Gå til innhold

Two Worlds overgår Oblivion!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Akkurat runda spillet, og er utrolig skuffet. Ufattelig dårlig balansert blant annet :( . Drepte for eksempel drager på ca 4 slag uten å ta skade selv.. :p

9334115[/snapback]

Well..

 

At du er skuffet er jo utrolig skuffende for deg. Men det er vel sånn kanskje at andre får lov å kommentere det litt?

 

Først vil jeg få si dette: Å spille RPG er en livsstil mye mere enn den som bare spiller actionspill aner. Den som tar sitt fag alvorlig i rollespillene, "runder" ikke et slikt spill som om det skulle være snakk om en rallystrekning i Dirt..

 

Når det så spesielt gjelder Two Worlds er det også fristende å legge følgende på bordet her:

Two Worlds er egentlig ikke et helt ferdig spill - ikke før igår, den 21.aug 07. I går ble patch 1.5 sluppet offentlig til dette spillet. Denne patchen kalles for en "service update", og det er ikke uten grunn. Det er nesten slik at Two Worlds med denne er et helt totalt nytt spill. Det gjelder i høy grad også det du beskriver som:"Ufattelig dårlig balansert." Og, - bare så det er nevnt her: Two Worlds har tre (3) vanskelighetsgrader. Man MÅ ikke spille det på "Easy"..

Legg også merke til at først nå nærmer utgivelsen for dette spillet seg på PC i UK\US\AUS, og den 29 kommer spillet til XBox360 også. Dette er fordi at nå er den giga-store serviceoppdateringen patch 1.5 ferdig, og dermed regner utvikler spillet som et fullt ut ferdig produkt, som er verdig en endelig og fullstendig verdenspremiere.

 

Det er nå bare ca. 12 timer siden patch 1.5 ble sluppet, så din "runding" av spillet regner ikke jeg som et fullverdig marathonløp..

 

Men, - er det sånn at man rett og slett bestemmer seg for at dette her er ikke min greie,- ja så er det kanskje vanskelig for andre å forandre noe på det?

 

Jeg er oppriktig lei meg for at du ikke ventet med å gjennomføre spillet noe, og også fordi du er "utrolig skuffet".

Jeg sier ikke at Two World er verdens beste spill, - men det er et godt spill - og JEG liker det bedre og bedre!

 

Happy gaming (uansett) :)

Endret av Helgenen
Lenke til kommentar

For å si det slik det er:

 

Har du patch 1.4 innstallert, så MÅ du ikke starte på nytt med 1.5..

 

Men, - for å få glede av ALLE forandringene som patch 1.5 gjør med Two Worlds (og det er mye!) så må du faktisk starte på ny frisk med en ny karakter for den nyeeste patchen..

 

Verden er et brutat stedl å være! :)

Lenke til kommentar

Jeg lastet ned 1.5 patchen som ble linket til her for noen dager siden. Går ut fra at den er den samme som den offisielle?

 

Ser det er litt frameeskipping/microstuttering i dette spillet også. Akkurat som Oblivion, Morrowind, Doom3, Quak4 og i noen tilfeller Prey. Men Two Worlds har det ikke så mye at det blir skikkelig irriterende. Slik som i Oblivion.

 

Går sånn som dette konstant når man løper fremover: Flyt, flyt, flyt, hakk, flyt, flyt, flyt, hakk. Men som sagt, ikke på langt nær så ille som i Oblivion.

 

Dette spillet er faktisk ganske morsomt :) Har spilt det noen timer med 1.5 patchen nå.

Lenke til kommentar
Akkurat runda spillet, og er utrolig skuffet. Ufattelig dårlig balansert blant annet :( . Drepte for eksempel drager på ca 4 slag uten å ta skade selv.. :p

9334115[/snapback]

Well..

 

At du er skuffet er jo utrolig skuffende for deg. Men det er vel sånn kanskje at andre får lov å kommentere det litt?

 

Først vil jeg få si dette: Å spille RPG er en livsstil mye mere enn den som bare spiller actionspill aner. Den som tar sitt fag alvorlig i rollespillene, "runder" ikke et slikt spill som om det skulle være snakk om en rallystrekning i Dirt..

 

Når det så spesielt gjelder Two Worlds er det også fristende å legge følgende på bordet her:

Two Worlds er egentlig ikke et helt ferdig spill - ikke før igår, den 21.aug 07. I går ble patch 1.5 sluppet offentlig til dette spillet. Denne patchen kalles for en "service update", og det er ikke uten grunn. Det er nesten slik at Two Worlds med denne er et helt totalt nytt spill. Det gjelder i høy grad også det du beskriver som:"Ufattelig dårlig balansert." Og, - bare så det er nevnt her: Two Worlds har tre (3) vanskelighetsgrader. Man MÅ ikke spille det på "Easy"..

Legg også merke til at først nå nærmer utgivelsen for dette spillet seg på PC i UK\US\AUS, og den 29 kommer spillet til XBox360 også. Dette er fordi at nå er den giga-store serviceoppdateringen patch 1.5 ferdig, og dermed regner utvikler spillet som et fullt ut ferdig produkt, som er verdig en endelig og fullstendig verdenspremiere.

 

Det er nå bare ca. 12 timer siden patch 1.5 ble sluppet, så din "runding" av spillet regner ikke jeg som et fullverdig marathonløp..

 

Men, - er det sånn at man rett og slett bestemmer seg for at dette her er ikke min greie,- ja så er det kanskje vanskelig for andre å forandre noe på det?

 

Jeg er oppriktig lei meg for at du ikke ventet med å gjennomføre spillet noe, og også fordi du er "utrolig skuffet".

Jeg sier ikke at Two World er verdens beste spill, - men det er et godt spill - og JEG liker det bedre og bedre!

 

Happy gaming (uansett) :)

9334268[/snapback]

Hvor fikk du det fra at jeg mener andre ikke får kommentere? Virker nå heller som det er du som har den holdningen.

Jeg spilte på normal vanskelighetsgrad, og nei jeg raste ikke gjennom spillet - jeg regner med du har gjort det siden du ikke har lagt merke til de ekstreme svakhetene i det (eller kanskje du rett og slett bare er dum :D ).

 

Foreslår du ikke leser det under hvis(når) du ikke har runda spillet.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Virker ikke som du har spilt spillet ferdig, slutten er jo helt på trynet *dreper først Reist, så Gandohar og forventer en fet sluttsekvens eller i det minste en rulletekst som forteller hvordan det går med søster men neida spillet går rett tilbake til menyen det da :dribble:
Endret av Uncas
Lenke til kommentar

Okei... Har spilt Two Worlds med 1.5 patchen en god stund nå. Er vel på Level 6 eller noe... Hesten er fortsatt utrolig irriterende. Enkelte ganger er det like greit å bare gå av hesten når man er inni byer og bare plystre på den. Er ikke alltid den vil ta svingen over broer :p

 

Ellers så har jeg tatt på meg diverse oppdrag som ikke rollepersonen min er god nok til. Så jeg må nok bare reise Nord og trene meg opp med å drepe diverse creatures...

 

Det stemmer det noen har nevnt tidligere i denne tråden, nemlig at spillet blir vakrere etter en stund.

 

Et lite tips er å skru på V-sync og sette 16xAF i driverne til grafikkortet. Dette kan man ikke velge i spillet. 16xAF ser meget pent ut. Da texturer på avstand blir skarpe og fine.

 

Men den jævla hesten irriterer meg :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt til Level 11 i Two Worlds... Har bare en ting å si, glem Oblivion og Morrowind! Som folk har sagt tidligere her i tråden så vinner dette spillet seg bare mer og mer etterhvert som man spiller! Jeg er blitt helt hekta! Har spilt i hele kveld!

 

Det er bare sykt bra! Dette spillet har en slags barriere. Man må nesten spille det noen timer. I begynnelsen virker det helt patetisk, men så skjer det noe etterhvert.

 

Kjempespill!

Lenke til kommentar
Jeg lastet ned 1.5 patchen som ble linket til her for noen dager siden. Går ut fra at den er den samme som den offisielle?

 

Ser det er litt frameeskipping/microstuttering i dette spillet også. Akkurat som Oblivion, Morrowind, Doom3, Quak4 og i noen tilfeller Prey. Men Two Worlds har det ikke så mye at det blir skikkelig irriterende. Slik som i Oblivion.

 

Går sånn som dette konstant når man løper fremover: Flyt, flyt, flyt, hakk, flyt, flyt, flyt, hakk. Men som sagt, ikke på langt nær så ille som i Oblivion.

 

Dette spillet er faktisk ganske morsomt :) Har spilt det noen timer med 1.5 patchen nå.

9339514[/snapback]

 

Hmm, jeg sitter med 8800gts, 2gb ram og E6300 overklokket til 2,8ghz, har allt på maks 1680x1050 og 2xAA/16AF. Har til gode å legge merke til hakking i spillet. Så å si hele verdenen er seamless, noen grotter etc som må loades, men det tar bare noen sekunder.

 

Spillte ganske lenge i 1.4 patchen og syntes spillet var morsomt. Det er en lett blanding av Oblivion og Diablo :) Som nevnt var spillet i patch 1.0 til 1.4 veldig dårlig balansert, har ikke fått testet 1.5 enda. Har stor tro på at de får balansert spillet etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...