Gå til innhold

Two Worlds overgår Oblivion!?


Anbefalte innlegg

Holder på og laste ned 1.5 patchen nå gleder meg er forskjellen merkbare?

Er det mulig og laste ned nye hårmodeller og annet tull(Synes hårmoddellene var så snåle?

 

EDIT: Har hørt rykter om at Level Scaling blir introdusert i patch 1.5 er det sant??

Endret av Zollid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Level Scaling vil si at alle figurer og vesener i den verden man spiller i blir sterkere og bedre i takt med figuren man spiller?

 

Isåfall er dette hva Oblivion har, og det er teit. Det blir helt unaturlig. Hvofor skal alt rundt deg vokse i takt med deg selv bare for at rollepersonen skal få mer motstand?

 

Man må nesten få kunne føle at man blir bedre og bedre og at det blir lettere og lettere å drepe én type motstandere.

Lenke til kommentar
Spilte Two worlds en gang....

 

Jeg personlig syntes det sugde noe inni helvete....

 

sikkert kult spill for de som liker slike spill, jeg for min del foretrekker oblivion.

9370059[/snapback]

 

Jeg følte det samme som deg. Likte også Oblivion best. Men er så plaget med frameskipping i Oblivion at jeg la det på hylla.

 

Det som er med Two Worlds er at man må spille det noen timer, komme seg opp noen levels, da begynner spillet å vokse mer og mer. Vet ikke hvor lenge du har spilt det, men nå etter å ha spilt til Level 11 synes jeg Two Worlds knuser Oblivion.

Lenke til kommentar
Spilte Two worlds en gang....

 

Jeg personlig syntes det sugde noe inni helvete....

 

sikkert kult spill for de som liker slike spill, jeg for min del foretrekker oblivion.

9370059[/snapback]

 

Jeg følte det samme som deg. Likte også Oblivion best. Men er så plaget med frameskipping i Oblivion at jeg la det på hylla.

 

Det som er med Two Worlds er at man må spille det noen timer, komme seg opp noen levels, da begynner spillet å vokse mer og mer. Vet ikke hvor lenge du har spilt det, men nå etter å ha spilt til Level 11 synes jeg Two Worlds knuser Oblivion.

9370114[/snapback]

 

 

Lol, jeg spilte det i ca. 30 min, så døde jeg og orka ikke mer =(

 

syntes det så drit kult ut på trailere og sånt, tenkte jeg skulle spille ilag med venner online og sånt....men det ble det aldri noe av =(

 

EDIT: Finnes mange modder til oblivion som fjerner level scaling. bare dra til www.elderscrolls.com/forums og trykk på oblivion mods og spør om noen.

 

Jeg vet at francescos (eller noe sånt) gjør det, hadde det installert jeg mens jeg spilte igjennom.

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar
Level Scaling vil si at alle figurer og vesener i den verden man spiller i blir sterkere og bedre i takt med figuren man spiller?

 

Isåfall er dette hva Oblivion har, og det er teit. Det blir helt unaturlig. Hvofor skal alt rundt deg vokse i takt med deg selv bare for at rollepersonen skal få mer motstand?

 

Man må nesten få kunne føle at man blir bedre og bedre og at det blir lettere og lettere å drepe én type motstandere.

9370090[/snapback]

joda men med 1.4 på lvl 40 så kverker du jo nesten alt med 1 pil da er jo ikke spillet morsomt lengere :tease: så skal se hvordan det er med 1.5 når jeg får tid

Lenke til kommentar

Jeg syntes Two worlds var alle tiders spill, selv uten 1.5 patch. Det er som nevnt et spill som vokser - og bl.a. skoglandkskapet er riktig flott. Spilte rundt 30 timer før jeg valgte å runde spillet - men da er det fortsatt mye ugjort for de som vil bruke mer tid på det. Nå gleder jeg meg til Gothic 4 og Assassins Creed, mens jeg leker meg med Bioshock.

Lenke til kommentar
testet akkurat demoen av Two World. kan si jeg ikke likte spillet.  og btw Oblivion er nok en GOD del bedre. dette spillet minner meg om dårlig hunting spill rett og slett :p

9371889[/snapback]

 

Smaken er jo alltid ulik - men som sagt tror jeg neppe en demo yter nok rettferdighet mot dette spillet....som nevnt trenger man nok å spille 3-4 timer før spillet begynner å vokse og imponere.

Lenke til kommentar
Spilte Two worlds en gang....

 

Jeg personlig syntes det sugde noe inni helvete....

 

sikkert kult spill for de som liker slike spill, jeg for min del foretrekker oblivion.

9370059[/snapback]

 

Jeg følte det samme som deg. Likte også Oblivion best. Men er så plaget med frameskipping i Oblivion at jeg la det på hylla.

 

Det som er med Two Worlds er at man må spille det noen timer, komme seg opp noen levels, da begynner spillet å vokse mer og mer. Vet ikke hvor lenge du har spilt det, men nå etter å ha spilt til Level 11 synes jeg Two Worlds knuser Oblivion.

9370114[/snapback]

 

 

Lol, jeg spilte det i ca. 30 min, så døde jeg og orka ikke mer =(

 

syntes det så drit kult ut på trailere og sånt, tenkte jeg skulle spille ilag med venner online og sånt....men det ble det aldri noe av =(

 

EDIT: Finnes mange modder til oblivion som fjerner level scaling. bare dra til www.elderscrolls.com/forums og trykk på oblivion mods og spør om noen.

 

Jeg vet at francescos (eller noe sånt) gjør det, hadde det installert jeg mens jeg spilte igjennom.

9370129[/snapback]

 

30min er alt for lite. Man må spille det noen timer og komme opp i level. Da er det akkurat som en forvandling skjer. Jeg var også svært negativ i begynnelsen, men bestemte meg får å prøve det skikkelig når 1.5 patchen kom. Da 'tvang' jeg nærmest meg selv til å gi spillet en sjanse, og det har jeg ikke angret på! Det er ingen tvil, jeg er blitt frelst, og spillet overgår Oblivion i lange baner!

 

Nå er jeg på Level 16 og har såvidt begynt! Utallige timer ligger igjen, med utallige quests og spenning! For et atmosferisk spill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...