Gå til innhold

Two Worlds overgår Oblivion!?


Anbefalte innlegg

Jeg har falt helt for dette spillet. Et kraftig sverd og en summon for å distrahere fiender fungerer knallbra for meg :)

 

Hesten har en tendens til å kjøre seg fast, men jeg har valgt å gå til fots istedenfor. Det er jo like greit å banke alle dyrene på veien og sanke noen erfaringspoeng istedenfor å ri forbi :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
få man 1.5 patchen til 360 også ?

9395291[/snapback]

Tror xbox360 utgaven kommer med 1.5 versjonen.

 

Nå er jeg på Level 25 med helten min. Men hvordan blir man flinkere å dirke opp låser? Jeg har dirket alle Easy låser jeg har kommet over gjennom spillet, men synes ikke helten blir noe flinkere på Advanced låser. Er liksom på Level 1 enda på dirking.

9404117[/snapback]

Du må bruke skill points til å avansere i lock picking.

Lenke til kommentar
få man 1.5 patchen til 360 også ?

9395291[/snapback]

Tror xbox360 utgaven kommer med 1.5 versjonen.

 

Nå er jeg på Level 25 med helten min. Men hvordan blir man flinkere å dirke opp låser? Jeg har dirket alle Easy låser jeg har kommet over gjennom spillet, men synes ikke helten blir noe flinkere på Advanced låser. Er liksom på Level 1 enda på dirking.

9404117[/snapback]

Du må bruke skill points til å avansere i lock picking.

9404147[/snapback]

Aha! Trodde det var kun for de primære egenskapene!

Lenke til kommentar
Kvifor skulle det ikkje overgå Oblivion, når t.d. Gothic 1, Gothic 2, Gothic 3, TES3: Morrowind, KOTOR 1, KOTOR 2, NWN 1, NWN2, Fallout 1 og Fallout 2 gjer det? :p

 

Men jau då, det skal bli spennande å sjå kor bra dette blir, sjølv om spørsmålet for min del er korvidt det kan slå Gothic 2. Må seie eg er litt overraska om at det er so nært utgivelse, har nesten ikkje sett noko om det.

 

Kay

8529105[/snapback]

 

er du syk? oblivion er dritbra! Mye bedre enn gothic serien, og morrowind. kotor er ikke samme type spill og kan derfor ikke regnes, noe som gjelder fallout også. nwn2 er heller ikke på langt nær så spektakulært, men bra. two worlds er forresten et crap-spill, dårlig voice acting, lite samtalevalg.. litt svak historie? og veldig dårlig character customizing... faktisk forferdelig vil jeg kalle den, standaren i dag er virkelig mye høyere. får håpe det kommer noen gode mods til det, for resten av spillet virker bra, men mye som trekker ned

Lenke til kommentar

He, he... Står at jeg har drept 1461 av 1500 fiender/monstre i Two Worlds nå :) Kan dette stemme? Men på den annen side så har jeg spilt det mange timer hver dag i sikkert en uke nå... Er vel på level 41 eller noe...

 

Dette spillet er mye mer morsomt enn Oblivion noensinne har vært. Oblivion blir direkte kjedelig etterhvert. Man blir fort møkka lei av alle disse Oblivion portene og hele opplegget. I tillegg synes jeg det er alt for mange huler i Oblivion. Dette blir også kjedelig etterhvert.

 

Jeg mangler ennå flere elementer til denne Relic-en i Two worlds, men tror det blir barnemat siden jeg har levlet meg såpass opp. Så regner med at jeg kommer til å runde spillet om ikke så altfor lang tid. Da tror jeg at jeg skal gi Gothic 3 en sjanse til. Om ikke bugsene blir for plagsomme da.

 

Uansett så skal jeg da også kose meg litt med Bioshock og prøve Call Of Juarez.

 

Men RPG er min absolutte favorittsjanger. Håper vi får mer av denne kategorien i fremtiden.

Lenke til kommentar
He, he... Står at jeg har drept 1461 av 1500 fiender/monstre i Two Worlds nå :) Kan dette stemme? Men på den annen side så har jeg spilt det mange timer hver dag i sikkert en uke nå... Er vel på level 41 eller noe...

9421640[/snapback]

 

Dette stusset jeg litt på til å begynne med også, men jeg fant ut hva det betydde.

 

Du har kanskje lagt merke til at du av og til får skillpoints uten å gå opp i level? Det er pga. delmålene. Et av delmålene er å drepe monstre. Når du har drept 1500 får du et skillpoint og et nytt mål å sikte mot.

 

Det samme gjelder antall dirkede låser, antall oppdagede teleporter, antall tyverier du foretar og muligens noe annet jeg ikke kommer på i slengen :)

Lenke til kommentar
He, he... Står at jeg har drept 1461 av 1500 fiender/monstre i Two Worlds nå :) Kan dette stemme? Men på den annen side så har jeg spilt det mange timer hver dag i sikkert en uke nå... Er vel på level 41 eller noe...

9421640[/snapback]

 

Dette stusset jeg litt på til å begynne med også, men jeg fant ut hva det betydde.

 

Du har kanskje lagt merke til at du av og til får skillpoints uten å gå opp i level? Det er pga. delmålene. Et av delmålene er å drepe monstre. Når du har drept 1500 får du et skillpoint og et nytt mål å sikte mot.

 

Det samme gjelder antall dirkede låser, antall oppdagede teleporter, antall tyverier du foretar og muligens noe annet jeg ikke kommer på i slengen :)

9423318[/snapback]

 

Aha! Takk for svar! Skjønte nesten at det måtte være mer enn 1500 monster/fiender. For jeg har mange plasser igjen å utforske og mye å gjøre.

 

Fantastisk spill dette. Man blir jo skikkelig avhengig av det. Og man blir ikke lei slik som i Oblivion.

Lenke til kommentar

Vel, da har jeg rundet spillet :) Valgte å gjøre meg ferdig på Level 59. Men enda er det noen plasser jeg ikke har vært og sikkert mange, mange småoppdrag jeg ikke har løst.

 

Det er 2 alternative slutter. Men skal ikke gå inn på de her. Det vil jo kanskje ødelegge for andre som ikke har gjort seg ferdig med spillet.

 

Kan hende etterhvert at jeg spiller videre på en saving like før jeg ble ferdig med spillet og bare utforsker litt mer i verden før jeg runder det igjen. Men nå har jeg sittet flere timer hver dag i noen uker og føler at det er nok for en stund.

Lenke til kommentar
Vel, da har jeg rundet spillet :) Valgte å gjøre meg ferdig på Level 59. Men enda er det noen plasser jeg ikke har vært og sikkert mange, mange småoppdrag jeg ikke har løst.

 

Det er 2 alternative slutter. Men skal ikke gå inn på de her. Det vil jo kanskje ødelegge for andre som ikke har gjort seg ferdig med spillet.

 

Kan hende etterhvert at jeg spiller videre på en saving like før jeg ble ferdig med spillet og bare utforsker litt mer i verden før jeg runder det igjen. Men nå har jeg sittet flere timer hver dag i noen uker og føler at det er nok for en stund.

9459362[/snapback]

 

Ja jeg valgte å slutte på level 55, men tenker som deg at det gjenstår litt mer om en vil...uansett, den som sier at dette spillet er uinspirert forstå jeg ikke. supert spill :)

Lenke til kommentar

Spillet er topp det. Har funnet ut at det tar seg best ut i 3 person. Man må uansett bruke 3 person når man slåss. I 1 person så synes jeg man blir så 'lav' på en måte. Man er liksom helt nedi bakken.

 

Som jeg har sagt før, det som er så kritisk med dette spillet er begynnelsen. Man må komme seg over den første kneika før man virkelig begynner å like det. Når man først har kommet over denne 'barrieren' så er spillet svært så givende. Faktisk svært så avhengighetsdannende.

 

Et lite tips til de som skal begynne å spille det er å gjøre mest mulig Nord i verden, der man begynner. For det virker slik at litt av tanken med spillet er at man skal begynne Nord i verden og jobbe seg Sørover/nedover i verden. Dette i forhold til Level og fiender.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...