Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer å kjøpe spillet men jeg lurer på om du kjøpe lengre spille tid på nettet eller kan du kjøpe lengre i butikkene som i WoW??

 

Edit: det er sikkert noen som har sport om dette før men jeg gid ikke lese 30 sider for å finne et sikkert enkelt svar? :fun:

 

Edit 2: kan du slåss med ande spillere ??

8654321[/snapback]

Har foresten ikke fott svar enda men jeg har et nytt spørsmål hviss jeg kjøper spillet får jeg de første 30 dagene gratis?? :hmm:

Hadde vert til stor hjelp

Lenke til kommentar
noen som har noen gode steder å lvle som lvl 17 snart 18 burglar?

er ferdig med mye asså. har bare questa. har forøvrig bare vært i starts landet.

8655589[/snapback]

 

Hvis du er menneske kan du begynne å rote litt rundt på forsaken inn i Lone-Lands. Hvis du er noen annen rase vil jeg anbefalle å gå til bree

Lenke til kommentar
Jeg har et par spm.

 

Kredittkort? Må jeg registrere et visa kort, eller kan jeg snike meg unna det?

 

Max lvl?

 

Har noen noe slags racial benefits, og hva gjør de forskjellige classene?

8656984[/snapback]

 

De har GameCards på EAgames også er det eller skal komme mulighet for bankoverføring.

 

Hørte om disse inkvisitorene og en som lurte på hva de gjør:

 

De passer på at ting går riktig for seg, hjelper folk o.l. sånn som en moderator på et forum.

 

Til deg, neoman, vil jeg anbefalle Lone-Lands. Kom inn fra Bree land og quest og kill rundt The Forsaken Inn. Spiller du på Leurelin så skrik ut til Kuriados. Er rundt der jeg og ;) (lvl 20)

Lenke til kommentar

Finnes det en Kinship for gamle gubber? Jeg er 37 og trives best sammen med folk som er mentalt over fjortiss alderen. No offence. Men tror ikke de (fjortissene) trives med gamle gubber heller. :)

 

Jeg spiller en hunter (overraskende nok - not) på Leurelin, er level 11. Spilte wow en stund, men falt ut etterhvert av mange årsaker. Lotro virker morsommere på mange vis. I wow var jeg med i en guild som hadde medlemmer fra 20år og oppover og vi hadde det veldig morsomt.

 

Spiller på Leurelin for å unngå de værste kidz settingene. Navnet er Jamborn. Send gjerne invite in-game.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

fikk et spm fra en kamerat som jeg lurer på selv. hva er maks levelen på spillet? samt finnes det noen sider der man kan se folkene dine som det man har på wow?

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Og videre diskusjon rundt det er uansett off topic, og det skal vi ikke ha noe av.

 

On T:

 

Jeg synes LOTRO er utrolig bra så langt jeg :). Trivelig atmosfære, nyyyyydelige landskap og gode quests.

 

Hvilken lvl bør jeg bli før jeg drar til instances? Den første er the great barrows?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...