Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Hvilken lvl bør jeg bli før jeg drar til instances? Den første er the great barrows?

8659527[/snapback]

 

Epic questet er vel instance? Jeg tok det nettopp sammen med en gruppe på 5, der var vi på level 10-14

8659582[/snapback]

Epic quests er ikke nødvendigvis instanser, noen går bare ut på å sende deg til et annet sted eller en annen person som gir deg et nytt oppdrag. Det er riktignok mye større bruk av instanser i epic quests enn i andre quests.

 

Great Barrows kan vel sies å være den første store instansen som ikke er del av en epic quest (det er i alle fall én slik instans som er aktuell å ta før det; nemlig orkenes hule et stykke nord for Bree, men den er mye enklere). Jeg tror gjennomsnittslevel i fellowshipen bør minst ligge på rundt 23; Great Barrows går for å være vanskelig.

Endret av baltie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestilte spillet isted. Gleder meg sinnsykt:D

 

Hvordan går levlinga, treigere enn wow?

Servere? Hvor spiller det mange nordmenn?:p

8660047[/snapback]

 

 

lvlinga fra 1-50 her tar vel ca så lang tid som til 70 på wow muligens litt raskere, er ikke helt sikker er mye være å finne fram her, men greier du det lett så går det nok raskere, sliter du med å finne fram går det tregere.

 

nordmenna holder til på laurelin, og litt snowbourne men mest laurelin. du burde se litt rundt i tråden og du ser hvor folk spiller.

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Dersom noen tilfeldigvis skulle ha en invite-kode til overs, så send gjerne en min vei.

Har lyst til å teste LoTRO, men vet ikke om det er verdt en blind investering.

Lenke til kommentar
bare lurer men koster lorto noe i måndten for gidder nemelig ikke å betale enda et spill i måndten.

8661197[/snapback]

Da gidder du nok ikke å spille LOTRO da.

8661250[/snapback]

men hvor mye koster det? hvis det ikke koster så mye kanskje jeg gidder likavel. men må uansett vente til September.

Lenke til kommentar
bare lurer men koster lorto noe i måndten for gidder nemelig ikke å betale enda et spill i måndten.

8661197[/snapback]

Da gidder du nok ikke å spille LOTRO da.

8661250[/snapback]

men hvor mye koster det? hvis det ikke koster så mye kanskje jeg gidder likavel. men må uansett vente til September.

8661357[/snapback]

Ca 90 kroner per måned.

Lenke til kommentar
bare lurer men koster lorto noe i måndten for gidder nemelig ikke å betale enda et spill i måndten.

8661197[/snapback]

 

LOTRO koster 70-80 kroner i måneden. Det er av den typen spill som vil oppta mesteparten av tiden din når du først skal spille. Vanskelig å kombinere LOTRO med f.eks WoW-spilling. Selv avslutta jeg WoW-accounten når jeg bestemte meg for å gå inn for LOTRO, og er fornøyd med det.

 

Du bør kanskje bruke litt lengre tid på innleggene dine, slik at rettskrivingen blir i orden. Da blir man tatt mye mer seriøst i debatten.

Lenke til kommentar
bare lurer men koster lorto noe i måndten for gidder nemelig ikke å betale enda et spill i måndten.

8661197[/snapback]

 

LOTRO koster 70-80 kroner i måneden. Det er av den typen spill som vil oppta mesteparten av tiden din når du først skal spille. Vanskelig å kombinere LOTRO med f.eks WoW-spilling. Selv avslutta jeg WoW-accounten når jeg bestemte meg for å gå inn for LOTRO, og er fornøyd med det.

 

Du bør kanskje bruke litt lengre tid på innleggene dine, slik at rettskrivingen blir i orden. Da blir man tatt mye mer seriøst i debatten.

8661633[/snapback]

 

jada har litt hastverk skal egentelig jobbe med en oppgave.

Lenke til kommentar
jeg skal nok det skriver om Media & komunikasjons linja foresten.

8661708[/snapback]

Da bør du passe på rettskrivningen, ja. :)

 

Fra spøk til alvor; det koster USD 14.99 for én måned. Det blir rundt 90 kroner per måned. Det er også mulig å få tak i gamecards. Selve spillet får du for 399,- hvis du leter litt, og da får du med én måned gratis.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...