Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på en ting.

 

Jeg gjør alle vanlige quests før jeg gjør epic questet sånn gjorde jeg det i Shire. Nå som jeg har kommet til Bree fikk jeg et nytt quest fra Strider "Book 1" Burde jeg gjøre epic questene før de vanlige for best exp og rewards eller burde jeg vente med dem? Har det noe å si i det hele tatt? Jeg er nå lvl 18.

Endret av Myagos
Lenke til kommentar
Vel, utenom at det er masse bra rewards du ikke får?  Jeg vil i alle fall anbefale deg sterkt å dra tilbake til Ered Luin og gjøre ferdig epic questene der før du returnerer til Bree.

 

Takker og bukker baltie. Du har helt rett, jeg trodde man kunne droppe prologen, men den gang ei. Brukte gårsdagen (og kvelden) på epic quester. (masse /L og venting ;) )Er nå på Chapter 5 i Bree og disse questene blir bare bedre og bedre!

 

Til Myganos,

Jeg ville anbefale deg å ta så mange epic quester som mulig nå. Xp rewarden synker drastisk hvis ditt level er mye høyere en Quest levelet. Pass på at de ikke blir grå da får man nesten ingen ting igjen (XP messig). Dessuten er Epic questene veldig bra! Sett igang :thumbup:

Lenke til kommentar
:( Sliter fortsatt med å få registrert buddy koden jeg har fått. Skal den puttes inn som LOTRO Subscription? Der får jeg bare beskjed om at den ikke er gyldig..

8646408[/snapback]

 

Du lager en konto på www.codemasters.com/cog

koden skriver du inn på kontoen din

Endret av floffan
Lenke til kommentar
sjekk at du bruker store bokstaver...

8646657[/snapback]

 

Denne beskjeden står rett etter feltet hvor jeg kan skrive koden "This key is invalid, or not for this product. Please check it and try again"

 

Men da kan jeg konkludere med at buddykoden min ikke er gyldig, og at jeg har prøvd i riktig felt?

Lenke til kommentar
sjekk at du bruker store bokstaver...

8646657[/snapback]

 

Denne beskjeden står rett etter feltet hvor jeg kan skrive koden "This key is invalid, or not for this product. Please check it and try again"

 

Men da kan jeg konkludere med at buddykoden min ikke er gyldig, og at jeg har prøvd i riktig felt?

8646680[/snapback]

 

 

prøv å skriv uten "-" feks:325r354254gfdsgds

ikke:43455-43543-534543-5545543

Lenke til kommentar
Det hjalp heller ikke. Sendte customer-service en mail nå.. Har dessuten prøvd med kun store bokstaver, små bokstaver, og uten - .

8646752[/snapback]

eg klikka snart!

Eg har nett brukt mange gode kroner men får ikkje skiten til!

Først dreiv eg å kødda med den unødvendige 800 mb patchen.

Og no får eg det ikkje til?

Må du kjøpe ladekort med ein gang?

Får ikkje til 7 dagers trial heller.

ARGH

 

Edit: send PM om du kan hjelpe meg!

Endret av lassaron-jon
Lenke til kommentar

For å få til gratis måned går du til betalingen men i stede for å skrive inn noe, eks Game Card kode klikker du bare nex/submit. Da vil neste betaling stå en mnd frem i tid.

Anathema: Det siste bildet der, du skal skrive inn Buddy-Code/reg code i feltet Registration key ;) UANSETT om du har full key eller buddy key

Lenke til kommentar
Noen som har et kinship jeg kan joine? Kjenner ingen som spiller spillet.

8647348[/snapback]

 

Jeg er officer i en norsk-skandinavsk kinship på laurelin som heter: The Blades.

 

Vi har akkurat startet opp så vi har ikke så mange medlemmer, men vi ønsker fler. Vi har ikke noen spesielle regler enn at vi må oppføre oss bra og hjelpe hverandre.

 

Hvis du har lyst til å bli med så send meg en pm eller kontakt meg ingame.

 

Ingame: Eogrim, og er lvl 24 Champion, på laurelin serveren.

 

Vi ses.

Endret av trupett
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Når jeg spilte WoW for første gang, så fikk jeg en utroloig deilig stemning av spillet. Hvordan er dette med LOTRO? Gjenskapes denne følelsen av noe helt nytt, eller blir det som å spille WoW med litt annen grafikk?

 

:)

8642481[/snapback]

 

Bump

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...