Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Når jeg spilte WoW for første gang, så fikk jeg en utroloig deilig stemning av spillet. Hvordan er dette med LOTRO? Gjenskapes denne følelsen av noe helt nytt, eller blir det som å spille WoW med litt annen grafikk?

 

:)

8642481[/snapback]

 

Bump

8647731[/snapback]

 

Vel om WOW var ditt første mmorpg spill så blir det nok ikke den samme følelsen. Alle mmorpg spill er så si like så du vil nok få store asasjoner til WOW. Men det er en ny verden å oppdage, nye ting å lære å mestre.

 

Og en har tatt det beste fra WOW og andre mmorpg spill og lagt til enda litt flere gode ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har et kinship jeg kan joine? Kjenner ingen som spiller spillet.

8647348[/snapback]

 

Jeg er Officer i et Kinship ved navn The New Horizon der vi setter lojalitet fremfor mange medlemmer. Her hjelper vi hverandre med quest, div. game-saker, skal du ha noe crafta som du ikke kan lage selv kan en av våre medlemmer lage det for deg så lenge du har ingrediensene (crafting-system)...

Vi har et forum : forum.thenewhrizon.com

Lederen vår arbeider med nettsiden

 

Vi har ingen spesielle krav bortsett fra at du er i hvertfall online en gang hver fjerde dag (om du skal bort e.l. må du gi en officer beskjed), at du er innom folrum og nettside og sjekker for events o.l. samt at du hjelper andre medlemmer med crafting e.l. Mer info rundt dette kan du finne på våre forum/nettsider etter at du er blitt medlem (vet ikke helt hvor mye av forumet som er tilgjengelig for ikke medlemmer).

 

Du (eller noen andre) som er interisert eller har spørsmål e.l. kan sende meg en mail: [email protected] , sende en PM eller kontakte meg in-game

 

Kuriados

lvl 19 Lore-master, Officer i The New Horizon

Leurelin

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

hei igjen. jeg har problemer med å finne langlas. han skal være øst for en eller annen by (husker ikke navnet) i hunters et eller annet. men jeg har snart gjennom søkt hele øst siden av kartet men kan fremdeles ikke finne ham. hvor er han?

Lenke til kommentar

Jeg er litt skuffa over rollsespillingen på RP-serveren.

Det er veldig mange som overhodet ikke rollespiller, og bare håner deg om du svarer på en rollespillersk måte.

Det burde vært strengere kontroll på det der. Det samme gjelder navn. Jeg har møtt litt for mange "Hotrocket", "Dozerdozer", "Overpowered" og lignende.

Lenke til kommentar

Repeterer nyttelinkene mine:

 

Allakhazam.com: LOTRO

LOTRO Dynamic Map

LOTROQUESTS

 

EDIT:

Jeg er litt skuffa over rollsespillingen på RP-serveren.

Det er veldig mange som overhodet ikke rollespiller, og bare håner deg om du svarer på en rollespillersk måte.

Det burde vært strengere kontroll på det der. Det samme gjelder navn. Jeg har møtt litt for mange "Hotrocket", "Dozerdozer", "Overpowered" og lignende.

 

Dette har ikke jeg sett noe til.. noen navn da.. men ikke det med at folk håner deg..

Lykke til videre på reisen, modige eventyrer ;)

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Det er veldig mange som overhodet ikke rollespiller, og bare håner deg om du svarer på en rollespillersk måte.

Det burde vært strengere kontroll på det der. Det samme gjelder navn. Jeg har møtt litt for mange "Hotrocket", "Dozerdozer", "Overpowered" og lignende.

8653223[/snapback]

Jeg for min del har ikke den samme opplevelsen, men det er mulig det er kommet flere i det siste som ikke har tatt inn over seg hva det går ut på. Jeg er forsåvidt ikke lenger i nybegynnerområdene, så det er mulig det nå kommer en bølge av spillere som ikke vil rollespille og håner de som gjør det. Det er i så fall _veldig_ synd.

 

Når det gjelder navnene du nevner er det et veldig enkelt remedie. Rapporter dem. Inkvisitorene, som noen så dekkende kalte GM-ene, tar seg av resten. Det går forsåvidt også an å rapportere de som ødelegger rollespillsopplevelsen for andre.

Endret av baltie
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe spillet men jeg lurer på om du kjøpe lengre spille tid på nettet eller kan du kjøpe lengre i butikkene som i WoW??

 

Edit: det er sikkert noen som har sport om dette før men jeg gid ikke lese 30 sider for å finne et sikkert enkelt svar? :fun:

 

Edit 2: kan du slåss med ande spillere ??

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...