Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå spilt LOTRO til lvl 9 og jeg må si at jeg er litt skuffet... mange av questene er bare å løpe et sted og snakke med noen eler å drepe noe... og når du skal grinde en item av en fiende så er det jo 100% drp rate, det er jo helt tåplig og begynner å bli ganske kjedelig...

LOTRO minner meg mer og mer om WoW... :(

Lenke til kommentar
Jeg har nå spilt LOTRO til lvl 9 og jeg må si at jeg er litt skuffet... mange av questene er bare å løpe et sted og snakke med noen eler å drepe noe...

8641478[/snapback]

Vel, det er tross alt et rollespill. Uansett, det finnes andre typer oppdrag også, i tillegg har du crafting og utforskning. Men det er klart, man bør jo synes det er artig å løpe rundt og gjøre små og store oppdrag for å like spill av denne typen.

 

og når du skal grinde en item av en fiende så er det jo 100% drp rate, det er jo helt tåplig og begynner å bli ganske kjedelig...

8641478[/snapback]

Ville du heller hatt det som i WoW hvor du må drepe 100 bjørner for å få skrotet sammen 20 bjørnehaler? Det er dørgende kjedelig, det, og ganske tåpelig.

 

LOTRO minner meg mer og mer om WoW...  :(

8641478[/snapback]

I mine øyne har LOTRO noen klart fortrinn: oppdragene er faktisk morsomme å utføre, historien rundt er ofte interessant og oppdragene tar ikke så sørgelig lang tid. Alt jeg mislikte sterkt med oppdragene i WoW har de gjort riktig i LOTRO, slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer dette trial systemet? Har fått en kode, men hvor laster jeg ned spillet?

8641448[/snapback]

Let litt på forumet, evt se noen sider tilbake i denne tråden, og du finner svar. Det viktigste å huske på er å laste ned EU-klienten og ikke US-klienten.

Lenke til kommentar
Ville du heller hatt det som i WoW hvor du må drepe 100 bjørner for å få skrotet sammen 20 bjørnehaler? Det er dørgende kjedelig, det, og ganske tåpelig.

 

8641575[/snapback]

 

selvfølgelig forstår jeg det, men at det er 100% er litt mye, da er det jo like så greit å bare få quest om å drepe dem... :no:

Lenke til kommentar
selvfølgelig forstår jeg det, men at det er 100% er litt mye, da er det jo like så greit å bare få quest om å drepe dem...  :no:

8641726[/snapback]

Oookay, så da forstår jeg deg dithen at du ikke leser/bryr deg om hva oppdraget går ut på..? Selvfølgelig kunne alt vært drep x monstre, men jeg vil mene innlevelsen øker litt når poenget med å drepe dem er at noen trenger pelsen, skinnet, kjøttet eller whatever til noe spesifikt. Og jeg for min del synes slett ikke at underholdningsverdien hadde økt om man bare fikk bjørnepels av 20% av de du dreper. Tvert imot. Vil jeg ha sånne oppdrag vet jeg godt hvilket spill som gir meg det.

Lenke til kommentar
Deeds! Må ha det, bare må ha det!

 

Drep 120 + 240 av x monster. Argh...

8642018[/snapback]

Vel, jeg fokuserer ikke spesielt på denne type deeds. Min erfaring er at de oppfyller seg selv etterhvert som jeg gjør quests. F.eks. etter å ha gjort en del quests i Bree har jeg gjort de fleste deeds som går ut på å drepe monstre og dyr, uten å ha prøvd spesifikt på det. Så får jeg heller bare ta en grindetur om jeg har behov for å få tak i resten. Det går som regel nokså kjapt hvis man er i riktig område...

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat begynt å spille det herlige spillet. Jeg er en level 9 hunter nå, og jeg koser meg bare mer og mer. Verden virker så levende! Ting skjer foran øynene mine og det har jeg faktisk ikke vært borti før, med noen unntak i CoH og CoV.

 

Akkurat nå spiller jeg på en liten bærbar siden jeg er hjemmefra så grafikken er ikke noe spesielt, men bare jeg kommer meg hjem så blir det andre boller. Der er grafikken herlig!

 

Crafting-systemet virker bra gjennomført også. Jeg likte at de hadde vocations i stedet for fritt valg. Greit nok at det gir litt mindre valgfrihet, men i mine øyne er det faktisk en bra ting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Når jeg spilte WoW for første gang, så fikk jeg en utroloig deilig stemning av spillet. Hvordan er dette med LOTRO? Gjenskapes denne følelsen av noe helt nytt, eller blir det som å spille WoW med litt annen grafikk?

 

:)

Lenke til kommentar
selvfølgelig forstår jeg det, men at det er 100% er litt mye, da er det jo like så greit å bare få quest om å drepe dem...  :no:

8641726[/snapback]

Oookay, så da forstår jeg deg dithen at du ikke leser/bryr deg om hva oppdraget går ut på..? Selvfølgelig kunne alt vært drep x monstre, men jeg vil mene innlevelsen øker litt når poenget med å drepe dem er at noen trenger pelsen, skinnet, kjøttet eller whatever til noe spesifikt. Og jeg for min del synes slett ikke at underholdningsverdien hadde økt om man bare fikk bjørnepels av 20% av de du dreper. Tvert imot. Vil jeg ha sånne oppdrag vet jeg godt hvilket spill som gir meg det.

8642115[/snapback]

 

Bravo!! Slik er jeg også! :) ..det er jo det som er STAS da! :D Lese og høre hva de stakkars hobbitene sliter med, og hjelpe dem!! Tenker på stakkars Holly Hornblower og all den sure paien!! :ohmy:

 

 

Jeg har akkurat begynt å spille det herlige spillet. Jeg er en level 9 hunter nå, og jeg koser meg bare mer og mer. Verden virker så levende! Ting skjer foran øynene mine og det har jeg faktisk ikke vært borti før, med noen unntak i CoH og CoV.

 

Akkurat nå spiller jeg på en liten bærbar siden jeg er hjemmefra så grafikken er ikke noe spesielt, men bare jeg kommer meg hjem så blir det andre boller. Der er grafikken herlig!

 

Crafting-systemet virker bra gjennomført også. Jeg likte at de hadde vocations i stedet for fritt valg. Greit nok at det gir litt mindre valgfrihet, men i mine øyne er det faktisk en bra ting.

8642414[/snapback]

 

Ja, spillet er helt hærlig, spesielt hvis man liker Tolkiens verden! Har ikke prøvd å spille spillet UTEN å være det, men.. :p hehe.. Gleder meg på dine vegne når du kommer hjem og får GO'GRAFIKKEN på!! :D

 

 

Når jeg spilte WoW for første gang, så fikk jeg en utroloig deilig stemning av spillet. Hvordan er dette med LOTRO? Gjenskapes denne følelsen av noe helt nytt, eller blir det som å spille WoW med litt annen grafikk?

 

:)

8642481[/snapback]

 

Nei, jeg synes ikke at det er som å spille WoW med "bedre grafikk" ! Jeg synes det ble ENDA BEDRE! :) ..men, igjen så tror jeg kanskje det kan ha mye (men ikke alt) med at man har Tolkien i sitt hjerte! :)

Lenke til kommentar

Jeg prøver igjen.....

 

buddy code ? :)

 

Hadde vært topp å få prøvd dette spillet. Får jeg en buddy code så stenger jeg WoW kontoen umiddelbart :dribble:

 

Mitt gaming-life gikk fra hardcore spiller til veldig casual når jeg fikk en datter, som nå er 3 måneder :love:

 

Det er for mye grind i WoW...reputation og epic raid grind. Blir for mye.

 

Ser ut som at det er lettere i LOTRO å stoppe spilling...og så spille videre senere. Samt at solo ser ut til å være lettere.

 

I tillegg hadde jeg sikkert fått kona interessert også siden hun er LOTR / fantasy frelst. :innocent:

 

 

Hvis noen har en buddy kode....eller vet de får en snart..... vær så snill...tenk på lille meg :blush:

 

 

DarkSheer

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...