Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

feilen her er at noe sperrer programet for å koble seg opp til nedlastings serverne for oppdateringene, en kamerat hadde samme problemet, han fikset det med å legge til spillet i branmuren, dette var en f-secure brannmur,

 

men kjenner egentlig kun til denne og windows brannmuren selv, så noe hjelp utenom dette kan jeg ikke gi.

Lenke til kommentar
Vet ikke hvordan jeg gjør det.

Større bilde.

 

utennavneg3.png

 

HVa må jeg gjøre?

8630850[/snapback]

 

det som du har fått opp der er akkurat slik det skal være, bare la den laste ned patcher og styr så kan du tilslutt logge deg inn

8630861[/snapback]

 

Laster den ned patcher når det står retry og error?

Lenke til kommentar
feilen her er at noe sperrer programet for å koble seg opp til nedlastings serverne for oppdateringene, en kamerat hadde samme problemet, han fikset det med å legge til spillet i branmuren, dette var en f-secure brannmur,

 

men kjenner egentlig kun til denne og windows brannmuren selv, så noe hjelp utenom dette kan jeg ikke gi.

8630867[/snapback]

 

Forklar hvordan jeg kan tillate spillet spillet i brannmuren.

Lenke til kommentar

vel som sagt kjenner kun til F-secure brannmuren, så hvis du ikke har den er det litt vannskelig for meg å få hjulpet deg, bruker du kun windows brannmuren er det ganske enkelt:

 

 

start menyen->kontrollpanel->(bytt til kassisk visning om du ikke har gjort det)

 

videre

 

inne på kontroll panel->nederst her har du et ikon kalt windows brannmur.

 

dobbel klikk på dette ikonet.

 

om brannmuren ikke står på, aktiver den, der etter velger du unntak på toppen av fanen på brannmur programet.

 

klikk på legg til program og finn fram det programet du vil ha.

 

dette gjør du to ganger, først for programet lotroclient, og så for turbinelauncher.

 

hvis ikke dette funker, er det ikke noe mer jeg kan få hjulpet deg med for å være helt ærlig.

 

beklager også om dette har vært litt forvirrende, har ikke sovet på 25 timer så er litt trøtt :p

 

dum nok til å inngå et vedemål om at jeg skal klare 3 døgn, geh.

Lenke til kommentar
Anbefaler folk som planlegger å prøve spillet og sjekke ut www.gamersloot.com

 

(https://gamersloot.net/catalog/index.php?cPath=351_354)

 

Der kan du kjøpe 7 dagers gjestepass for 5$ (ca 30kr) eller selve spillet for 50$ (300kr).

 

60 dagers timecard koster 180kr.

 

Billigste siden jeg har sett så langt.

8631140[/snapback]

 

 

Men ikke 100% sikker..

 

Brukte dem mye før, men slutta fort når jeg og et par kompiser ikke fikk cd nøkkelen til det vi bestilte.

 

De påsto at de hadde sendt det, men vi fikk det aldri etter å ha betalt ca. 400kr hver.

Lenke til kommentar
Odinskjold er da et fint RP navn!?  :dontgetit:

8629400[/snapback]

 

Joda, i et spill som handler om Vikinger og lignende :)

 

Problemet med RP-servere er at ditt navn må være noe som kunne vært sannsynlig i den settingen spillet er laget i.

 

Tenk på navn som Gimli, Gandalf, Sarumann, Frodo etc.

 

Odinskjold går ikke helt inn i den stilen :)

Endret av kinag
Lenke til kommentar

vel arlion forklarte det bra i en tidligere post :) hvordan du gjør det.

 

Husk og legge til både launcher og lotroclient.

 

Hvis ikke det funker må du kanskje åpne porter på ditt modem.

 

Fra FAQ:

 

TCP: 80, 433, 5015, 8081, 9000

 

UDP: 2900-2910, 5015, 9000-9012

 

Two files will also need to be added to your firewall exceptions list. These two files are turbinelauncher.exe and lotroclient.exe. Both of the files need to have full permission in the firewall to access the servers.

For assistance with configuring your software firewall, please contact the manufacturer

Endret av Biamor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

hei. jeg har et lite spm. jeg kjøpte lotr i går og er på lv 9. jeg er en elf hunter og har laget meg en crossbow, men jeg kan ikke bruke den. hva må til for at jeg kan få brukt den. er over level grensa som er på 7.

Lenke til kommentar
hei. jeg har et lite spm. jeg kjøpte lotr i går og er på lv 9. jeg er en elf hunter og har laget meg en crossbow, men jeg kan ikke bruke den. hva må til for at jeg kan få brukt den. er over level grensa som er på 7.

8634417[/snapback]

 

Som hunter kan du ikke bruke en crossbow før du når level 30.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...