Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer veldig på å kjøpe dette spillet men vil gjerne forhøre meg rundt om det er noen som har erfaringer med dette spillet selv om det er bare 2 dager siden det kom ut.

Hvordan er dette spillet? noe å satse på?

8494855[/snapback]

 

Heisann, meg og en kamerat kjøpte spillet og i dag og spiler sammen.

 

Vi er på den RP serveren, husker ikke navn på den siden vi er inne og spiller nå så kikk etter den eneste Engelske RP serveren.

 

Vi heter: Wreckster og Lassi i spillet.

 

Add oss der så hjelper vi deg ut.

Lenke til kommentar

Spillet? Har ikke spilt så mye, bare til lvl 8. Men stemningen og miljøet er så langt kjempe, kanskje fordi det er starten på et nytt mmorpg og kanskje fordi spillet er bra gjennomført og at det føregår i middle earth.

 

Jeg som er en av de største hobbit "fansene" i norge trives utvilsomt bra i the shire. Herrrregud så morsomt noen av questene og dialogene er, så herlig ignoransen og interesser til tider.

 

Men har ikke spilt så lenge, så kan ikke kommentere så mye, men så langt er det bare så tøft og spennende.

 

Har du spilt wow, og liker det, er det nok stor fare for at du faller for lotr, selv om du er lei wow, det er mye av det samme TROR JEG, men i et nytt miljø og nok av vrier og ting som gjør det fantastisk.

 

Spiller på rp serveren som har så langt vært topp, generel\ooc\advice\etc chatten har vært utmerket så langt.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Hvis du har tenkt til å starte med et nytt mmo nå, så er lotro garantert veien å gå. Dette er det mest finpussa mmo spillet til nå, selv om det bare er det samme i en ny innpakning. Også er det Lotr, noe de fleste enten har lest eller sett, så da er det veldig lett å bli tatt tak i.

 

En annen ting er at Lotro har et musikk system, som er veldig artig, ettervert kan du kjøpe og lære deg et instrument å spille en sang når du vil: http://gametrailer.com/gamepage.php?id=754 anbefaler å se øverste film der kalt " Lute Playing Gameplay".

 

Dette er slik jeg føler det foreløpig vertfall, er bare lvl 10 så langt, så jeg har forhåpentligvis masse igjen å utforske, oppleve og finne.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Støtter Nitrius. Spillet er i veldig "god stand" til launch å være.

Har spilt det mye siden pre-order begynte, og har ikke hatt en eneste krasj.

Grafisk er det en perle, men best av alt så syns jeg det er skikkelig artig å spille det.

Er nå på lvl 19, og har så langt bare hatt en quest med litt grinding. Men, det gikk fort det også.

 

Så, for min del er det tommel opp så langt.

post-13661-1177839047_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hvordan er det iforhold til wow ? ligner det mer på wow, enn Guild wars ? Likte wow..

 

Er fan av LOTR eventyret, Musikken osv.. Men er redd for at det kan bli for likt guild wars og at det bare blir for tynt og tamt, og Musikken og grafikken ikke klarer å være nok til at man blir trollbundet siden det bare generelt kanskje er kjedelig gameplay.

 

Er det mye å finne på der er vel spørsmålet ?

 

Edit: Er kampsystemet tregt ? sett videoer av folk som slår på en valpe greie i en evighet.. :p kjedelig hvis man må stå der i 40 sekunder for å ta en i lvl 1..

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Hvordan er det iforhold til wow ? ligner det mer på wow, enn Guild wars ? Likte wow..

 

Er fan av LOTR eventyret, Musikken osv.. Men er redd for at det kan bli for likt guild wars og at det bare blir for tynt og tamt, og Musikken og grafikken ikke klarer å være nok til at man blir trollbundet siden det bare generelt kanskje er kjedelig gameplay.

 

Er det mye å finne på der er vel spørsmålet ?

 

Edit: Er kampsystemet tregt ? sett videoer av folk som slår på en valpe greie i en evighet.. :p  kjedelig hvis man må stå der i 40 sekunder for å ta en i lvl 1..

8496681[/snapback]

 

Det ligner overhodet ikke på guild wars. Syns jeg. Har du spilt wow vil du nok raskt finne deg til rette. Når det gjelder kampsystemet så er det overhodet ikke tregt, men det kommer litt ann på hvilken klasse du spiller.

Noen er bedre på dps enn andre.

Søk litt på nette og les noen reviews.

Ta en titt på det offisielle forumet som du finner du www.lotro-europe.com

 

En annen ting jeg liker er at det svært ofte følger ganske gode items som reward på mange quester. og i motsetning til mange andre mmorpg, så kan du så og si alltid finne en reward du kan bruke. Hater å jobbe med quester når jeg vet at jeg ikke kan bruke rewarden.

 

Har heller aldri hatt problemer med å finne quester eller ting å gjøre. Det er alltid noe å henge fingrene i. Ofte legger jeg ikke merke til hvor mye xp jeg har før jeg plutselig går opp i lvl.

Det er også meningsløst å grinde seg opp i lvl. Quest er det "only way to do it" for å si det sånn.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Høres egentlig veldig greit ut at man må queste for å komme opp i level. Det betyr vel da at det er ganske mange quests å velge mellom ?

 

Hvordan er det med proffessions ? noe man velger som i wow ?

 

Selger og kjøper man ting av hverandre ?

 

Er det veldig mye utstyr/våpen som i wow ? skifter våpen/armoren design når man får nytt og bedre ?

Lenke til kommentar
Støtter Nitrius. Spillet er i veldig "god stand" til launch å være.

Har spilt det mye siden pre-order begynte, og har ikke hatt en eneste krasj.

Grafisk er det en perle, men best av alt så syns jeg det er skikkelig artig å spille det.

Er nå på lvl 19, og har så langt bare hatt en quest med litt grinding. Men, det gikk fort det også.

 

Så, for min del er det tommel opp så langt.

8496134[/snapback]

Grafikken er nydelig ja.

 

Skulle nesten tro det bildet ditt var tatt i virkeligheten ute i naturen.

 

Det eneste spillet mangler er bra nok gameplay og flere pvp muligheter, hvis det hadde det hadde jeg helt klart kjøpt spillet, men venter heller på WAR.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Utrolig sjarmerende å røyke ei pipe mens man hviler ut ved en liten landsby.

 

Når det gjelder crafting proffesions så er vel antallet noe høyere enn i wow.

Men selve det å produsere/lage noe ligner på wow.

 

Vanlige klasser er også likt wow, eq2, etc.

DPS, healer, tank, support, etc

 

En annen ting er at du kan oppnå diverse traits. Dette kan du få ved å løse et antal quester i et området. Du kan få de ved å oppdage ting etc. På en måte litt likt Achivements points. Disse "traits" kan øke egenskapene dine. de har forskjellige stats, og alt ette hvordan du ønsker å skreddersky karakteren din kan du plassere de. Ligner litt på talent points i wow, men jeg liker dette bedre fordi det oppforder spilleren til å gjøre quest, explore etc.

 

Nitrius nevnte dette med musikk. Enhver spiller kan kjøpe et instrument, og lære bruken av de. Men, du "spiller" selv ved å trykke på tastene 1-8, og ved å trykke shift, eller Ctrl kan du heve/senke tonen. noen er veldig flinke og de er det artig å høre på.

Jeg for min del er helt rævva, og finner med som regel en plass langt unna andre for å øve litt i fred. Tror det er ca 4-5 instrumenter man kan kjøpe. Det er også mulig å fjerne lyden fra spillere sin "musikk".

 

De har en review på www.cvg.co.uk og jeg syns den passer bra til spillet.

 

Løp og kjøp !!

post-13661-1177854356_thumb.jpg

post-13661-1177855096_thumb.jpg

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
Det eneste spillet mangler er bra nok gameplay og flere pvp muligheter, hvis det hadde det hadde jeg helt klart kjøpt spillet, men venter heller på WAR.

8497233[/snapback]

Hva er galt med gameplayen? Jeg synes den er helt fin, jeg.

 

PvP får du tilgang til når du når level 10; det er satt av et eget område for PvP hvor noen spiller helter og noen spiller monstre. Du kan også sparre med andre fra første stund. Er selv ikke spesielt interessert i PvP, i alle fall ikke enda, så jeg har ikke prøvd det, men utifra det jeg leser i manualen, virker det interessant nok. Dessuten er det deilig å ikke risikere at en eller annen tulling 20 leveler over deg banker snørra utav deg bare fordi han følte for det.

Lenke til kommentar
Er det større en wow universet ?  er det mer å utforske der....?

 

Får man kjøpt "mount" o.l for å komme fortere fra et punkt til et annet ?

8497995[/snapback]

Vet ikke om det er større enn WoW, spilte aldri WoW så mye. Det føles i alle fall stort nok så langt.

 

Man kan kjøpe hest eller ponny når man når level 35 og gjør et quest. Før det kan man leie en hest for å reise mellom viktige steder, men man kan ikke styre hesten da.

Lenke til kommentar
jeg må spørre om en ting, kan man kjøpe gamecards i butikken?  :hmm:

8496191[/snapback]

 

Japp! Ikke alle har fått det inn enda da men..

Spurte når jeg kjøpte det hos EBGames.

 

SPM: Har dere GameCards?

SVR: Ikke enda, tror jeg

 

Dette betyr vel at de får inn? Skal innom der to uker før gratismnd er ute og få dem til å bestille! Betaler SØREN meg ikke med kort, spesielt ikke med så pre-pay sak! Trekke kortet mitt automatisk? Huff...

 

EDIT: Sa jeg mitt kort? Mente moderns :p

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...