Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som opplever at teksturene oppdaterer seg hele tiden? Når dere snur dere så oppdaterer alt seg?

 

PS: Dette er et spørsmål til de som kjører på Ultra High.

8627498[/snapback]

 

 

Nix, går som regel silkeglatt her :)

 

8800GTX, 1600x1200 Ultra High 4xAA

Lenke til kommentar
Bestillte mitt fra Play.com. Ifra jeg bestillte til jeg hadde det i postkassa, gikk det 9 dager. (8 dager fra de pakket og sendte det fra England)

Tollen eller momsen i dette tilfellet betaler du på postkontoret ditt når du henter spillet"

8623924[/snapback]

 

Koster det noe å få det gjennom tollen siden spillet koster 300kr? :dontgetit: Vurderer å kjøpe fra play.com men blir litt dyrt dersom du må betale toll :ohmy:

Endret av Sniken_123
Lenke til kommentar
Ingen kinship på Laurelin?  :cry:

 

lagde ny fyr, dwarf champion, odinskjold  :)

8628883[/snapback]

tror folk vil bitche på deg pga navnet ditt på Laurelin (RP) for det passer ikke serlig inn der :)

 

 

 

jeg leter og etter kinship på Laurelin. ser på meg selv som en god member og er avhengig av en guild i MMORPG.

 

så /w Olador hvis jeg kan joine en litt aktiv guild der. er lvl 16 Captain atm.

Lenke til kommentar
tror folk vil bitche på deg pga navnet ditt på Laurelin (RP) for det passer ikke serlig inn der :) 

 

 

 

jeg leter og etter kinship på Laurelin. ser på meg selv som en god member og er avhengig av en guild i MMORPG.

 

så /w Olador hvis jeg kan joine en litt aktiv guild der. er lvl 16 Captain atm.

8629395[/snapback]

 

Odinskjold er da et fint RP navn!? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Bestillte mitt fra Play.com. Ifra jeg bestillte til jeg hadde det i postkassa, gikk det 9 dager. (8 dager fra de pakket og sendte det fra England)

Tollen eller momsen i dette tilfellet betaler du på postkontoret ditt når du henter spillet"

8623924[/snapback]

 

Koster det noe å få det gjennom tollen siden spillet koster 300kr? :dontgetit: Vurderer å kjøpe fra play.com men blir litt dyrt dersom du må betale toll :ohmy:

8629188[/snapback]

 

Jeg forklarte det jo. Du betaler momsen (25%) på posten når du henter spillet! Alt over 200 kroner man bestiller fra utlandet må det betales mva. for.

Lenke til kommentar
Ingen kinship på Laurelin?  :cry:

 

lagde ny fyr, dwarf champion, odinskjold  :)

8628883[/snapback]

tror folk vil bitche på deg pga navnet ditt på Laurelin (RP) for det passer ikke serlig inn der :)

 

 

 

jeg leter og etter kinship på Laurelin. ser på meg selv som en god member og er avhengig av en guild i MMORPG.

 

så /w Olador hvis jeg kan joine en litt aktiv guild der. er lvl 16 Captain atm.

8629395[/snapback]

Jeg er officer i Kinship'et The New horizon. Vi er ikke mange medlemmer (rundt 10) men vi setter lojalititet fremfor at vi har mange medlemmer. Vi mener at man skal kjenne de fleste i kinship og stole på dem. Alle medlemmer MÅ hjelpe andre medlemmer så lenge de har anledning til det. Vi har for eksempel utviklet et crafting system der alle skal ha en tråd på forumet der de skriver hva slags tier de er innen hver crafting-gren de har. Hvis et medlem har ingdridiensene skal du lage tingen gratis.

 

Vil dere vite mer så kontakt meg in-game: Kuriados

Send meg PM her på forumet eller en mail: [email protected]

Vi tar imot alle, men ikke med en gang. Jeg må snakke litt med deg/dere før jeg invitererer dere for å forsikre meg om at dere er tro mot kinshipet og ikkr er spioner for Sauron ;)

 

Sjekk også forumet: forum.thenewhorizon.com

Arbeid pågår med selve nettsiden...

Lenke til kommentar
tror folk vil bitche på deg pga navnet ditt på Laurelin (RP) for det passer ikke serlig inn der :) 

 

 

 

jeg leter og etter kinship på Laurelin. ser på meg selv som en god member og er avhengig av en guild i MMORPG.

 

så /w Olador hvis jeg kan joine en litt aktiv guild der. er lvl 16 Captain atm.

8629395[/snapback]

 

Odinskjold er da et fint RP navn!? :dontgetit:

8629400[/snapback]

 

 

kontakt megingame vist dere vil være med en guild som ikke tar alt for seriøst.. litt sånn rp light kanskje?

 

er level 30 minstrel og officer.

 

ingame name : Benedict

Lenke til kommentar

Uff, jeg klarer ikke å spille spillet.. Liker bare ikke gameplayet av en eller annen grunn. Liker ikke måten man sloss på og det minner for mye på WoW som jeg er dritt lei av. Kjipt å ha en sånn følelse for et spill du nettopp har kjøpt og betalt i store dommer for...

 

Kanskje det er sånn fordi jeg valgte den mest ensformige klassen av alle? (Tror jeg valgte Champion. Dvs hacknslash rolle)

Lenke til kommentar

Jeg er officer i en norsk-skandinavsk kinship på laurelin som heter: The Blades.

 

Vi har akkurat startet opp så vi har ikke så mange medlemmer, men vi ønsker fler. Vi har ikke noen spesielle regler enn at vi må oppføre oss bra og hjelpe hverandre.

 

Hvis du har lyst til å bli med så send meg en pm eller kontakt meg ingame.

 

Ingame: Eogrim, og er lvl 21 Champion.

 

Vi ses.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...