Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Nå har jeg installert spillet og venter bare på buddy kode.

Er vel den eneste 17 år gamle jenta som har lyst til å prøve dette.

 

Kenny sa jeg kunne få hans buddy kode når han kjøpte om ca 2 uker, men jeg er bare så utålmodig akkurat nå + alt er klart for å prøve (Ikke kode)

 

Hvis du hadde giddet å gi meg buddy kode er min e-mail [email protected] hvis du har lyst til å gi :roll:

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler at LOTRO ikke er like avhengihetsskapende som WoW, men det er mulig at det bare er meg som er blitt noe immun mot dette. Har hørt noe klaging på at det er litt for mye behov for å gå i grupper etterhvert. Vis man går rundt i Ettermors (Player versus MonsterPlayer) er det ivertfall veldig kjekt å gå i gruppe. Er ikke morsomt å møte 24 orker/ulver/edderkopper når du skal tilbake til byen å selge noe

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet sist helg, og er kjempe fornøyed så langt.

 

Men det er nok ikke noe for dem som liker åpen PVP servers..siden det fins ikke.

Det er en form for "arene" PvP som heter Monster fights, som jeg har enda ikke testet ut.

 

Meget bra spill dersom du er av person som liker god fortelling og varierte quests.

 

Det enaste negative som jeg kan se er at jeg ser ikke "gjenspillbarheten" som noe særlig.

Siden spillet er veldig fokusert på quests, blir det å levele flere characters noe kjipt og gørr.

Personlig kommer jeg bare til å spille opp 1 character. Så ser jeg hvor lenge jeg driver på på max level.

 

 

@ Saybor: Det er mangen jenter i spillet. Er flere i den Kinship jeg er i (Kinship/guild).

Jeg spiller på Eldar server, er temmelig mangen Norske og svenske på den.

Endret av nosync
Lenke til kommentar

Hei folkens,

har vært en passiv leser av dette forumet i flere år nå, men synes det kanskje er på tide å bidra (litt).

 

LOTRO er faktisk min introduksjon til MMO spill så det var ikke uten en viss spenning jeg satte i gang. Jeg laget en Human Champion, logget meg inn på Lourelin (rp server). Jeg valgte denne fordi jeg en ”moden” (i alle fall aldersmessig) spiller.

 

Det komiske var at skuffelsen når jeg startet opp var formidabel. Introsekvensen ble litt borte i å tilpasse seg kontrollene, området jeg startet opp var ikke akkurat episk, kamp systemet var noe passivt og tregt. Jeg reiste på jobben dagen etter og proklamerte høyt og tydelig at jeg aldri kom til å bli MMO avhengig, men det begynte å snike seg inn en tanke… Hva om jeg forsøker en annen klasse.

 

Nå en uke etter er jeg en Level 15 Elf Hunter! Godfølelsen fra bøkene er absolutt tilstede. Grafikken er virkelig flott! Etter hvert som man levler opp blir kampsystemt bedre og bedre

 

Men det som for meg virkelig står frem som stort er møte med en trivelig Hobbit i Shire som solgte meg den første buen han hadde Craftet og som han var oppriktig stolt av (en flott bue var det). Dvergen som jeg slo følge med en natt fra Shire til Bree. Det å bli vennskaplig hetset av en gruppe hardcore rp dverger (som var langt mer opptatt av sosial prat enn å queste)

 

Men…

2/3 av avatarene er enten Champion eller Hunter. Jeg har spilt mest solo til nå, men det blir flere og flere fellowship quester og du blir mer ettertraktet om du velger en mindre populær klasse.

 

Går du for rp serveren tenk litt på hvilke rase du vil være. Her forventer folk at du spiller rollen. Jeg ser nok i ettertid at jeg burde ha nok ha valgt en annen for da en dverg spurte ”What is your birth place, Elf?” var mitt svar ”..ehhh, I don’t actually rember.”. Dette signaliserer ikke akkurat alveaktig oppførsel, men for all del de aller fleste også på denne serveren er hyggelige og overbærende. Men alver kan faktisk bli syndens dritings, jeg har testet det ut.

 

En god del av questene er drep X antall dyr å kom tilbake med skinnet. Spesielt i Old Forest har det tiltider vært så overbefolket at jeg brukte mange timer på å gjøre et enkelt flå 5 ulver oppdrag fordi de ble skutt av andre hele tiden.

 

Det er tiltider en ekstrem lagg spesielt i Bree (Mange spillere), men dette kan kanskje fikses med litt mer ram (har 1 GB)

 

Denne ble altfor lang, beklager så mye.

 

Helt til slutt, jeg er nå blitt MMO avhengig.

 

PS: hvis noen vil hilse på heter min karakter Arnandon som er på Lourelin

Lenke til kommentar

Når det gjelder avhengighetsskapende, så er dette MYYYYYYYE mer avhengighetsskapende for MEG! :cry:

 

Men, det er fordi jeg er Tolkien -fan, regner jeg med..

 

 

EDIT: Velkommen skal du være johanami599!! Både til forumet og til Laurelin! :D

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg har blitt så avhengig enda. Blir sikkert det når jeg kommer ut av the Shire, litt kjipt der i lengden. Aldri i livet om jeg gjør ferdig alle questene der, har bare gjort 100 eller no! Bare gjøre ferdig Epic Questen, så Bree here i come :p

Lenke til kommentar

Det eneste jeg ser litt negativt med spillet sålangt er nødvendigheten for å konstant gruppe opp for å gjøre quester. Var også litt irriterende når jeg var i Great Barrows (Første ordentlige gruppe instancen) for første gang og fant ut at det var lagt opp til at man må gå inn, gjøre et par quester og så komme tilbake med en av quest rewardsene for å kunne ta siste bossen.

 

Gruppen ble jo selvsagt oppløst og har ikke fått gjort det enda..

Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle litt om det har noe å si på "befolkningstetthet" på en server ?

 

Jeg kunne tenkt meg å spille litt solo. Er en casual gamer og kan kanskje spille 1 - 2 dager i uka.

 

Er det slik at servere med mye folk er noe herk ? Sånn at når du er ute i det fri, så løper det hele tida folk rundt deg, og kanskje knabber den "tingen" du skulle plukke opp fra bakken rett foran nesa di ?

 

Er du avhengig av mange folk for at økonomien skal funke ? Altså kjøp og salg ?

 

 

DarkSheer

Lenke til kommentar

Kan svare på et par ting;

 

Har selv ikke opplevd at andre "knabber" ting foran nesa di, og

 

Man trenger ikke å kjøpe og selge så mye for å klare seg med penger! Da tenker jeg på Auction House.. Men, jeg ville ha klart meg fint uten AH (selv om jeg bruker det av og til), men det forutsetter at du plukker om det mobsene dropper, og selger det til en vendor..

Lenke til kommentar
Kan svare på et par ting;

 

Har selv ikke opplevd at andre "knabber" ting foran nesa di, og

 

Man trenger ikke å kjøpe og selge så mye for å klare seg med penger! Da tenker jeg på Auction House.. Men, jeg ville ha klart meg fint uten AH (selv om jeg bruker det av og til), men det forutsetter at du plukker om det mobsene dropper, og selger det til en vendor..

8626079[/snapback]

 

 

Kan det droppes bra ting ? Eller er det en evig grind for å få tilsvarende epic items som i WoW ?

 

DarkSheer

Endret av DarkSheer
Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke til "epic items" i WoW .. da jeg aldri spilte det så mye..

 

Men, personlig så synes jeg droppet er bra i LotRO .. litt realistisk, liksom.. Det som blir droppet er ikke unaturlig for den NPC'n.. Ulver dropper ikke sverd, osv.. eller penger..

 

Men, jeg har vel tilgode at en "vanlig npc" dropper noe super-dupert, som har gjort at jeg kaster det våpenet jeg event. har i hånda.. ..du får gode og flotte ting når du fullfører en quest! Men, nå er jeg bare på level 17 da..

 

 

Dette skal derimot sies... det virker som om man sammenligner WoW og LotRO LITT for mye... for, slik jeg føler det, så er de bygd opp på to forskjellige måter (min tolkning);

 

 

WoW = Items, gear, level up ..

 

LotRO = Quest!

 

 

Kort fortalt... man (jeg) tenker ikke så mye på hvilket gear og sånn jeg har på, eller hvilken level jeg er på... jeg vil gjøre quester! Jeg vil hjelpe mine lands-hobbiter! :)

Lenke til kommentar

Har spilt MMO siden Meridian 59. Sammenligner bare med WoW siden det er det som spilles nå om dagen.

 

De har jo noen likhetstrekk.

 

Jeg ville likt å vandre i ødemarken alene....og kanskje joine en gruppe av og til for å klare vanskelige oppdrag.

 

Ser for meg en hunter som reiser i ødemarken (skogen) for seg selv :)

 

Noen som har en buddy key til overs ? Da stenger jeg min subscription til WoW i dag ;)

 

 

Dark Sheer

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...