Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Ser ut som neste tur blir en biltur til Belgia, Luxembourg og Tyskland i slutten av juni..

 

Tar gjerne imot tips til hvor det er verdt å stoppe i Belgia, ettersom jeg kjenner landet dårlig..

I Luxembourg og Tyskland er planene allerede i boks.

 

Belgia og Luxembourg er to av landene i Europa jeg ikke har besøkt tidligere, så da passer det godt for en roadtrip når man uansett skal langt nedover i Tyskland.

Planen er å kjøre bil både ned og opp..

Bør jo ha et stopp i Waterloo for å få med seg et viktig sted i historien, ellers er Brussel verdt å se, spessielt Grand Plaze som ga meg hakeslepp i alle fall :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler Bruges (ikke vært der før, men alle jeg kjenner som har vært der skryter veldig av denne byen). Så har du jo Spa Francorchamps om du vil prøve å hoppe i fallskjerm.

 

I Brussel har du Grand Palace. Har du lagt inn American Cemetery and Memorial eller Vianden i Luxembourg-planene? Kjørte dit selv sommeren 2012. Verdt å få med seg, i tillegg til Burg Vogelsang i Schleiden, Tyskland. Om din foreløpige bilrute går i nærheten anbefales dette! :-)

Lenke til kommentar

Når drar du til Martinique? Jeg er ferdig på jobb i neste uke og stikker nedover igjen 10 april. 4 uker forhåpentligvis.

Da er vi antagelig en periode samtidig på øya. Skal ha base camp i sør ved Sainte-Anne.

 

Ta en pils?

Det kan være mulig å få til, men jeg holder meg til en klassisk indianer. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vel, det ble ikke noe bedre når jeg ringte inn for å få avbestilt reisen.

Først satt jeg 20 minutt i telefonkø, så tar endelig noen telefonen, og jeg blir umiddelbar relativt sikker på at jeg har kommet til callsenter som driftes på baksiden av Mars.

Horrible samtalekvalitet, og når personen du i tillegg får snakke med knapt kan engelsk.

 

Blir tilbudt å fly 24 timer før og ikke 24 timer etter original dato, egentlig uaktuelt, men jeg gir beskjed om at jeg må sjekke med reisefølge og heller ringer opp igjen.

 

Ringer opp igjen for å avbestille, samme lange telefonkøen for å så kom frem til en ny person som jeg knapt kan høre og som i tillegg sliter med engelsken.

Tror jeg må gjenta at jeg vil avbestille reisen 20 ganger, og tror til slutt at jeg fikk det igjennom.

 

Grunnen til at jeg sier tror, er at de sa jeg skulle sende meg en e-post med bekreftelse av avbestilling, den har jeg nå etter 3 dager forsatt ikke fått.

Har forsatt ikke fått igjen pengene, ringte supporten igjen og det var forsatt under arbeid...

Nei, ALDRI mer BMI / Bravo.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...