Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Blir Thailand og Hong Kong, Singapore eller Vietnam med familien i begynnelsen av august.

 

Litt mindre konkret går en kamerat og jeg rundt med tanker om Japan.

En annen kamerat og jeg går med tanker om Sør-Afrika, Zambia (med tre dagers rafting på Zambezi), Zimbabwe og Botswana.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer litt an på. Italia er veldig flott som vintersport-destinasjon.

 

Har selv vært i Champoluc, Courmayeur og Cervinia.

 

Rent skimessig er Cervinia best av disse tre. Alle tre har fine byer, med gode restauranter og fin gågate. Kan si at Courmayeur og Cervinia er best av byene. Courmayeur har noe mer begrenset skikjøring da.

 

Må bare si tusen takk for bra tips! Pappa og jeg bodde i Aosta-by tre netter og hadde to herlige dager i Pila-anlegget, men var en dag i Cervinia/Zermatt og vi er begge enige om at det er noe av det sykeste vi har gjort. Fantastisk kjøring og det mest velorganiserte anlegget jeg har vært borte i. :)

Lenke til kommentar

Musikal er kult! :) Har blitt en tradisjon for oss med musikal i London, og jeg gleder meg til neste. Hvilken skal du på?

 

Jau, jeg har vært i London så mange ganger nå at jeg følte det var på tide. ;) Reiser alene, men jeg koser meg nok allikevel. Fikk en deal med både billett og 2-retters middag.

 

Skal på Viva Forever. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Jeg og 4 venner skal reise til Bulgaria (Golden Sands) men vet ikke når den beste "fest" tiden er, noen sier mellom starten på juli til slutten på august og noen sier midt i mai til midten av juni :S trenger hjelp til å få dette avklart :S

Endret av Xiriz
Lenke til kommentar

Var i myanmar i november. Et av beste stedene jeg har hvert noen gang.

 

Er i mexico nå. Drar ikke lengre sør som planlagt. Flyr til NYC om 10 dager etter 5uker i mexico. 1 uke i nyc. Flyr til armenia derifra (via moskva)

 

 

Var i myanmar i november. Et av beste stedene jeg har hvert noen gang.

 

Er i mexico nå. Drar ikke lengre sør som planlagt. Flyr til NYC om 10 dager etter 5uker i mexico. 1 uke i nyc. Flyr til armenia derifra (via moskva)

 

Lenke til kommentar

Må bare si tusen takk for bra tips! Pappa og jeg bodde i Aosta-by tre netter og hadde to herlige dager i Pila-anlegget, men var en dag i Cervinia/Zermatt og vi er begge enige om at det er noe av det sykeste vi har gjort. Fantastisk kjøring og det mest velorganiserte anlegget jeg har vært borte i. :)

 

Hyggelig tilbakemelding! Ja Cervino/Zermatt-anlegget er vel blant Europas aller beste. Var dere nede i Zermatt sentrum? Kul by. Ingen bensin eller dieselbiler får lov til å kjøre der.

 

Drar til Vallè d'Aosta i morgen ettermiddag selv. Drøya 2mnd. siden jeg var der sist...ehe...

Lenke til kommentar
Da var første ferie for sommeren klar. Flyr til Bangkok i begynnelsen av juni, med retur fra Saigon 16 dager senere! Har vel ikke ekstremt god tid på oss, men var det jeg hadde tid til. Blir muligens en tur til Paris før dette.
Du vet at det er veldig dårlig timing å reise i dette området om sommeren? Høy temperatur, fuktighet og masse regn.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...