Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et av de aller beste reiseøyeblikkene jeg har hatt var da jeg måtte på do midt på natten på 5600 meters høyde i Kashmir, mange dagsmarsjer fra folk. Å slå lens til en stjernehimmel klarere enn de fleste stjerneatlas var en opplevelse for evigheten; passet på å holde væskeinntaket høyt på kvelden etter det, så jeg skulle være sikker på at jeg gadd å komme meg ut av teltet for å få med meg stjerneshowet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En del reagerte, men det gikk nå ganske så greit. Dette var ganske langt inne i turen, og vi hadde vært over 4000 meter i flere uker allerede. Jeg husker at jeg ikke fikk sove veldig godt så fort vi kom noe særlig over 5000 meter, men det gikk seg nå til på det vis, det også.

 

Skal du noe særlig over 6000 begynner det å bli alvorlig køddent.

Lenke til kommentar

Kjenner ei som jobbet et år i Bhutan, ganske spesielt land. Hun var lærer i en liten landsby. Faren til en av elevene hennes døde, da var det sønnen på 12 eller noe slikt som ble familkeoverhode og måtte ta seg av farens lik, inkludert oppknekking så det fikk plass på bålet. Borte bra, hjemme best?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kom hjem fra Praha på Søndag, skuffende i forhold til forventningene men men.. i Mars er Makedonia booket og betalt, deretter kommer mitt store spørsmål. Fikk meg en ok pris til Busan, Sør Korea, så heiv meg på. Tenkte også å ta turen over til Japan med ferje.

Har lest at det skal være ganske knotete? Det sies at litt Koreansk kunnskaper er nødvendig??? Noen som har tatt den turen over dammen?

Endret av thethirstytraveler
Lenke til kommentar

Var i LA for litt over 2uker siden. Maken til høl

Var der for godt 2 år siden, synes det var helt greit, men ikke noe sted man gidder å være særlig lenge. Jeg skal bo hos ei jeg kjenner i Huntington Beach, og dra derfra til San Diego--så det blir ikke så mye storbyferie--noe som er veldig greit.

 

Var i Miami i fjor, på samme festivalen som jeg drar til nå (Ultra). Kommer til å bo på "Avicii-hotellet". De gav oss òg gratis VIP-billetter til Ultra, fikk vi beskjed om i dag. Gleder meg! http://www.youtube.com/watch?v=luuqDVQczzY

 

Regner med å poste litt "trip reports" etc. på blogen min.

Endret av evtob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...