Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Komplett påstår at at de får inn MCHK 10.09.07.. Får håpe det er bullshit, ellers så blir jeg nødt til å kansellere hele ordren for å få min Bioshock Collector's Edition til en mer akseptabel dato ;D Får vente til fredag, da..

 

Men hvis ikke Tatung og Komplett får ordnet opp i dette til da, blir jeg vel nødt til å kansellere hele greia og finne en annen TV.. *sukk*

 

På toppen av alt blir vel MCAK noe møkk ;P Eller var MCGI erstatteren?

 

EDIT:

Jeg mener selvfølgelig MPX, ikke Komplett.. Men men. Samme folka som styrer.

9388974[/snapback]

 

Samme på XD.no. Datoen er 10.09.

Det går greit for meg, jeg har klart meg uten tv på rommet i sånn 18 år, en uke eller to til funker for meg. Men at XD.no ikke kan sende den eksterne harddisken (som jeg også har bestilt) først er rett og slett latterlig, de burde ta ansvar og legge ut for utgiftene når de får en såpass lang utsettelse. 11 gb ledig på pcen etter diskopprydding og massesletting er ikke gøy.

Lenke til kommentar

Lurer på en liten ting ang. HDMI og DVD med Tatungen. Mulig teit spørsmål men kjører nå på allikvel.

Har kjøpt HDMI DVDspiller og HDMIkabel for bruke med TVen og er ikke helt inne i dette 720p, 1080p opplegget.

Jeg spiller av en DVD og går inn på Meny-->Informasjon (på Tven). Der står under hovedformat: 1280x720 50p. Skulle det stått 720p eller viser 50p bare til 50Hz progressiv?

På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
Lurer på en liten ting ang. HDMI og DVD med Tatungen. Mulig teit spørsmål men kjører nå på allikvel.

Har kjøpt HDMI DVDspiller og HDMIkabel for bruke med TVen og er ikke helt inne i dette 720p, 1080p opplegget.

Jeg spiller av en DVD og går inn på Meny-->Informasjon (på Tven). Der står under hovedformat: 1280x720 50p. Skulle det stått 720p eller viser 50p bare til 50Hz progressiv?

På forhånd takk for svar :)

9392409[/snapback]

 

Hvilken oppløsning DVD-spilleren spiller av DVDer i endres nok i DVD-spillerens meny, ikke blant TV-innstillingene.

Lenke til kommentar
Lurer på en liten ting ang. HDMI og DVD med Tatungen. Mulig teit spørsmål men kjører nå på allikvel.

Har kjøpt HDMI DVDspiller og HDMIkabel for bruke med TVen og er ikke helt inne i dette 720p, 1080p opplegget.

Jeg spiller av en DVD og går inn på Meny-->Informasjon (på Tven). Der står under hovedformat: 1280x720 50p. Skulle det stått 720p eller viser 50p bare til 50Hz progressiv?

På forhånd takk for svar :)

9392409[/snapback]

 

Hvilken oppløsning DVD-spilleren spiller av DVDer i endres nok i DVD-spillerens meny, ikke blant TV-innstillingene.

9392982[/snapback]

 

Endrer selvfølgelig oppløsning via DVD-spilleren. Har satt den til 720p men hvis jeg ser på informasjonsbildet på TVmenyen viser den 50p. Men det har kanskje ikke noe med dette å gjøre..?

Lenke til kommentar
tror dere at 37" vestlia har kjøpt ee akkurat den samme som mgci 32" bare at den er større?

 

Er jo tross alt i samme serie så...

9394082[/snapback]

 

Lurer på dette jeg også, for det står også Tatung V32MCGI på manualen. Så det er nok manualen for begge TVene...

9394133[/snapback]

 

hm...da er nok størrelsen den eneste forskjellen mest sannsynelig....

Rart jeg aldri har hørt om en 32" i denne serien...må være ny..

Lenke til kommentar

Dei som trur at dei vil få 32"mchk må tru om at. Eg snakket med sjølve Tatung i går og dei sa at den var dei tom for og kom aldri til å få den inn igjen. Dei ville erstatte den med Tatung 32 MCGI som dei kalla toppmodellen med samme panel.

 

Viss det står rundt om på nettbutikkene at dei vil få den inn igjen så er det feil. Alle nettbutikkene skulle få beskjed i løpet fredag og utover. Så får me sjå kor dette ender, med 32 mchk vil de nok ikkje få.

Lenke til kommentar
Dei som trur at dei vil få 32"mchk må tru om at. Eg snakket med sjølve Tatung i går og dei sa at den var dei tom for og kom aldri til å få den inn igjen. Dei ville erstatte den med Tatung 32 MCGI som dei kalla toppmodellen med samme panel.

 

Viss det står rundt om på nettbutikkene at dei vil få den inn igjen så er det feil. Alle nettbutikkene skulle få beskjed i løpet fredag og utover. Så får me sjå kor dette ender, med 32 mchk vil de nok ikkje få.

9394529[/snapback]

 

hva med mcak? er ikke det tv'en som egentlig skal ta over?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...