Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper de faktisk får INN den nye modellen på fredag, og ikke bare får informasjon om den.. Men mpx klarer sikkert å knø det til på ett eller annet vis. Og hvis de faktisk ikke kommer til å få inn noen TVer før den niende eller tiende, blir jeg vel bare nødt til å finne en like bra TV til samme prisen? Lykke til, liksom.

 

Men forhåpentligvis ordner det seg.. Er bare at alle disse utsettelsene begynner å slite på nervene, spesielt med tanke på at jeg ikke får Bioshock før TVen er i boks (samlet levering..), og ikke har noen planer om å spille det på SD heller ;P

 

Aaargh, pain!

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg følgende mail fra mpx:

 

-------

Hei,

 

Regner med at du har fått en ny ordrebekreftelse nå med ny dato. Vi har vært så heldige at vi har fått tak i et parti av denne modellen igjen. Kommer på lager om ca. en uke grunnet transport.

det har dessverre vært store problemer med å få tak i denne utrolige populære modellen.

 

 

--------

 

Har bestilt den nye modellen på komplett også.... WHAT TO DO? Skal jeg gå for "safe" og ta den "alle" sier er bra, eller ta sjansen på at den nye modellen kommer snart og er bedre??

Lenke til kommentar
Nå fikk jeg følgende mail fra mpx:

 

-------

Hei,

 

Regner med at du har fått en ny ordrebekreftelse nå med ny dato. Vi har vært så heldige at vi har fått tak i et parti av denne modellen igjen. Kommer på lager om ca. en uke grunnet transport.

det har dessverre vært store problemer med å få tak i denne utrolige populære modellen.

 

 

--------

 

Har bestilt den nye modellen på komplett også.... WHAT TO DO? Skal jeg gå for "safe" og ta den "alle" sier er bra, eller ta sjansen på at den nye modellen kommer snart og er bedre??

9396318[/snapback]

 

hm..har bestilt fra mpx.no jeg og...men har ikke fått noe mail enda..kanskje senere..

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på ang. Tatungen. Det er jo ikke noen knapp for å skru TVen "helt" av, bare i standby modus. Jeg er egentlig litt skeptisk til å la den stå i det med tanke på brann/lyn nedslag, dessuten får jeg ikke sove med lyset.

 

Noen som har en løsning? Blir TVen ødelagt om jeg drar ut stikkkontakta hver gang?

Lenke til kommentar
Er jo ikke standby mode? er bare et rødt lys,og ikke så grusomt sterkt at det gjør noe xD Den dør nok ikke vis det lyner vis det er det du er redd for,, Automatsikring i den tror jeg.

9398788[/snapback]

 

Ok, men spørsmålet var om noen hadde en løsning? Eller om TVen blir ødelagt av å trekkes ut av strømnettet et par gang om dagen!?

Lenke til kommentar
Er jo ikke standby mode? er bare et rødt lys,og ikke så grusomt sterkt at det gjør noe xD Den dør nok ikke vis det lyner vis det er det du er redd for,, Automatsikring i den tror jeg.

9398788[/snapback]

 

Ok, men spørsmålet var om noen hadde en løsning? Eller om TVen blir ødelagt av å trekkes ut av strømnettet et par gang om dagen!?

9398817[/snapback]

 

Kjøp en sånn strømfordeler med bryter, så bare skrur du av bryteren. Har veldig vanskelig å tro at det kan gjøre noen skade på en tv. Kjenner en som har gjort det i 2 år nå uten at det har skjedd noe som helst.

Jeg skal gå til innkjøp for en slik til min tatung tv.

Lenke til kommentar
Er jo ikke standby mode? er bare et rødt lys,og ikke så grusomt sterkt at det gjør noe xD Den dør nok ikke vis det lyner vis det er det du er redd for,, Automatsikring i den tror jeg.

9398788[/snapback]

 

Ok, men spørsmålet var om noen hadde en løsning? Eller om TVen blir ødelagt av å trekkes ut av strømnettet et par gang om dagen!?

9398817[/snapback]

 

du kan jo også bare teipe et par brunteiper eller no over lyset :thumbup:

Lenke til kommentar
Vis du er VIRKELIG redd, slå den av og ALDRI slå den på igjen! :D

Men jeg ser på tv og sitter på pc SELV om det lyner rett over huset.. Care vis noe ryker lixm xD Det har ALDRI skjedd med meg ELLER noen jeg kjenner ;)

9399656[/snapback]

 

Så klart sannsyneligheten er svært liten, men den er der ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...