Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Din absolutte drømmebil.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GALLARDO?? Du kødder.. Det der er en Murcielago Lp640...

 

Men for all del om du mente Gallardo og ikke den jeg viste fram, så er GAllardo fin bil det og ;)

8471788[/snapback]

Jeg mente Gallardo, ikke den du viste fram. Du bare fikk meg til å tenke på den :) Beklager hvis det virket som om jeg mente bilen du postet bilde av.

8471802[/snapback]

 

Neinei går fint det, ingen behov for å beklage.. Blir litt hissig når det kommer til Go'bilen :p Gallardo Spyder er jo snasen da..

Lenke til kommentar
Dette er vel den 20'ende tråden om dette i år, og fortsatt er svaret mitt VW Touareg 5.0 TDI med 313 villige dieselhester.

8471052[/snapback]

 

Hvorfor ikke W12'ern med 450hk når du er i gang? :)

8471100[/snapback]

 

Hvorfor ikke en Audi Q7 med 500 (550?)hk tdi-hestes V12? 0-100 5,5 sekunder.

 

Da snakket vi SUV ;)

8471300[/snapback]

 

Tingen er at jeg like designet på Touareg mye bedre enn Q7, og den W12'en er vel bensin?

Lenke til kommentar

det er nå det frister og si at en trimmet skyline med litt stivere understell kjører møkka av ferrarier og lamboer husk man kan dra ut 1000hk + av en skyline motor og fremdeles komme billigere unna en det man gjør ved og kjøpe en ferrari eller lambo :thumbup:

 

 

men ja 599'en der er fin jeg liker baken bedre en fronten da

Endret av fanboy
Lenke til kommentar
det er nå det frister og si at en trimmet skyline med litt stivere understell kjører møkka av ferrarier og lamboer husk man kan dra ut 1000hk + av en skyline motor og fremdeles komme billigere unna en det man gjør ved og kjøpe en ferrari eller lambo :thumbup:

 

 

men ja 599'en der er fin jeg liker baken bedre en fronten da

8473395[/snapback]

Det dere riskokeriet der kan gå å legge seg, jeg vil myyyyyyyyye heller ha en ferarri, enten det er 100hk eller 1000hk så gir jeg fullt faen, bilen veier jo null og niks, hadde jo vært frisk med 100hk den der..

Lenke til kommentar
det er nå det frister og si at en trimmet skyline med litt stivere understell kjører møkka av ferrarier og lamboer husk man kan dra ut 1000hk + av en skyline motor og fremdeles komme billigere unna en det man gjør ved og kjøpe en ferrari eller lambo :thumbup:

8473395[/snapback]

 

Men til tross for det er de absolutt ikke å se på som reelle konkurrenter, en kjøper ikke Ferrari pg.a.a ytelser, da ferrari aldri har vært helt i topsjiktet når det kommer til det punktet. Ferrari ligger derimot på toppen når det kommer til "vil ha"-faktor, nettopp fordi Ferrari har eksklusivitet, design, greie ytelser og det at selskapet er såpass kjent at alle vet når man ser en Ferrari at man faktisk ser en Ferrari.

 

Akkurat som du kan frakte like mange mennesker i en Scania som i en Viper, men en som vurderer en Viper kunne aldri tenkt seg en Scania (i hvert fall ikke for å tjene det samme formålet).

 

;)

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke en Audi Q7 med 500 (550?)hk tdi-hestes V12? 0-100 5,5 sekunder.

 

Da snakket vi SUV ;)

 

Hadde bare Q7 vært brukbar i terrenget i forhold til Touaregen da. :)

8473785[/snapback]

 

Nå er ikke Q7 en terrengbil, men ville ikke tro at Touaregen er så forferdelig mye bedre.

 

Du tar uansett ikke den helt nye Touaregen eller Q7 med ut i terrenget, utenom når du skal til hytta, og da klarer begge to seg helt fint.

Skal du kjøre mye terreng kjøper du ingen av de. Discovery og RR er nøkkelord ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...