Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Din absolutte drømmebil.


Anbefalte innlegg

Uten tvil Audi RS6 Avant.

 

Ingen over, under eller ved siden :)

8555889[/snapback]

 

Så det finnes ikke andre biler enn akkurat den bilen?

Siden det ikke finnes noen biler over, under eller ved siden av?

 

 

Da ber jeg deg forklare meg hvordan i all verden jeg ser andre biler enn det til daglig, de er bare en illusjon?

8565939[/snapback]

de andre bilene ligger vel ofte bak RS6'en :tease:

8566661[/snapback]

 

Fixed :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uten tvil Audi RS6 Avant.

 

Ingen over, under eller ved siden :)

8555889[/snapback]

 

Så det finnes ikke andre biler enn akkurat den bilen?

Siden det ikke finnes noen biler over, under eller ved siden av?

 

 

Da ber jeg deg forklare meg hvordan i all verden jeg ser andre biler enn det til daglig, de er bare en illusjon?

8565939[/snapback]

Det er en talemåte. Det han påpeker, er at det er -veldig- få biler som leveres som stasjonsvogn, ser bra og tidløs ut, har plass til fem voksne, bagasjen deres, og kan klare 320 kilometer i timen på autobahn om du tar av restricteren.

 

Ingen over, ingen ved siden av...

 

Min ultimate drømmebil er uten tvil, Aston martin DB9.  :cool:

8566225[/snapback]

Ah. Godt valg.

 

Er da nok av biler som kan slå en RS6, Porsche 911 turbo anyone?

8568313[/snapback]

911 Turbo er ikke en praktisk bil, mer praktisk enn en F430, for eksempel, men den er ikke like praktisk som en Ford Mondeo. En RS6 er omentrent like rask som en Ferrari 355 (rett frem kjører den fra 355en, uten restricter), og den ER like praktisk som en Ford Mondeo.

 

Og veldig få mennesker kjenner igjen en RS6. Eller for eksempel en Golf R32. Jeg så en parkert her om dagen, uten merker. Det tok meg faktisk et halvt minutt å identifisere de små detaljene. Og det liker jeg. Det er akkurat som med en gammel Saab 9000 Turbo med litt småfiks. Gutten i E30 325i irriterer seg over gubben i Saaben, og vil forbi, og det øyeblikket han blinker ut forsvinner bilen foran ham.

 

Heller en ulv i fåreklær enn en ulv i ulveklær, i mitt hode. :)

Lenke til kommentar
Ingen over, ingen ved siden av...

 

Min ultimate drømmebil er uten tvil, Aston martin DB9.  :cool:

8566225[/snapback]

Ah. Godt valg.

8568534[/snapback]

 

DB7 er enda penere :love:

 

 

Personlig fikk jeg meg en ny drømmebil i dag. Audi A5. Fy flate for en strøken bil! Hadde glatt nøyd meg med 1,8t (170hk) også, jeg, bare jeg får med litt utstyr og stæsj :wee: ...

Endret av OML
Lenke til kommentar
Ingen over, ingen ved siden av...

 

Min ultimate drømmebil er uten tvil, Aston martin DB9.  :cool:

8566225[/snapback]

Ah. Godt valg.

8568534[/snapback]

 

DB7 er enda penere :love:

 

 

Personlig fikk jeg meg en ny drømmebil i dag. Audi A5. Fy flate for en strøken bil! Hadde glatt nøyd meg med 1,8t (170hk) også, jeg, bare jeg får med litt utstyr og stæsj :wee: ...

8570051[/snapback]

Endret av OML
Lenke til kommentar

Men under da? Det hører ikke med i talemåten ;)

 

 

 

8570051[/snapback]

 

Jo. Det hører nok ikke med i talemåten, men det han mener at det er ikke så mange biler som kan matche den. Som leveres som stasjonsvogn, og ser så og si helt anonym ut.

 

Den er nesten i en helt egen klasse, med tanke på det jeg sa over. Det er det han mener med "ingen under" ;)

Endret av rublings
Lenke til kommentar

Personlig fikk jeg meg en ny drømmebil i dag. Audi A5. Fy flate for en strøken bil! Hadde glatt nøyd meg med 1,8t (170hk) også, jeg, bare jeg får med litt utstyr og stæsj :wee: ...

8570052[/snapback]

 

A5 er pen bil vil si at det er fornuftig med 1.8T og masse stasj istedet for 3.2 uten stasj(vis den kommer med den motoren) lettere å miste lappen med stor motor mener jeg hehehe.

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Jo mer jeg leser, jo sikrere blir jeg på at min ultimate drømmebil er Citroën C6.

 

En bil som vel må være perfekt for norske "hulleveier":

 

357591.jpg

 

C6

 

Og da gjerne med 2,7 liters dieselen. PÅ den annen side: Kommer den med 2,2 literen, skal vi slett ikke se bort fra at drømmen kan bli virkelighet en gang! :thumbup:

Lenke til kommentar

Men under da? Det hører ikke med i talemåten ;)

 

 

 

8570051[/snapback]

 

Jo. Det hører nok ikke med i talemåten, men det han mener at det er ikke så mange biler som kan matche den. Som leveres som stasjonsvogn, og ser så og si helt anonym ut.

 

Den er nesten i en helt egen klasse, med tanke på det jeg sa over. Det er det han mener med "ingen under" ;)

8570670[/snapback]

 

Jeg skulle til å redigere vekk akkurat det der, men så klarte jeg å sitere meg selv i stedet. *rapportere*

 

Jeg skjønte hva Simon og Jenschr mente etter et par minutter, no harm done ;)

 

Edit: Og herregud så fet A5 er, gjerne med litt S5-styling og moderat motor (1,8t)! Den blir bare bedre og bedre for hver gang jeg ser den, og jeg skjønner nesten hva Walter da Silva mente da han sa at A5 er hans beste designverk gjennom tidene. Og han har designet Alfa Romeo i en del år!

 

Og for et interiør da, mann!

Endret av OML
Lenke til kommentar

min drømme bil må enten bli en Alpina, Hartge, 760 eller en M5 touring.. liker å ha litt praktiske biler.. crouse rundt i min M5 touring og bromme forbi deres porsche'er, Jaguarer osv.. Litt gamp må man ha.. Som dere kanskje ser så er det BMW(Babe Magnet Wagon :cool: ) det går i.. :)

 

M5

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2289810.jpg

 

Alpina B10 biturbo

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
img_index1.jpg

 

Alpina B5

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
gal_B5_img05.jpg

 

760 eller 745d (v8 diesel :cool: )

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
individual_visualizer_5series_sedan.jpg

 

Hartge

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
e91touring_09_big.jpg
Lenke til kommentar
Uten tvil Audi RS6 Avant.

 

in_Audi_RS6_01.jpg

 

Ingen over, under eller ved siden :)

8555889[/snapback]

 

Første jeg tenkte da jeg så topicen! Mens jeg bladde nedover tenkte jeg på AKURATT den siste setninga de.. *blei bare heilt paff over at du skreiv det samme..*

 

men sant, Ingen over, under eller ved siden!

Lenke til kommentar

Det går en slik Carlton i byen vår her (Harstad), men kun på prøveskilt, da han ikke vil betale engangsavgifta.

 

Den er chipet til 500Hk, har rundt 700NM konstant.

 

Kan bare si at den er 1 milliard ganger mer moro enn noen karusell i hele verden. Dragsuget og kraften i den bilen er til å dø av, har vært med den et par turer rundt i byen og litt på "landet" (der vi har våre fine lange strekninger)

 

Fy F*** sier jeg bare. Jeg elsker den bilen!

Lenke til kommentar

Ultima GTR eller Can-Am: www.ultimasports.co.uk

 

Kjappere enn Koenigsegg, Enzo, Veyron og alt annet som prøver seg på aksellerasjon og bremsing, men nåla stopper "dessverre" på rundt 370 km/t. McLaren brukte to av disse for å utvikle den småspreke F1. Og best av alt, du skrur den sammen selv for under en million.

 

record200603.jpg

Lenke til kommentar

Min absolutte drømmebil må være en Mini Marcos GT 1970.

post-126307-1179091040_thumb.jpg

post-126307-1179091079_thumb.jpg

om jeg måtte velge mellom nye biler hadde det blitt en lamborgini gallardo 07 superlegger

jeg vet murcielago er raskere og sånt men det er noe spessielt med gallardoene...

post-126307-1179091106_thumb.jpg

Endret av 2r3fo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...