Gå til innhold

Omtale av Bus Driver (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet hørtes utrolig realistisk ut :D

 

som tidligere busssjåfør så hørtes konseptet meget kjent ut , med noen uttak , rutene tidene er så korte at man skulle tro tiden er kjørt opp med motorsykkel midt på natta , passasjerene kan ikke komme fram fort nok men tåler ikke at man kjører fort , men jeg regner ikke med at det er tatt høyde for at det i det virklige liv er meget nedslitt matriel ( les busser) man kjører med , som regel er dører slitte og ikke virker helt , man har automatisk bremser som ikke helt virker som det skal , varmapparatet kan ikke slås av selv om det er 30C ute , bremsen er litt skeive , osv osv osv .

 

så det og kjøre litt for fort , bryte litt trafikkregler og ha passasjer som klager er helt normalt .

Lenke til kommentar
I følge en ny studie, gjør bilspill oss til farligere sjåfører. Bus Driver gjør oss i alle fall til svært frustrerte sjåfører.

 

Noen som har link til denne studien?

8425612[/snapback]

 

Mener det sto om den i Aftenposten på nett for noen uker siden. Var ihvertfall en artikkel om det i en av de store nettavisene. Husker ikke mye hva den gikk ut på, men søk og du vil sikkert finne :)

Lenke til kommentar

Hehe, jeg tror ikke det er usannsynlig dataspill kan gjøre oss til teknisk bedre sjåfører, samtidig som de kan gjøre noen av oss til farligere sjåfører (som kjører fortere, tar større sjanser, osv). :)

 

De studiene jeg refererer til (dvs, jeg trodde det var snakk om én studie, men det er visst to) kan du finne info om her:

 

http://www.gamespot.com/pages/news/story.p...ss&subj=6167651

http://www.gamespot.com/news/6166741.html

Lenke til kommentar
Hehe..
Spillet er greit for de som ønsker å kjøre "buss" èn time eller to
Mon tro hvem som har sittet med et slikt ønske helt til dette spillet kom, rimelig sært i så fall :p

 

Hva blir det neste? "Tax Accountant"? "House Maid"?

8427597[/snapback]

Personlig ser jeg frem til Veibomkontrollør Gold Edition :!:

Lenke til kommentar

Togsimulator finnes allerede.

Microsoft Train Simulator brings the power and excitement of some of the world's most famous trains to your PC, placing you in the role of engineer or passenger with unprecedented realism, exciting real-world rail challenges, and the tools to recreate almost any railroad experience in the world.

Det er sågar en ny versjon på vei, med spillmotoren til Flight Sim X under panseret.

Lenke til kommentar

Bare jeg som ser for meg tog simulator som: gi gass, vente, bremse, gjenta.

 

Skal legges til at jeg ikke har spilt tog simulator :p

 

Men lastet ned demoen av Bus driver og kjørte første bane seriøst så kjørte jeg halvparten av andre bane i feil fil, altså motsatt kjøre retning og krasjet med alle bussen som kom i mot fort mot front så ofte jeg kunne og ente opp med sølv :p

 

-Bountyhunter, som har avinstalert buss "simulatoren" :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...