Gå til innhold

Den mest grusomme personen i historien!


Juden

Den mest grusomme personen i historien  

759 stemmer

  1. 1. Den mest grusomme personen i historien

    • Stalin
      146
    • Hitler
      313
    • Josef Mengele
      153
    • Keiser Nero
      24
    • djengis Khan
      38
    • Idi amin
      20
    • Ed Gein
      24
    • Countess Elizabeth (Erzébet) Báthory
      41


Anbefalte innlegg

Profeten Muhammed er jo også en god kandidat.

8409779[/snapback]

 

 

Sitat R. Dawkins: "If God wanted to forgive our sins, why not just forgive them? Who's God trying to impress?"

 

Yahweh la et grunnlag for alle grusomhetene som ble gjennomført i jesu navn gjennom bibelen.

8409781[/snapback]

 

 

Enig i begge to, religion har ført til mykje død og faenskap. Men det som er artig med religion er at uansett kor man går så finner man en slags religion, hadde man nå funnet en helt ny og uberørt øy i stillehavet (Ja, veit, det kjem aldri til å skje) så hadde de folkene som eventuelt budde der, hatt ein slags religion, eit slags forbilde som alle såg opp til og satt sin lit til. For har man ikkje den vitenskapelige metoden, må man finne sin eigen. Mennesket kommer alltid til å forlange svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Profeten Muhammed er jo også en god kandidat.

8409779[/snapback]

 

 

Pass deg litt for det du sier. For det du sa nå kunne du ha blitt drept i et muslimsk land.

Men hvorfor er du imot han? Dette er krenking på høyeste nivå for F***!

8425112[/snapback]

 

De kristne ble drept for det de sa og gjorde når de kom til Norge. Hva var krenkende med den uttalelsen? Det er vel ingen tvil om at Muhammed var grusom?

 

Det finnes nok av grunner til å være imot Muhammed! Jeg vil alltid kjempe mot hva han forkjynte...

Lenke til kommentar
De kristne ble drept for det de sa og gjorde når de kom til Norge. Hva var krenkende med den uttalelsen? Det er vel ingen tvil om at Muhammed var grusom?

 

Det finnes nok av grunner til å være imot Muhammed! Jeg vil alltid kjempe mot hva han forkjynte...

 

istedenfor å bare si at han var grusom bør du komme med eksempler og/eller dokumentasjn på hvorfor.

Lenke til kommentar
De kristne ble drept for det de sa og gjorde når de kom til Norge. Hva var krenkende med den uttalelsen? Det er vel ingen tvil om at Muhammed var grusom?

 

Det finnes nok av grunner til å være imot Muhammed! Jeg vil alltid kjempe mot hva han forkjynte...

 

istedenfor å bare si at han var grusom bør du komme med eksempler og/eller dokumentasjn på hvorfor.

8426730[/snapback]

 

Jeg regner med at når vi diskuterer her så er folk opplyste. Hvis ikke har jeg ikke tenkt å være historielærer på dette feltet, med mindre jeg får penger for det.

Lenke til kommentar

Ganske vanskelig a si. Mange forskjellige kategorier. Men den personen som har gjort mest skade pa verden vil jeg si er Lenin. Han stod jo for oprettelsen av kommunismen som er den storste faktoren for menskelig lidelse i morderne historie. Hvem har drept flest, forfulgt flest, skadet og bedratt flest mennesker? Kommunismen helt klart!

Stalin, Mao er de 2 storste folkemorderne i historien og begge kom til makten mest sannsynelig pga det Lenin gjorde.

Selv om lenin direkte ikke gjorde "sa" mye skade synes jeg han topper lista.

 

Sett hvor mange mennesker det levde for i tiden og under kommunismen kan man vel si at lenin star for mere lidelse og dod enn alle kriger tilsammen opp til 1900 tallet?

Lenke til kommentar
Profeten Muhammed er jo også en god kandidat.

8409779[/snapback]

 

 

Pass deg litt for det du sier. For det du sa nå kunne du ha blitt drept i et muslimsk land.

Men hvorfor er du imot han? Dette er krenking på høyeste nivå for F***!

8425112[/snapback]

 

De kristne ble drept for det de sa og gjorde når de kom til Norge. Hva var krenkende med den uttalelsen? Det er vel ingen tvil om at Muhammed var grusom?

 

Det finnes nok av grunner til å være imot Muhammed! Jeg vil alltid kjempe mot hva han forkjynte...

8426722[/snapback]

 

Gratulere du har fått deg en enveis billett til hvelvete!

Kos deg der!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...