Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde ikke fått plass oppi den lille esken. må jo også ha årer eller en motor for å komme seg noen steder.

 

Kanskje det var hodet til Sarah? :)

 

LOL det hadde vært yber, men tviler på at Linc flyr rundt i panama og drasser med seg hodet til Sarah bare får å vise det til Michael.

 

Jeg trodde at hu kjerringa til Whistler sa noe som "Whats that?" og Linc svarte med "It's our getaway beer"

Lenke til kommentar
Skjønte ikke helt hva de mente de skulle gjøre med den koppen men. Avføringsmiddel anyone?

 

Hehe. Det med koppen var for meg veldig innlysende.

Alex fant koppen midt i fengselet, den var blitt hentet i gården utenfor fengeselet, NOEN har gått ut og hentet den og kommet inn igjen. Mao: En person har en vei ut fra murene, men har ikke kommet seg lenger. MAO: Vist Michael finner personen, finner han gangen. MAO: De har en ny måte og komme seg ut fra murene og kan fullføre resten av planen.

 

Er jo deres vei ut fra murene som ble stengt da cellen ble stengt.

Lenke til kommentar

Angående det Linc gravde ned, kan det være noe som vil vandre med vannstrømmen bort til den andre siden (fengslet) grunnen til det er at Linc ikke strødde over så mye jord over boksen etter at han var ferdig, dekket den bare.

 

Det andre er at jeg skjønner ikke hvordan de skal klare å komme seg utenfor murene. Skal de slåss, og så late som at de dør?

 

Føler at det er en hel del løse tråder her, blir veldig forvirret.

Lenke til kommentar
Skjønte ikke helt hva de mente de skulle gjøre med den koppen men. Avføringsmiddel anyone?

 

Hehe. Det med koppen var for meg veldig innlysende.

Alex fant koppen midt i fengselet, den var blitt hentet i gården utenfor fengeselet, NOEN har gått ut og hentet den og kommet inn igjen. Mao: En person har en vei ut fra murene, men har ikke kommet seg lenger. MAO: Vist Michael finner personen, finner han gangen. MAO: De har en ny måte og komme seg ut fra murene og kan fullføre resten av planen.

 

Er jo deres vei ut fra murene som ble stengt da cellen ble stengt.

 

 

Angående det Linc gravde ned, kan det være noe som vil vandre med vannstrømmen bort til den andre siden (fengslet) grunnen til det er at Linc ikke strødde over så mye jord over boksen etter at han var ferdig, dekket den bare.

 

Det andre er at jeg skjønner ikke hvordan de skal klare å komme seg utenfor murene. Skal de slåss, og så late som at de dør?

 

Føler at det er en hel del løse tråder her, blir veldig forvirret.

 

 

Koppen blåste inn når de hadde portene åpnet.

 

 

Jeg tror det er en pistol i esken, i tilfelle de blir lurt.

Lenke til kommentar

Jeg tror Lincoln har funnet noe som er av betydning for Whistler, noe som kan inkriminere ham. Dama til Whistler skjønte tydelig at hva nå enn som var i kassa til Lincoln, var "viktig" for Whistler.

 

Når det gjelder koppen, så er det to muligheter;

 

1. Koppen har blåst inn i fengselsgården. At koppen har blitt sluppet utenfor, og ender opp inne i fengselet, er dermed irrelevant for flukten. Derimot kan de putte avføringsmiddel eller liknende i koppen hans.

 

2. Koppen har ikkje blitt blåst inn i fengselsgården. Noen har en måte å komme seg utenfor fengselsmuren på, og finner de vedkomne, har de en vei ut av fengselet, mens Scofield & Co har en vei ut forbi gjerdet. Samarbeider de, kan de komme seg ut sammen. Dillemmaet her blir nok at personen som har en vei ut av fengselet, ikkje er på samme bølgelengde med Scofield...

 

Jeg vil anta at det er alternativ 2 som er mest sannsynlig. Om de så hadde putta avføringsmiddel etc i koppen, vil det ikkje hjelpe dem å komme seg ut fra selve fengselet, da de er avhengig av en fengselscelle på vestsiden av fengselet for å komme seg ut (de har tenkt å fjerne gitteret i et av vinduene).

 

Alternativ 3, en kombinasjon av alternativ 1 og 2, vil gi dem mulighet til å komme seg ut, samtidig vil vakta bli distrahert.

Endret av jocke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...