Gå til innhold

Heavenly Sword 2005 VS 2007 sammenligning!


Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg eller ser du ut som om de har gjort alt litt lysere og enklere i 2007 versjonen. Syntes 2005 versjonen så mer ri

ktig ut med skygge\lys og at bakgrunnene var mer detaljerte. 2007 versjonen var gjort så lys at det ble lite kontraster, alt hadde nærmest samme farge...

Lenke til kommentar

jag: Jeg er ikke enig. Vet ikke hvilke bilder du tenker på med tanke på at bakgrunnene er mer detaljerte, men se på f.eks. bilde nr. 3 du.

Det er jo blitt litt lysere noen steder(noe vi har sett før på PS3), men ser ut som om det er mørkt der stemningen krever det(bilde 2 og kanskje 6 og 7).

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller ser du ut som om de har gjort alt litt lysere og enklere i 2007 versjonen. Syntes 2005 versjonen så mer ri

ktig ut med skygge\lys og at bakgrunnene var mer detaljerte. 2007 versjonen var gjort så lys at det ble lite kontraster, alt hadde nærmest samme farge...

8318526[/snapback]

 

?? Enklere? lys? Jaja..

 

Gleder meg nå uansett. Det ser ut som om at utviklerene har gjort store framskritt på grafikk siden. Håper bare det å spille det blir nesten så rått som GOW1-2.

Lenke til kommentar

Ser flott ut.. Spillverdenen trenger så absolutt en blodtørstig rødhåret furie med overdimensjonerte kjøkkenkniver.

 

Dette blir en killer app og forhåpentligvis en fremtidlig serie. :w00t:

 

Som Mala sier også. Det er flott at noe ser bedre ut enn de såkalte target rendrene som ble vist under E3 2005. Selv om jeg personlig synes de har slått stikk til nå. Nei, spilene ser ikke like ut, men eks. vis i Motorstorm når an kjører tett i en klynge med sykler og biler leveres det mer enn hva target renderen viste. ;)

 

EDIT: Stiller meg litt uforstående til lys/bakgrunnkommentaren over. De gamle bildene er "Blurfest" i forhold til de nye. :)

Endret av Fhj
Lenke til kommentar

Dette er et spill som kommer til å EIE Totalt!!

 

Jeg har faktisk preordra det for flere måneder siden, og jeg gleder meg masse til det kommer...

 

Det er slike titler som jeg elsker og som oftest kommer på PS maskinene.

 

Unntaget må vel være Ninja Gaiden, men det kommer jammen meg til ps3 det også, så for de som ikke har spilt det på XBOX1 kan glede seg.

Lenke til kommentar

God of War lignende spill bortsett fra at denne kvinnen angriper tusenvis av soldater samtidig helt alene på en åpen slette som trekker seg flere kilometer bokstavelig talt. Når man spilte Kratos i God of War tenkte man Holy Shit når du slåss mot 5-6stk samtidig.

 

Blir litt forskjell her ;)

Lenke til kommentar
God of War lignende spill bortsett fra at denne kvinnen angriper tusenvis av soldater samtidig helt alene på en åpen slette som trekker seg flere kilometer bokstavelig talt. Når man spilte Kratos i God of War tenkte man Holy Shit når du slåss mot 5-6stk samtidig.

 

Blir litt forskjell her ;)

8319153[/snapback]

 

Uten tvil Power of Cell her ja ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...