Gå til innhold

Heavenly Sword 2005 VS 2007 sammenligning!


Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare det ikke blir slik type fighting som i Atter en konge, du ser et lass med fiender i bakgrunnen men bare noen valgte få "spawner" gjennom.

8319187[/snapback]

 

Garantert ikke! Cell og RSX kan rendere tusenvis av fiender som alle har hver sin dolby digital kanal! Alt i realtime! ;):p :p

Lenke til kommentar

Spelet ser meget bra ut. Berre håpar Sony klarar fiksa ein DEMO til spelet på PSN store.

Selv om jeg personlig synes de har slått stikk til nå. Nei, spilene ser ikke like ut, men eks. vis i Motorstorm når an kjører tett i en klynge med sykler og biler leveres det mer enn hva target renderen viste. ;)

8318753[/snapback]

Kjærleik gjør blind?

 

 

God of War lignende spill bortsett fra at denne kvinnen angriper tusenvis av soldater samtidig helt alene på en åpen slette som trekker seg flere kilometer bokstavelig talt. Når man spilte Kratos i God of War tenkte man Holy Shit når du slåss mot 5-6stk samtidig.

 

Blir litt forskjell her ;)

8319153[/snapback]

Jau, og alle har ein eigen Dolby Digital kanal kvar, eller kva? :)
Lenke til kommentar
Du har vel sett gameplay filmene fra spillet? Er ganske mange fiender som angriper på en gang.

8319528[/snapback]

 

Joda, har sett noen filmer av gameplayet men er fremdeles ikke imponert. Er fremdeles noen selektive fiender som angriper. Husker tilbake til Atter en konge, hvor du hadde 10 eller 20 som angrep deg samtidig. Så for min del er ikke siklefaktoren på topp til dette spillet.

Lenke til kommentar
Spelet ser meget bra ut. Berre håpar Sony klarar fiksa ein DEMO til spelet på PSN store.
Selv om jeg personlig synes de har slått stikk til nå. Nei, spillene ser ikke like ut, men eks. vis i Motorstorm når an kjører tett i en klynge med sykler og biler leveres det mer enn hva target renderen viste. ;)

8318753[/snapback]

Kjærleik gjør blind?

 

8321479[/snapback]

 

Nåh.. Det er vel også folk av den typen som ikke skal innrømme ting de har stått hardt på tidligere, men det gjelder vel oss begge..

;)

 

Men innrøm at du har tenkt tanken når du ligger mitt inn i ei klynge med mudderkledde kjerrer og sykler med kvinnfolk som viser fingeren i en tett røyk med støv.

 

Tenker da spesielt på de scenene som er filmet innenfra førersetet. De fleste sekvensene som er "filmet" utenfra skal jeg gi meg på.. :)

Lenke til kommentar
Spelet ser meget bra ut. Berre håpar Sony klarar fiksa ein DEMO til spelet på PSN store.
Selv om jeg personlig synes de har slått stikk til nå. Nei, spilene ser ikke like ut, men eks. vis i Motorstorm når an kjører tett i en klynge med sykler og biler leveres det mer enn hva target renderen viste. ;)

8318753[/snapback]

Kjærleik gjør blind?

 

 

God of War lignende spill bortsett fra at denne kvinnen angriper tusenvis av soldater samtidig helt alene på en åpen slette som trekker seg flere kilometer bokstavelig talt. Når man spilte Kratos i God of War tenkte man Holy Shit når du slåss mot 5-6stk samtidig.

 

Blir litt forskjell her ;)

8319153[/snapback]

Jau, og alle har ein eigen Dolby Digital kanal kvar, eller kva? :)

8321479[/snapback]

 

Faktisk har de det ;)

Lenke til kommentar

Så rimelig heftig ut dette =)

Bildene fra i år er helt klart mye skarpere, fargene er også finere.

 

Husker i en episode av Heroes at det ble spilt der. Så gøy ut!

 

VGP har release date til 01. august 2007. Noen andre som har noe mere info om når det kommer ut?

Lenke til kommentar
Bildene fra i år er helt klart mye skarpere, fargene er også finere.

 

- Det er sikkert fordi 2005 bildene er tatt fra skjerm (derav blåstikket og de stygge kontrastene), mens de nye er screen captures. Uansett, veldig pent spill. håper på god kontroll ala God of War, og ikke kjip button-mashing ala Ninety Nine Nights...

 

*knut*

Endret av Spitzi
Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at dette spillet "cleans up nice". men jeg er meget missfornøyd med fargetonevalget. Synes 05 bildene hadde en mye bedre fargepallett en det som blir prestert i 07 versjone. JEG LIKER FLERE FARGER EN BRUNT!! Jeg er ganske lei av at alt skal ha en brunlig "jordnær" tone over seg. 05 bildene virker mye friskere en de nye.

 

:hrm:

Lenke til kommentar
Det er ingen tvil om at dette spillet "cleans up nice". men jeg er meget missfornøyd med fargetonevalget. Synes 05 bildene hadde en mye bedre fargepallett en det som blir prestert i 07 versjone. JEG LIKER FLERE FARGER EN BRUNT!! Jeg er ganske lei av at alt skal ha en brunlig "jordnær" tone over seg. 05 bildene virker mye friskere en de nye.

 

:hrm:

8345218[/snapback]

 

Madammen har rødt hår da.. :D

Lenke til kommentar
Det er ingen tvil om at dette spillet "cleans up nice". men jeg er meget missfornøyd med fargetonevalget. Synes 05 bildene hadde en mye bedre fargepallett en det som blir prestert i 07 versjone. JEG LIKER FLERE FARGER EN BRUNT!! Jeg er ganske lei av at alt skal ha en brunlig "jordnær" tone over seg. 05 bildene virker mye friskere en de nye.

 

:hrm:

8345218[/snapback]

 

Utvaskede jordtoner er desverre trenden disse dager. :!:

 

Ser ut til at utviklerne har tatt seg tid med bakgrunnene. De får trekk for generisk kjedelig ørkenlandskap i det første, men de siste bildene så veldig pene ut.

 

Så er det bare å håpe på at AIen er på nivå med resten. :ermm:

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...