Gå til innhold

Verdens beste spiller


Toska92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis Káká spiller en middels kamp i dag, så vil alle igjen si at Ronaldo er verdens beste spiller.

 

Hvis Káká scorer to-tre mål og vinner finalen for Milan, så vil alle si at han er verdens beste spiller.

 

Hvis Gerrard scorer to-tre mål og vinner finalen for Liverpool, så vil mange (bortsett fra United-supporterene) si at han er verdens beste spiller.

 

Folk har ekstrem korttidshukommelse når det kommer til slike ting. Når det er sagt, så synes jeg enten Ronaldo eller Totti fortjener prisen for årets spiller. Káká har ikke vært mer enn ok i Serie A.

Lenke til kommentar
Hvis Káká spiller en middels kamp i dag, så vil alle igjen si at Ronaldo er verdens beste spiller.

 

Hvis Káká scorer to-tre mål og vinner finalen for Milan, så vil alle si at han er verdens beste spiller.

 

Hvis Gerrard scorer to-tre mål og vinner finalen for Liverpool, så vil mange (bortsett fra United-supporterene) si at han er verdens beste spiller.

 

Folk har ekstrem korttidshukommelse når det kommer til slike ting. Når det er sagt, så synes jeg enten Ronaldo eller Totti fortjener prisen for årets spiller. Káká har ikke vært mer enn ok i Serie A.

8680807[/snapback]

 

C.Ronaldo har ikke spilt gjevnt bra i år egentlig da. Han har aldri imponert meg. Totti og Kakâ er bedre enn C.Ronaldo

Lenke til kommentar
Hvis Káká spiller en middels kamp i dag, så vil alle igjen si at Ronaldo er verdens beste spiller.

 

Hvis Káká scorer to-tre mål og vinner finalen for Milan, så vil alle si at han er verdens beste spiller.

 

Hvis Gerrard scorer to-tre mål og vinner finalen for Liverpool, så vil mange (bortsett fra United-supporterene) si at han er verdens beste spiller.

 

Folk har ekstrem korttidshukommelse når det kommer til slike ting. Når det er sagt, så synes jeg enten Ronaldo eller Totti fortjener prisen for årets spiller. Káká har ikke vært mer enn ok i Serie A.

8680807[/snapback]

 

C.Ronaldo har ikke spilt gjevnt bra i år egentlig da. Han har aldri imponert meg. Totti og Kakâ er bedre enn C.Ronaldo

8681171[/snapback]

Jo. C.Ronaldo har spilt jevnt jævlig bra i år. Jeg er Liverpoolfan, men har ingen problemer med å innrømme det. Jeg tror United hadde kommet bak Chelsea uten Ronaldo i år.

Lenke til kommentar

Japp, det kommer mye an på hvilke kriterier man legger til grunn for sin vurdering. Personlig ser jeg på prestasjoner i viktige kamper mot gode motstanderesom det gyldige kriteriet når man skal kåre "verdens beste et-eller-annet", i denne typen kamper har ikke C. Ronaldo vært god engang. Han har faktisk vært Man Us dårligste i flere av dem, det er derfor jeg ikke synes han er årets spiller i verden.

 

"Hvis Káká scorer to-tre mål og vinner finalen for Milan, så vil alle si at han er verdens beste spiller.

 

Hvis Gerrard scorer to-tre mål og vinner finalen for Liverpool, så vil mange (bortsett fra United-supporterene) si at han er verdens beste spiller.

 

Folk har ekstrem korttidshukommelse når det kommer til slike ting."

 

Enig i de to første påstandene, men jeg vil si at dette i høyeste grad er et gyldig argument for å kåre årets spiller, nettopp fordi kampen er så vanskelig iog viktig. 10 gode seriekamper er ikke like bra som én god CL-finale, det er i hvert fall min mening.

Lenke til kommentar

Inzaghi spilte jo også veldig bra i går, men jeg vil ikke si han er verdens beste. Han er sikkert verdens beste innbytter. Utenom i går så pleier han å starte på benken. Omtrent hver eneste gang han blir bytta inn, scorer han.

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
Inzaghi spilte jo også veldig bra i går, men jeg vil ikke si han er verdens beste. Han er sikkert verdens beste innbytter. Utenom i går så pleier han å starte på benken. Omtrent hver eneste gang han blir bytta inn, scorer han.

8688438[/snapback]

Det gjorde Mateja Kezman for Chelsea, men han ble solgt til et tyrkisk lag... Sånne spillere blir dessverre altfor ofte solgt. Egentlig knallgode spillere, men er i skyggen av andre og får manglende kamper...

Lenke til kommentar
Ikke våg å sammenligne Scholes med Zidane

ZIDANE 

                    scholes

8656467[/snapback]

 

Scholes er bedre enn Zidane på flere områder og omvendt. Scholes har bedre pasningskvalitet , Zidane har bedre teknikk. Men begge har en veldig god ro i spillet sitt. Vi har ser også at du som skrev dette ikke har kunnskap , du er også supporter av gamle klubben til Zidane som gjør at du ikke greier å være nøytral!

Endret av PC91
Lenke til kommentar
Scholes er bedre enn Zidane på flere områder og omvendt. Scholes har bedre pasningskvalitet ,  Zidane har bedre teknikk. Men begge har en veldig god ro i spillet sitt. Vi har ser også at du som skrev dette ikke har kunnskap , du er også supporter av gamle klubben til Zidane som gjør at du ikke greier å være nøytral!

Pasningene til Zidane kan fint måles med Scholes sine. :)

 

Zidane holdt en høyere kvalitet, med den roen han hadde var det som om han visste hva han skulle gjøre til enhver tid. Hans kreativitet i det fremfre ledd var stor, og fant nesten alltid en løsning med spillet og ballen.

Lenke til kommentar
Cristiano Ronaldo for øyeblikket. :)

8281378[/snapback]

 

Må ikkje gløyme KAKA..... :dribble: han e god.

8697566[/snapback]

Bare fordi han scorte mest i CL og spilte bra der, men spiller han noe

sånn som han gjorde i Cl i Serie A? Nei...

Og vis man skal være verdens beste spiller så man man være god jevnt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...