Gå til innhold

Verdens beste spiller


Toska92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden han løp fra Vidic og Heinze? Wooopsidu. Vil ærlig talt si at Drogba, Cannavaro, Nesta, Zlatan og Ronaldo overgår Kaka.

8539552[/snapback]

Cannavaro har vel nesten ikkje spelt ein ordentlig god kamp sidan VM. Sergio Ramos har vore Real Madrids klart beste forsvarsspelar denne sesongen, etter mi meining.

Lenke til kommentar

Etter kampene mot Man U holder jeg en knapp på Kaka. De ble rett og slett rundspilt av gutten. I tillegg liker jeg ham som person av en eller annen grunn, im motsetning til C. Ronaldo som jeg mener er en dukke ...

Drogba, Ronaldinho, Cannavaro, C. Ronaldo og resten av gjengen kan gå å legge seg :p

Lenke til kommentar

Siden han løp fra Vidic og Heinze? Wooopsidu. Vil ærlig talt si at Drogba, Cannavaro, Nesta, Zlatan og Ronaldo overgår Kaka.

8539552[/snapback]

Gidder ikke si noe imot stopperne du trekker fram, men ærlig talt: Kaka' har et toppnivå Drogba og Zlatan bare kan drømme om! Ronaldo derimot er vel MINST like god.

Lenke til kommentar

Synes litt for mange her trekker fram C. Ronaldo som "enestående".

Jeg er helt enig i at han er veldig god, men mot de gode lagene har jeg ikke sett ham imponere i det hele tatt, bortsett fra veldig isolerte enkeltprestasjoner som mange andre har gjort også. Klart han er blant verdens beste, og sannsynligvis Premier Leagues beste denne sesongen, allikevel synes jeg Kaka er bedre, han har så mange ting C. Ronaldo mangler.

 

Zidane ga seg forresten som verdens beste spiller, annet hører jeg ikke på ^^

 

Å vurdere andre spillere fra andre posisjoner er vanskelig, men jeg er enig i det meste som er nevnt på denne siden.

Lenke til kommentar
Steven Gerrard, en SYK skuddfot, Peter Cruch, driblefant til helvete, og Zinedine Zidane, bare, STOR respekt! 

 

:w00t:

8541264[/snapback]

 

Hehe, likte godt den med Crouch der haha ..

 

imo C.Ronaldo er den beste spilleren for øyeblikket. Kaka spilte stort mot MU men var dårlig i serie A denne helga, blant anna bomma han på straffe og spilte ingen stor kamp. C.Ronaldo har jo vert den mest formsterke spilleren dette året så syntest han er best.

Lenke til kommentar

10 mål av kaka i CL sier litt om hvor god han har vært i år

er ingen som er i nærheten engang der....de neste på listen over top scorerne har 6 mål

Ronaldo har ikke fler enn 3 (selv om det og er ganske mye da)

Dette sier litt om hvor viktig Kaka har vært for Milan denne sesongen

Lenke til kommentar
10 mål av kaka i CL sier litt om hvor god han har vært i år

er ingen som er i nærheten engang der....de neste på listen over top scorerne har 6 mål

Ronaldo har ikke fler enn 3 (selv om det og er ganske mye da)

Dette sier litt om hvor viktig Kaka har vært for Milan denne sesongen

8580127[/snapback]

Så skal man ikke bare følge med spillere i CL da, Kaka er ikke sånn som i Seria som han er i CL.. Så...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...