Gå til innhold

Verdens beste spiller


Toska92

Anbefalte innlegg

Zidane er den beste gjennom tidene etter min mening :)

Christiano Ronaldo er verdens beste spiller for øyeblikket hvis man tar sesongen i betraktning. Det er nok han som er bak Man U. sin solide sesong ja ;) Han er også ung og fortsetter han slik så har han en veldig god fremtid i møte :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Zidane er den beste gjennom tidene etter min mening  :)

Christiano Ronaldo er verdens beste spiller for øyeblikket hvis man tar sesongen i betraktning. Det er nok han som er bak Man U. sin solide sesong ja  ;) Han er også ung og fortsetter han slik så har han en veldig god fremtid i møte  :thumbup:

8491470[/snapback]

 

 

Enig med Zidane og Ronaldo, men årsaken til Uniteds gode sesong er ikke bare Ronaldo. Vi må ikke glemme Vidic, Rooney, Scholes, Giggs osv som alle har hatt glimrende sesonger. ;)

 

Men uansett, Ronaldo er etter min mening verdens beste spiller for øyeblikket, har til og med klart å få de ordene ut at en ihuga Liverpoolsupporter. :D

Lenke til kommentar
Ehm, For Øyeblikket mener jeg Thierry Henry er verdens beste, men

Zinedine Zidane har vist seg aller best over tid.

8478581[/snapback]

 

Ha-Ha....... Kan ikke akkurat si meg enig der

8499495[/snapback]

 

Henry er IKKE verdens beste, for øyeblikket.

Han har vel bare så vidt vært god denne sesongen.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar

Ronaldo var den beste noensinne mens han spilte i Inter, ingen kan sammenlignes med ham på den tiden, synd Real Madrid ødela han helt....

 

Men Zidane er best hvis man ser på hele karrieren hans da

 

For øyeblikket er det nok Kaka eller Ronaldo som er verdens beste. Synes de har spilt ekstremt bra denne sesongen. Tror egentlig at Ronaldo blir Årets spiller

Lenke til kommentar
Ronaldo var den beste noensinne mens han spilte i Inter, ingen kan sammenlignes med ham på den tiden, synd Real Madrid ødela han helt....

 

Men Zidane er best hvis man ser på hele karrieren hans da

 

For øyeblikket er det nok Kaka eller Ronaldo som er verdens beste. Synes de har spilt ekstremt bra denne sesongen. Tror egentlig at Ronaldo blir Årets spiller

8510264[/snapback]

 

Ronaldo var enda bedre i Barca.

Lenke til kommentar
Ronaldo var den beste noensinne mens han spilte i Inter, ingen kan sammenlignes med ham på den tiden, synd Real Madrid ødela han helt....

 

Men Zidane er best hvis man ser på hele karrieren hans da

 

For øyeblikket er det nok Kaka eller Ronaldo som er verdens beste. Synes de har spilt ekstremt bra denne sesongen. Tror egentlig at Ronaldo blir Årets spiller

8510264[/snapback]

 

Ronaldo var enda bedre i Barca.

8512004[/snapback]

 

tja, det kan godt hende det, jeg er litt for ung til å ha sett ham der :p

men han var jo ekstrem god i Inter, ble kåret til verdens beste spiller 2(?) ganger der å ble jo toppscorer i VM og VMs mestscorende spiller+++

Lenke til kommentar
Zidane er den beste gjennom tidene etter min mening  :)

Christiano Ronaldo er verdens beste spiller for øyeblikket hvis man tar sesongen i betraktning. Det er nok han som er bak Man U. sin solide sesong ja  ;) Han er også ung og fortsetter han slik så har han en veldig god fremtid i møte  :thumbup:

8491470[/snapback]

 

 

Enig med Zidane og Ronaldo, men årsaken til Uniteds gode sesong er ikke bare Ronaldo. Vi må ikke glemme Vidic, Rooney, Scholes, Giggs osv som alle har hatt glimrende sesonger. ;)

 

Men uansett, Ronaldo er etter min mening verdens beste spiller for øyeblikket, har til og med klart å få de ordene ut at en ihuga Liverpoolsupporter. :D

8494351[/snapback]

 

ja vi må tenkke på de andre på m.united men de hadde ikke jort det likke bra uten c.ronaldo han er den beste akurat nå men zidane er best jenom tidene m.united er best?.

Lenke til kommentar
Zidane er den beste gjennom tidene etter min mening  :)

Christiano Ronaldo er verdens beste spiller for øyeblikket hvis man tar sesongen i betraktning. Det er nok han som er bak Man U. sin solide sesong ja  ;) Han er også ung og fortsetter han slik så har han en veldig god fremtid i møte  :thumbup:

8491470[/snapback]

 

 

ja ja men c.ronaldo er bedre en zidane nå

Lenke til kommentar
Ronaldo var den beste noensinne mens han spilte i Inter, ingen kan sammenlignes med ham på den tiden, synd Real Madrid ødela han helt....

 

Men Zidane er best hvis man ser på hele karrieren hans da

 

For øyeblikket er det nok Kaka eller Ronaldo som er verdens beste. Synes de har spilt ekstremt bra denne sesongen. Tror egentlig at Ronaldo blir Årets spiller

8510264[/snapback]

 

Ronaldo var enda bedre i Barca.

8512004[/snapback]

 

tja, det kan godt hende det, jeg er litt for ung til å ha sett ham der :p

men han var jo ekstrem god i Inter, ble kåret til verdens beste spiller 2(?) ganger der å ble jo toppscorer i VM og VMs mestscorende spiller+++

8512087[/snapback]

ja han var bedre i inter? :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...