Gå til innhold

Verdens beste spiller


Toska92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
cacacacacacacacacacannavaro.

8280958[/snapback]

Han ble jo fintet til pølseboden i ytre-enebakk når Carew møtte Real i Lyon trøya.. at han er verdens beste ehh nei. Han var solid i VM, utenom det har'n ikke vært nevneverdig bra.

 

Verdens beste idag er C. Ronaldo, dette er svært mange enige med meg om så :)

Lenke til kommentar

Tulling.

 

"Hvilken spiller syns du(ikke basert på kåringer) er verdens beste?"

 

Står ikke 'hvem mener alle andre er verdens beste?', gjør det vel?

 

Og om han har hatt en dårlig sesong så kan det skje den beste. Han er ene og alene på toppen baki der.

 

Forøvrig kan jeg legge til Maldini på lista mi.

Lenke til kommentar
Zinedine Zidane, hadde han giddi å kommet tilbake np, hadde han knust alt og alle.

8283201[/snapback]

 

Leste i avisa i går, at Zidane skal spille for LA Galaxy, sammen med Beckham, altså gjøre et comeback. Synd det er i en så bedriten liga :D .

 

Men beste fotballspiller? Den beste gjennom tidene er Maradona, tett fulgt av Pele. Deretter Zidane. Den beste, som er aktiv i dag, må vel være Ronaldinho.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal se på det som en veteran som har betydd mest for meg innen fotball, så må det nok bli David Beckham, mange kan mene mye rart om han, men han er alikevel en legende. At McClaren ikke bruker han i landslaget lenger, ser vi jo hvor ender. En playmaker av egen klasse. Han skulle bare vært i Manchester United.

 

I den yngre generasjonen er det jo klart av Lionel Messi, skjarmerer. Som fan av Barcelona, må nok valget mitt, enkelt å greit bli han. Kommer til å bli så utrolig god i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...