Gå til innhold

Verdens beste spiller


Toska92

Anbefalte innlegg

etter min mening har ikke ronaldo våre best i england en gang. Gerrard har hatt en mye gjevnere og bedre sesong etter min mening.

8648476[/snapback]

:!:

Gjevnere kanskje, men det på et mye lavere nivå enn Ronaldo.

Ronaldo, Scholes, Giggs, Essien og Drogba har alle prestert myyyyyye bedre enn Gerrard i år, bare for å nevne noen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
etter min mening har ikke ronaldo våre best i england en gang. Gerrard har hatt en mye gjevnere og bedre sesong etter min mening.

8648476[/snapback]

:!:

Gjevnere kanskje, men det på et mye lavere nivå enn Ronaldo.

Ronaldo, Scholes, Giggs, Essien og Drogba har alle prestert myyyyyye bedre enn Gerrard i år, bare for å nevne noen.

8655137[/snapback]

 

Ja, de har virkelig prestert mye bedre :roll: Ronaldo og Drogba har vært bedre, de andre på linje eller dårligere.

Lenke til kommentar
Ja, de har virkelig prestert mye bedre :roll: Ronaldo og Drogba har vært bedre, de andre på linje eller dårligere.

8655216[/snapback]

Deg om det. Gidder ikke engang å begynne å diskutere med deg, for du kommer vel neppe til å endre syn på det uansett.

Slik jeg ser det, har Gerrard prestert langt under normalt nivå i år.

Lenke til kommentar

Ronaldo har vært verdens beste spiller denne sesongen, men selv med tykke United-briller på ser jeg at han ikke er MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYE bedre enn alle andre som blir nevnt i noen innlegg her. Til tider har han vært enormt god, til tider har han ikke. Men jevnt over har han holdt verdensklasse i år, og han fortjener den oppmerksomheten han får om dagen.

Lenke til kommentar
etter min mening har ikke ronaldo våre best i england en gang. Gerrard har hatt en mye gjevnere og bedre sesong etter min mening.

8648476[/snapback]

Hahaha, dummeste jeg har hørt.

Ronaldo har fått hele 7(?) priser i år, så tror de som gir han prisene har litt mer peiling enn det du har...

8648491[/snapback]

Tipper ikke du har sett så alt får mange liverpool kamper :!: . Jeg vil også si att Scholes har vert helt på høyde med ronaldo i år, han er en fantastisk spiler som har mange av de samme kvalitetene som zidane hadde.

 

ellers så går jeg ut i fra att det er mange som sier att ronaldo er best fordi han har scoret mye mål, vel Ronaldinho har scoret flere men jeg ser ikke så mange som har nemnt han her :hmm:

Lenke til kommentar
etter min mening har ikke ronaldo våre best i england en gang. Gerrard har hatt en mye gjevnere og bedre sesong etter min mening.

8648476[/snapback]

Hahaha, dummeste jeg har hørt.

Ronaldo har fått hele 7(?) priser i år, så tror de som gir han prisene har litt mer peiling enn det du har...

8648491[/snapback]

Tipper ikke du har sett så alt får mange liverpool kamper :!: . Jeg vil også si att Scholes har vert helt på høyde med ronaldo i år, han er en fantastisk spiler som har mange av de samme kvalitetene som zidane hadde.

 

ellers så går jeg ut i fra att det er mange som sier att ronaldo er best fordi han har scoret mye mål, vel Ronaldinho har scoret flere men jeg ser ikke så mange som har nemnt han her :hmm:

8656049[/snapback]

 

Ikke våg å sammenligne Scholes med Zidane

ZIDANE

scholes

Lenke til kommentar
ellers så går jeg ut i fra att det er mange som sier att ronaldo er best fordi han har scoret mye mål, vel Ronaldinho har scoret flere men jeg ser ikke så mange som har nemnt han her :hmm:

8656049[/snapback]

Kanskje fordi vi ikke baserer utsagnene våre kun på antall scorede mål?

Herregud så smart du er. Sier selv at du tror vi ser på antall scorede mål, men ingen har nevnt Ronaldinho. Da burde du jo skjønne at det ikke er kun det vi går ut ifra. :)

Lenke til kommentar

Tja, jeg forstår poenget hans, C. Ronaldos styrke denne sesongen har helt opplagt vært i det offensive, og særlig det scoringsmessige. Som sagt før synes jeg han har vært årets spiller i Premier League, men han har ikke prestert mot gode lag, så årets spiller i verden blir litt i overkant for meg. Den prisen burde gå til en som viser at han kan vinne viktige turneringskamper, som Zidane, Ronaldinho og Cannavaro gjorde, og som særlig Kaka kan bevise i år.

Lenke til kommentar
ellers så går jeg ut i fra att det er mange som sier att ronaldo er best fordi han har scoret mye mål, vel Ronaldinho har scoret flere men jeg ser ikke så mange som har nemnt han her :hmm:

8656049[/snapback]

Kanskje fordi vi ikke baserer utsagnene våre kun på antall scorede mål?

Herregud så smart du er. Sier selv at du tror vi ser på antall scorede mål, men ingen har nevnt Ronaldinho. Da burde du jo skjønne at det ikke er kun det vi går ut ifra. :)

8658730[/snapback]

Det er nettopp det dere gjør( baserer utsagnene deres kun på antall scorede mål). tro det eller ei.

 

Men viss det ikke er scoringene, hva er det da som gjør at dere forguder ronaldo sånn da? hva er det som gjør han så mye bedre en kaka og gerrard?

Lenke til kommentar
Ronaldinho begynner å ligne seg selv, folk forguder Ronaldo etter kun én god sesong.  Hvort er Totti nevnt?  Zlatan?  Afonso Alves?  Van Nistelrooy?

8663206[/snapback]

Stryk Nistelrooy, legg til Villa, og eg er enig.

8664315[/snapback]

enig :yes:

 

Edit: Drit bra avatar :!:

Endret av messi91
Lenke til kommentar

Dere har tydeligvis ikke sett Nistelrooy spille nå for tiden. Goalgettertiden er forbi. Han jobber hardt på topp og er sterk. Hann får ballen i beina, leverer den til midtbanen og stikker, får ballen og scorer

 

Zlatan hater jeg evig mye, men må innrømme at han har spilt fabelaktig i hele år (og første sesingen i juventus)

 

Pirlo er jo verdens beste i sin posisjon (Gattuso også) men Kaka må levere varene litt til for at han skal få like høy status som Totti for meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...