Gå til innhold

Verdens beste spiller


Toska92

Anbefalte innlegg

Tja.. For meg er det uansett mer imponerende å dominere den største av alle turneringer enn å være veldig god mot middels gode lag i egen serie.

For all del, C. Ronaldo har vært best i seriespill, men det holder ikke så lenge det ikke er bra nok mot gode lag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
etter min mening har ikke ronaldo våre best i england en gang. Gerrard har hatt en mye gjevnere og bedre sesong etter min mening.

8648476[/snapback]

Hahaha, dummeste jeg har hørt.

Ronaldo har fått hele 7(?) priser i år, så tror de som gir han prisene har litt mer peiling enn det du har...

Lenke til kommentar
etter min mening har ikke ronaldo våre best i england en gang. Gerrard har hatt en mye gjevnere og bedre sesong etter min mening.

8648476[/snapback]

Hahaha, dummeste jeg har hørt.

Ronaldo har fått hele 7(?) priser i år, så tror de som gir han prisene har litt mer peiling enn det du har...

8648491[/snapback]

Meget provoserende at folk har egne meninger, Raste?

 

Tåpelig å flame folk på grunn av det.

Lenke til kommentar
etter min mening har ikke ronaldo våre best i england en gang. Gerrard har hatt en mye gjevnere og bedre sesong etter min mening.

8648476[/snapback]

Hahaha, dummeste jeg har hørt.

Ronaldo har fått hele 7(?) priser i år, så tror de som gir han prisene har litt mer peiling enn det du har...

8648491[/snapback]

Meget provoserende at folk har egne meninger, Raste?

 

Tåpelig å flame folk på grunn av det.

8648502[/snapback]

Tåpelig når de er helt på ville veier, selv Liverpool fans kan ikke si at Gerrard har hatt en stor sesong sett iforhold til Drogba, Ronaldo, Giggs,++. Mye skyldes forresten disponeringen av han på høyrekant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...