Gå til innhold

Verdens beste spiller


Toska92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beste liga er det nok ikke, og kommer ikke til å bli på en veldig god stund.

8303971[/snapback]

Nei greit, alle engelsk lag vant sine respektive grupper i Champions League. Mener også det var sterke prestasjoner av enkelte lag i gruppe spillet i UEFA Cupen også (?).

 

Premier League er etter mitt syn verdens beste liga.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Beste liga er det nok ikke, og kommer ikke til å bli på en veldig god stund.

8303971[/snapback]

Nei greit, alle engelsk lag vant sine respektive grupper i Champions League. Mener også det var sterke prestasjoner av enkelte lag i gruppe spillet i UEFA Cupen også (?).

 

Premier League er etter mitt syn verdens beste liga.

8304513[/snapback]

 

Ja, og engelske lag er og har vært godt representert i CL flere år på rad nå. Hvilken liga er best, om det ikke er PL?

 

Og for å ikke spore av, så er årets spiller uten tvil Ronaldo, selv om han spiller for United.. Ingen har vært i nærheten i PL iallfall

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Beste liga er det nok ikke, og kommer ikke til å bli på en veldig god stund.

 

Jeg vil kalle antallet engelske lag med i kvartfinale i CL og hvor jevnspilte kamper det er i den hjemlige ligaen tilstrekkelig bevis for å hevde at du tar feil.

8304131[/snapback]

For kun eit par år sidan var det 3 av 4 italienske lag i semifinalene. Gjorde det Serie A til verdens klart beste liga? Resultatene i CL svinger mellom "Dei Tre Store" frå år til år, og då er det direkte tåpelig å hevde at den eine ligaen er klart bedre enne dei andre basert på resultater på cupspel utanlands. Ikkje misforstå; det er fortsatt lov å synse, men eg er lei av at folk snakker som om dei har fasiten på dette.

 

On-topic: Cristiano Ronaldo har vore fantastisk i år.

Lenke til kommentar

Godt sagt. Dessverre er veldig mange norske folk påvirket av måten norsk TV fremstiller engelsk fotballl på.

 

Hvis vi skal se på det slik kan vi vel også nevne at både Spania og Italia ligger foran England resultatmessig i CL.

 

De siste 20 årene har kun to engelske lag vunnet, og måten Liverpool vant på var noe av det verste jeg har sett i mitt liv som fotballsupporter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
De siste 20 årene har kun to engelske lag vunnet, og måten Liverpool vant på var noe av det verste jeg har sett i mitt liv som fotballsupporter.

8308788[/snapback]

 

Et liv som ikke har vært særlig innsiktsfullt, I presume...

Lenke til kommentar
De siste 20 årene har kun to engelske lag vunnet, og måten Liverpool vant på var noe av det verste jeg har sett i mitt liv som fotballsupporter.

8308788[/snapback]

Bare en milan fan kan påstå noe sånt..

 

Ronaldo har vært best i PL i år, og siden det er den eneste ligaen jeg følger med på må vel han være best for øyeblikket.

Lenke til kommentar
De siste 20 årene har kun to engelske lag vunnet, og måten Liverpool vant på var noe av det verste jeg har sett i mitt liv som fotballsupporter.

8308788[/snapback]

Bare en milan fan kan påstå noe sånt..

8313785[/snapback]

 

Eller mer sannsynlig en Unitedfan..

Lenke til kommentar

Så en svensk dokumentar på NRK2 i kveld (i det 6 timer lange programmet FK Fotball)...om Ulf Lindberg, sønnen til den legendariske Mané Garrincha...viste noen gamle klipp fra karrieren hans. Fy fa** så god den fyren var til å spille fotball. En utrolig teknikk, som få, til og med i dag, kan vise til. Ifølge brasilianerne, så var Garrincha en bedre fotballspiller enn Pelé.

 

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
For øyeblikket er Cristiano Ronaldo verdens beste spiller! Virker kanskje ikke så objektivt når jeg er United-fan, men etter min mening har han vokst og vært utrolig god denne sesongen og er grunnen til at United enda kjemper om 3 trofeer :)

8311167[/snapback]

Joda det er det.

 

Topper Actim Stats i Verdens beste liga, er ikke mer si om den saken ;)

 

www.premierleague.com for stats.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...