Gå til innhold

Guide til kjøp av musikk på nett


Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Endgame nå på lørdag som er det nye albumet til Rise Against. Dog, på myspace siden til dem så stod det at det bare var mulig å forhåndskjøpe albumet, men bestemte meg for å klikke bare for å se når det kommer ut. Etter å ha klikket på linken fikk jeg opp Itunes, der jeg faktisk kunne kjøpe albumet allerede og trodde automatisk at albummet var gitt ut på fredag.

 

Leste litt rundt omkring på blant annet wikipedia at albumet ikke skal bli gitt ut før Tirsdag den 15 mars. Er dette en feil gjort hos Itunes, eller er det mulig å få album via Itunes tidligere?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Jeg ble kjempeforvirret av det der, men jeg tror jeg skjnte noe.

 

Amazon.co.uk Det koster 1.49 GBP å sende en vinylplate til Norge og det vil ta maks 10 dager. For hvert nye "item" jeg bestiller sammen med dette koster det 0,39.

 

og

Usually dispatched within 2 to 5 weeks.

vil si at jeg må vente opptil 5 uker på å få det i posten :thumbdown:

Am I right? :)

Endret av Tsjuden
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Er det noen som har noe råd hvor jeg kan få tak i prog rock via internet

både i Norge,Sverige,Danmark og privat.Har prøvd å søke på netet men finner lite av det

jeg er ute etter. Er for det meste ute etter vinyl.Er ute etter prog rock av det tunge slaget

ikke pop prog,her er noe eksempel av den sangeren jeg er utte etter.Colosseum,Tempest,David Cross,Exivious,Weidorje,U-Totem,Zu,Doctor Nerve,Merme,5uu`s,Panzerballet,MiRthkon,Yugen,Capillary Action,Tri-Offensive,Weidorje,The Fracttured Dimenisjon,Yugen,Ahcleuchatistas,The Targent,Gutbucket

Band i samme stil som di nevnte.Kom med forslag

skriv også gjerne en mail hvis dere hvet om noe eller har noe til salgs

[email protected]

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Har et lite spørsmål. Hvor mye koster frakt på amazon.co.uk , amazon.com og insound? smile.gif vinyl altså

 

Enkleste måten å finne ut dette på er å lage hele ordren og sjekke kostnadene. Du vil få opp en oversikt før du trykker endelig ja.

Husk at tollgrensen gjelder for varene om disse og frakten er oppgitt separat (noe Amazon gjør), men at det regnes mva. av hele beløpet om du går over.

Nevner også at Amazon.co.uk trekker fra tax. Noe ikke alle gjør når de sender til Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...