Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Get laid triks....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaha? Hva med noen tips også, slik at du ikke bare konstaterer "at det kommer an på.." ?

8375231[/snapback]

Så utrolig saklig svar av deg.

 

Jo. Eneste jeg kan fortelle er ting ut ifra min situasjon. Jeg tror ikke det vil hjelpe dere andre til å få dere napp, for å si det sånn. Nå har jeg aldri hatt tilfeldig sex, eller sex med noen jeg nettopp har truffet og ikke kjenner. Jeg har heller ikke hatt sex med noen jeg "kjenner" eller veit om, som jeg liker å kalle det.

 

Jeg har heller ikke hatt sex med noen uten å forsikre meg om at de faktisk ikke har masse dritt nede ved underlivet sitt. Du kan kanskje ikke være sikker, men om du stoler på en person og hun/han sier att sånn og sånn er situasjon, så tar jeg de på det.

 

Har mer erfaring med samme sexpartnere, og hvordan jeg får av henne. Enn med mange forskjellige spredd rundt.

 

Vet at mange har et annet syn på sex enn jeg har, og det er greit. Men det er iallefall grunnen til at jeg ikke kan gi noe tips. Men i mitt hodet er det forskjell på å få sex fra kjæresten sin og en tilfeldig eller bekjent du treffer på en fest. Så jeg konstaterer "at det kommer an på..".

 

Kort sagt, spør du ikke om noe konkret, trenger du ikke å få svar på det du er ute etter.

 

"Hei, lyst til å bli med på rommet ? Fyll ut dette skjemaet med navn, telefonnummer, adresse og slekstre i mist 2 generasjoner. Så må jeg nesten forsikre meg at du ikke har noen kjønnssykdommer, så om jeg får ta en titt først på badet hadde det vært fint. Fortsatt keen eller ?"

Lenke til kommentar
Jaha? Hva med noen tips også, slik at du ikke bare konstaterer "at det kommer an på.." ?

8375231[/snapback]

Så utrolig saklig svar av deg.

 

Jo. Eneste jeg kan fortelle er ting ut ifra min situasjon. Jeg tror ikke det vil hjelpe dere andre til å få dere napp, for å si det sånn. Nå har jeg aldri hatt tilfeldig sex, eller sex med noen jeg nettopp har truffet og ikke kjenner. Jeg har heller ikke hatt sex med noen jeg "kjenner" eller veit om, som jeg liker å kalle det.

 

Jeg har heller ikke hatt sex med noen uten å forsikre meg om at de faktisk ikke har masse dritt nede ved underlivet sitt. Du kan kanskje ikke være sikker, men om du stoler på en person og hun/han sier att sånn og sånn er situasjon, så tar jeg de på det.

 

Har mer erfaring med samme sexpartnere, og hvordan jeg får av henne. Enn med mange forskjellige spredd rundt.

 

Vet at mange har et annet syn på sex enn jeg har, og det er greit. Men det er iallefall grunnen til at jeg ikke kan gi noe tips. Men i mitt hodet er det forskjell på å få sex fra kjæresten sin og en tilfeldig eller bekjent du treffer på en fest. Så jeg konstaterer "at det kommer an på..".

 

Kort sagt, spør du ikke om noe konkret, trenger du ikke å få svar på det du er ute etter.

 

"Hei, lyst til å bli med på rommet ? Fyll ut dette skjemaet med navn, telefonnummer, adresse og slekstre i mist 2 generasjoner. Så må jeg nesten forsikre meg at du ikke har noen kjønnssykdommer, så om jeg får ta en titt først på badet hadde det vært fint. Fortsatt keen eller ?"

8375573[/snapback]

 

 

Halloen. Driver du kjønnsykdom etterforsking eller?

Lenke til kommentar
Men i mitt hodet er det forskjell på å få sex fra kjæresten sin og en tilfeldig eller bekjent du treffer på en fest. Så jeg konstaterer "at det kommer an på..".

8375573[/snapback]

Må du sjekke opp/overtale damen hver gang du skal pule? Det er et trist liv. BTW, Tiamin var mer saklig ved å forlange svar på tråden enn deg, so up your nose with a rubber hose.

Lenke til kommentar
Men i mitt hodet er det forskjell på å få sex fra kjæresten sin og en tilfeldig eller bekjent du treffer på en fest. Så jeg konstaterer "at det kommer an på..".

8375573[/snapback]

Må du sjekke opp/overtale damen hver gang du skal pule? Det er et trist liv. BTW, Tiamin var mer saklig ved å forlange svar på tråden enn deg, so up your nose with a rubber hose.

8376009[/snapback]

 

Hva gjør du da? Betaler?

Lenke til kommentar
Men i mitt hodet er det forskjell på å få sex fra kjæresten sin og en tilfeldig eller bekjent du treffer på en fest. Så jeg konstaterer "at det kommer an på..".

8375573[/snapback]

Må du sjekke opp/overtale damen hver gang du skal pule? Det er et trist liv. BTW, Tiamin var mer saklig ved å forlange svar på tråden enn deg, so up your nose with a rubber hose.

8376009[/snapback]

 

Hva gjør du da? Betaler?

8376036[/snapback]

 

:!: Som sagt, ingen fasit er den ultimate

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Men i mitt hodet er det forskjell på å få sex fra kjæresten sin og en tilfeldig eller bekjent du treffer på en fest. Så jeg konstaterer "at det kommer an på..".

8375573[/snapback]

Må du sjekke opp/overtale damen hver gang du skal pule? Det er et trist liv. BTW, Tiamin var mer saklig ved å forlange svar på tråden enn deg, so up your nose with a rubber hose.

8376009[/snapback]

 

Hva gjør du da? Betaler?

8376036[/snapback]

Vi snakker fortsatt om kjæresten, gjør vi ikke? Damen er ihvertfall kjæresten der jeg kommer fra.

Lenke til kommentar
Jeg ble spurt sånn helt plutselig mens jeg, en kompis og 2 venninner satt på pub. Var så høy musikk i lokalet at jeg knapt hørte hva de som satt ved siden av sa, så jeg bare nikka eller rista på hodet alt ettersom. Begynte å snakke med hun ved siden av (dritfin dame, forresten), og plutselig spør hun "skal vi dra hjem til meg og ha sex?"

 

Da ble jeg så satt ut at jeg rista på hodet og smilte og sa nei. Da ropte hun til venninna si (som var sammen med kompisen min)

 

"JEG SPURTE OM HAN VILLE HA SEX OG HAN SA NEI!", for først DA oppdaget hva hun hadde spurt om og prøvde å ro alt jeg kunne. Men da nekta hun selvsagt, og snakka ikke mere til meg :p

8286652[/snapback]

hehe jeg og klarte å svare nei på ett sånnt spørsmål.. :hmm: derfor er jeg enda jomfru :cry::p

Lenke til kommentar
Men i mitt hodet er det forskjell på å få sex fra kjæresten sin og en tilfeldig eller bekjent du treffer på en fest. Så jeg konstaterer "at det kommer an på..".

8375573[/snapback]

Må du sjekke opp/overtale damen hver gang du skal pule?

8376009[/snapback]

Nå veit ikke jeg noe om deres forhold, men i vårt er det ikke noe som heter "skal pule" ;)

 

*Se for seg steffy sitte i kroken å grine "MEN JEG VIL PULE"*

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Jeg elsker hvert bein i kroppen din, spesielt mitt.

 

:D

8376972[/snapback]

 

Den faller rett i dass hvis dama er såpass opplyst at hun vet penis ikke er et bein men svamplegemer som fylles med blod. :p Med mindre du ikke sikter til fisting med hele foten ellerno. Foting?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Twingy style:

 

Twingy: "Kan jeg få fitte?"

Jenta: "Hæææ!?"

Twingy: "Kan jeg få sitte?"

 

Dette er ett "WIN - WIN" triks ;)

 

Sier ho "JA", så er saken enkel.. Blir ho sur endrer du en bokstav og ALT blir bra igjen  :w00t:

8304753[/snapback]

Haha! For et dritbra triks. Dette skal prøves! :!:

 

hehe jeg og klarte å svare nei på ett sånnt spørsmål.. :hmm:  derfor er jeg enda jomfru  :cry::p

8376953[/snapback]

Kanskje folk tror du er homo nå? :p

Lenke til kommentar

Vel...

 

Et "triks" som har fungert for meg er følgende;

 

1 - avslappet første kontakt, der jeg viser minimal interesse og bare er sosial.

 

2 - skape en ladet atmosfære med "push 'n' pull", dvs i korte trekk være helt med i det ene øyeblikket og så diskvalifisere henne i det neste. Alt i en leken tone med en liten anelse frekkhet. Få henne til å jobbe litt for oppmerksomheten min.

 

3 - pense samtalen inn på mer personlige ting, få henne til å fortelle om seg selv og på denne måten få henne til å kvalifisere seg ved at hun drar fram sine gode egenskaper og vil ha aksept. Igjen, vær litt utfordrende og still deg ørlite granne skeptisk, men ikke overdriv.

 

4 - la henne vinne meg sakte over, noe jeg viser ved å la kroppsspråket tippe fra nøytralt/halvveis avvisende til mer åpent og inkluderende. Blikkontakt og ansiktsuttrykk blir dessuten et viktig middel for meg her, da jeg kan kommunisere mye uten å si noe.

 

5 - Små tester for å se om hun er så komfortabel med meg at jeg kan ta på henne, f eks ved å "tilfeldigvis" flytte noe inn på hennes del av bordet/sofaen/hva som helst. Lar hun det bli eller plukker det opp, bra. Flytter hun det unna er det tilbake til tegnebrettet.

 

6 - Berøring. Start først med forholdsvis nøytrale steder som yttersiden av over/underarm, flytt videre til korsryggen (men hold labbene unna rumpa foreløpig) og ta det derfra. Erfaringsmessig virker det som om mange damer liker å bli strøket på ryggen, gjerne med et par fingre langs ryggraden. Når du får lov å ta på nakken/håret/hodet uten at hun trekker seg unna er hun vanligvis moden for neste trinn, nemlig...

 

7 - kyssing. Er du en god kysser er mye vunnet. Kombinér med pkt. 6, men hold deg unna rumpe, pupper og skritt til dama er blitt litt ivrig. Stopp gjerne og trekk deg litt tilbake innimellom. Hvis dette gjøres riktig så øker det spenningen, og du viser at du har nok kontroll til å ikke ville hoppe på henne og humpe løs som naboens dårlig oppdratte bikkje.

Ta litt stop-'n'-go innimellom (nei, ikke hvert femte minutt) og la henne jakte på deg istedenfor å være overivrig (du trenger litt baller så du ikke fremstår som usikker), så er sjansene gode for at hun hopper på deg. Siste punkt er selvforklarende, det er såklart...

 

8 - sex. Herfra må du fly på egen hånd :p

 

Dette har funket utmerket for meg, og der det ikke har funket har det som regel skjært seg allerede i pkt 1. Jeg merker iallfall temmelig fort om hun er med på leken, og hvis hun er det så... ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er soga bak min minneverdige one night stand:

Ingrediensar: Roskilde, uante mengdar øl, ein burrito og ei deprimert jente med matlyst.

 

I matseksjonen inne på konsertområdet stod eg og gomla innpå min 3. burrito for kvelden, og det var snart leggjetid. Eg lengta sårt etter ein paraply i striregnet. (-03)

Framfor meg stod ei dundre på vel 2 meter og ei matchvekt på minst 120 kg. med paraply. Ho såg svolten ut. På mat.

Eg gjekk kjapt til innkjøp av ein ny burrito og langa over til henne, og leverte replikken:

"Eg har to burritoar, denne kan du få stappe i magen, den andre vil eg stappe i tacoen din."

 

Joda, funka den. Har angra sidan. Vakna opp morgonen etter, i god tru om at det heile var ein vond draum. Men telttaket eg planta mine lyseblå i var ikkje mitt.

Det var hengjelås på glidelåsen ut. Eg hadde leatherman. Panikken gjorde at eg ikkje tenkte klart. Eg skar eit hol på ca. 50X50 i veggen lengst vekk frå binna, reiv til meg kilten og sprang det mine skjelvne støvlekledde føter var gode for.

 

Min fyrste og einaste one night stand eg vel å huske. (med gru)

No er eg på veg mot alters og dei dagene med randoms er over, heldigvis.

Kva anna som er heldig, er at madammen ikkje les forum på nettet. Hysj...

Endret av Mephistopheles
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...