Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Get laid triks....


Anbefalte innlegg

Min første tråd ble stengt fordi jeg ikke hadde brukt brukeren min, og når jeg fikk fikset brukeren kom det en kar og stjal ideèn min.

 

Så nå må jeg nesten lage en annen en, med spesiel tanke på å få dama/kar'n til sengs.

 

Dette MÅ være noe dere har hørt noen har prøvd, prøvd selv, eller blitt prøvd på.

 

 

Marius

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånne ting er definitivt lettere om man er jente enn gutt.

 

Fra 7-11 køa en sen kveld står 3 stk, en jente i kø. Jenta prikker en fyr foran henne i køa, og sier "hva hadde du sagt om jeg spurte om vi skulle gå hjem til meg og pule?" Fyren ser på kroppen hennes før han svarer "jaa.. " Også går de ut døra. Kameraten hans var helt fortvilt og roper etter'n "Petter, sånt der skjer bare ikke! Det bare skjer ikke!!" - men han bare dro.

 

Desverre går ikke sånt andre veien. Som kameraten sa, sånt skjer bare ikke..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Beste "get layed trixet" som finnes er å være deg selv og selvsikker.

Da vil du garrantert få damene!

8270173[/snapback]

nbc_the_more_you_know.jpg

 

 

 

Å være seg selv er det man sier for å få kjærester, å få pult er noe helt annet. Vil du ha triks? Finn en stupfull jente. Funker bankers.

8271448[/snapback]

Godt sagt.

Lenke til kommentar
Sånne ting er definitivt lettere om man er jente enn gutt.

 

Fra 7-11 køa en sen kveld står 3 stk, en jente i kø. Jenta prikker en fyr foran henne i køa, og sier "hva hadde du sagt om jeg spurte om vi skulle gå hjem til meg og pule?" Fyren ser på kroppen hennes før han svarer "jaa.. " Også går de ut døra. Kameraten hans var helt fortvilt og roper etter'n "Petter, sånt der skjer bare ikke! Det bare skjer ikke!!" - men han bare dro.

 

Desverre går ikke sånt andre veien. Som kameraten sa, sånt skjer bare ikke..

8271424[/snapback]

Klart det funker andre veien også, er ikke noe stress det. Lover deg, bare prøv.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...