Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Get laid triks....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Pule?

 

 

Funker på Mirann. :wee:

8269980[/snapback]

Hei. Kan jeg bestige deg?

 

Om den funker? Nei.

8269998[/snapback]

 

Første jeg tenkte var dette:

 

«BoneyCork» ok heres a foolproof plan to get a girl

«BoneyCork» rummage around for 5 minutes, turn to a girl, smile and say" excuse me, have you got a pen i can borrow?"

«Dilbert|Simpsons» or pull out your penis and say "i'm horny bitch, suck my cock"

«_404NotFound» ha

«_404NotFound» ahh.. the direct approach

«BoneyCork» ive never tried that one

«BoneyCork» maybe i should sometime

«Dilbert|Simpsons» yeah

«Dilbert|Simpsons» i've done it millions of times

«Dilbert|Simpsons» its bound to work sooner or later

:tease:

 

Edit: Bash.org

Endret av notalive
Lenke til kommentar
Jeg håper det var useriøst :S

8272315[/snapback]

Det var nok en usikker gutt som var morsom. Jeg doer av latter.

8272335[/snapback]

Meg dere sikter til? I så fall vet dere ikke hva dere snakker om. Om du vil så er det faktisk bare å å på byn, finne degen jente du vil ha og spørre om hun blir med hjem. Funker 8/10 ganger uten problemer. De 2/10 som ikke blir med har som oftes en type som er i militæret eller noe sånt tull.

Lenke til kommentar
Sånne ting er definitivt lettere om man er jente enn gutt.

 

Fra 7-11 køa en sen kveld står 3 stk, en jente i kø. Jenta prikker en fyr foran henne i køa, og sier "hva hadde du sagt om jeg spurte om vi skulle gå hjem til meg og pule?" Fyren ser på kroppen hennes før han svarer "jaa.. " Også går de ut døra. Kameraten hans var helt fortvilt og roper etter'n "Petter, sånt der skjer bare ikke! Det bare skjer ikke!!" - men han bare dro.

 

Desverre går ikke sånt andre veien. Som kameraten sa, sånt skjer bare ikke..

8271424[/snapback]

Klart det funker andre veien også, er ikke noe stress det. Lover deg, bare prøv.

8271652[/snapback]

 

QFT! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg ble spurt sånn helt plutselig mens jeg, en kompis og 2 venninner satt på pub. Var så høy musikk i lokalet at jeg knapt hørte hva de som satt ved siden av sa, så jeg bare nikka eller rista på hodet alt ettersom. Begynte å snakke med hun ved siden av (dritfin dame, forresten), og plutselig spør hun "skal vi dra hjem til meg og ha sex?"

 

Da ble jeg så satt ut at jeg rista på hodet og smilte og sa nei. Da ropte hun til venninna si (som var sammen med kompisen min)

 

"JEG SPURTE OM HAN VILLE HA SEX OG HAN SA NEI!", for først DA oppdaget hva hun hadde spurt om og prøvde å ro alt jeg kunne. Men da nekta hun selvsagt, og snakka ikke mere til meg :p

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

den var lei Bitex :p

 

 

 

vel min første gang, som btw var på fredag :D etter en fest, så hadde jeg 2 venninner på besøk.. da dro jeg denne:

-venninna di kan ta sovesofen så tar vi senga okei?

-den er grei

-Btw, det er vel gangke ubahagelig å sove med bh er det ikke?

-joa, sant det

trallalalala :D

 

nå må det sies at jeg har kjent dama en stund da...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...