Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Get laid triks....


Anbefalte innlegg

  • 3 år senere...
Videoannonse
Annonse

Tjaa, kan vel være litt av hvert.

 

Ene var en dame fra canada som hadde hooket opp med en fyr fra Belgia.

Så satt vi på en pub og hun bare legger ut om hvor fantastisk det var å oppleve Norge.

"How can you say that you have experienced Norway, when you haven't been with one?"

"Good point..." *tenker om og men*

Så forsvant vi på en parkeringsplass noen hundre meter nedenfor puben.

 

La andre varte opp damen og komme snikende inn og spille på den andres sine feil.

 

Late som om du er uskyldig. Så kan det hende dama lar deg få lov til å gjøre ting med litt mer frihet.

 

Være fleipete mannsjåvinist. Dra noen reale drøye diskriminerings ting (må jo føle ann situasjonen), men pleier som regel å få de til å brette seg over i gapskratter.

 

Ikke stresse for mye med faktumet å sjekke opp, la alt flyte naturlig.

Dra ut på byen å ha det gøy for deg selv, eller med dine venner. Og ta det som det kommer.

Å gå opp til ei på flatfylla og bare "heeeeey...." mens du bøyer deg litt bakover, med det værste fyllegliset, og det lyser kåtskap ut av øynene dine hvorpå du beveger armene dine framover som en åpen invitasjon. DÈT derimot pleier jeg å klaske meg selv i panna over når jeg ser folk gjør. :p

 

Satt for øvrig å diskuterte med noen på ett vors. Vi diskuterte hva som var den mest vulgære.

Mye var likt men den jeg kom med tok kaka fant vi ut.

Skikkelig hedmarks dialekt

"Fåh, ta å sjå på dænna skrævsylta di. Ska je træ pålan' oppi å få det til å surkle ekstra godt je'ama".

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...