Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Get laid triks....


Anbefalte innlegg

Gå etter den mindre pene jenta i vennegjengen, og gi masse komplimenter.

 

 

Blir jenter faktisk med hjem når du spør dem på den måten? Har du noe erfaring fra det?

8286552[/snapback]

Ja, de blir med deg. Hils på de, smil litt, og spør ut av ingenting om de blir med deg hjem. Funker ikke om du møter en på bussen liksom, men om du er på byn er det ikke noe stress.

 

Jeg sier forresten ikke at dette er noe jeg driver å praktiserer, men at jeg har testet det ut? Helt klart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har deres vennlige samlivsmoderator avgjort diskusjonen om hva man kan spøke med her i tråden: Dere kan spøke med hva dere vil ellers i livet, en god spøk forlenger livet. (Så kan man diskutere hva som er en god spøk. Det kan vi gjøre et annet sted.) Men her i "Sex og samliv" antar vi at tråder er seriøse og dermed fortjener seriøse svar.

 

Vi minner om reglene for posting her (se sticky) som sier:

 

Dette er ikke et vitseforum, vi har et eget forum for slikt: Off Topic:Humor. Tråder som hører hjemme der vil bli flyttet, poster som vitser om trådens emne vil bli slettet.

 

En rekke poster som introduserte tvang, kloroform, party drugs etc, samt poster som siterte disse, er havnet i moderators rommelige papirkurv.

 

En del andre poster av typen uskyldig humor burde med ovenfor siterte regel i mente blitt fjernet også. Men jeg nøyer meg med å henstille til folk om å behandle spørsmålet seriøst. Humor er da også et viktig element i sjekkekunsten.

 

Edit: Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, ikke i tråden.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Da har deres vennlige samlivsmoderator avgjort diskusjonen om hva man kan spøke med her i tråden: Dere kan spøke med hva dere vil ellers i livet, en god spøk forlenger livet. (Så kan man diskutere hva som er en god spøk. Det kan vi gjøre et annet sted.) Men her i "Sex og samliv" antar vi at tråder er seriøse og dermed fortjener seriøse svar.

 

Vi minner om reglene for posting her (se sticky) som sier:

 

Dette er ikke et vitseforum, vi har et eget forum for slikt: Off Topic:Humor. Tråder som hører hjemme der vil bli flyttet, poster som vitser om trådens emne vil bli slettet.

 

En rekke poster som introduserte tvang, kloroform, party drugs etc, samt poster som siterte disse, er havnet i moderators rommelige papirkurv.

 

En del andre poster av typen uskyldig humor burde med ovenfor siterte regel i mente blitt fjernet også. Men jeg nøyer meg med å henstille til folk om å behandle spørsmålet seriøst. Humor er da også et viktig element i sjekkekunsten.

 

Edit: Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, ikke i tråden.

 

Geir :)

8297870[/snapback]

 

Endelig!

 

Bra det finns moderatorer

Lenke til kommentar
Ei jeg kjenner fikk høre av en random fyr på en fest: "Herregud, du er utrolig pen. Vet du det?"

Og hun smeltet helt. Nå er de sammen.

8301239[/snapback]

Har en venn som alltid sier akkurat det samme til samtlige jenter på alle fester han er på.

 

Han er forresten fremdeles singel, noe som kan tyde på at det finnes flere med de samme replikkene. Det kan vel også tyde på at det kanskje ikke er replikken som er avgjørende, men personen som sier det. Men så igjen; alle jenter syns han vennen min er helt ufattelig fin. Mulig det hele går på flaks.

 

 

Oi, ble mye tolking her...og det i påsken.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke rart at det virker, for ingenting er mere sjarmerende enn når du synes at noe er sjarmerende ved personen. Å lytte til hva hun sier, og smile til hver setning som kommer ut av munnen er én måte å sjarmere henne på, uansett hva det er, bare du synes personen er fantastisk og du lar henne vite det så ER det bare sjarmerende. :cool:

Lenke til kommentar
Det er jo ikke rart at det virker, for ingenting er mere sjarmerende enn når du synes at noe er sjarmerende ved personen. Å lytte til hva hun sier, og smile til hver setning som kommer ut av munnen er én måte å sjarmere henne på, uansett hva det er, bare du synes personen er fantastisk og du lar henne vite det så ER det bare sjarmerende.  :cool:

8302150[/snapback]

Jeg smelter :love:

Lenke til kommentar

Et par brukere fant det for godt å underholde oss med en opphetet diskusjon om hvem av dem som har mest erfaring med sjekking, og dermed forsvant noen flere poster. Det kan dere ta på PM, eller kanskje enda bedre, dere kan møtes på byen til en vennlig kappestrid... ;)

 

Dette er en høyst uhøytidelig tråd om et emne som ikke er livstruende, selv om det kanskje føles sånn når man står der med skjegget i postkassa. Det er ingen grunn til å gå i strupen på hverandre.

 

Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, ikke i tråden.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Twingy style:

 

Twingy: "Kan jeg få fitte?"

Jenta: "Hæææ!?"

Twingy: "Kan jeg få sitte?"

 

Dette er ett "WIN - WIN" triks ;)

 

Sier ho "JA", så er saken enkel.. Blir ho sur endrer du en bokstav og ALT blir bra igjen  :w00t:

8304753[/snapback]

Du aner ikke hvor frista jeg ble til å prøve det der.

Det er jo nødt til å funke! :D

8311188[/snapback]

 

Haha, fikk lyst til å dra på byen jeg nå....møtes å sjekke hvem av oss som får'n til raskest? :innocent:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kom med dårlige sjekketriks med et lite hint av selvironi i stemmen.

Er flere av venninnene mine som bare håper på at en elle rannen random gutt skal komme og si ting som "er du ikke sliten i bena? du vandret jo rundt i drømmene mine i natt", "faren din må være pottemaker, for du har jævlig fine hyller" osv. med lit selvironi. :p

Det er en god måte å få seg noe på, men ikke ta deg selv seriøst når du gjør sånt. Bruk det som icebreaker, liksom

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...