Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, sett nå det meste av sesongene 2 til 8 på nytt.

 

Bringer spørsmålet mitt til denne siden: ingen som vet hvilken episode de har brukt Linkin Park - What I've done i?

 

Tror jeg har sett sesong 1-7 hvertfall 5-6 ganger :p, akkurat ferdig med sesong 4 her.

 

Kan aldri huske og ha hørt den sangen i Scrubs, noen gang.

Lenke til kommentar

Søren heller da! Er bombesikker jeg har hørt den sangen i en eller annen episode! Kanskje det ikke var Scrubs likevel? :ph34r: Ja, vet dere hva? Tror jeg kom på det nå. Tror jeg hørte den i Chuck som gikk på mandagskvelden som var. Av en eller annen grunn klarte jeg å assosiere den med Scrubs. Faktisk, den sangen hadde passet jævla bra i en typisk JD-innser-noe-viktig-scene. :p Da var det mysteriet løst.

Lenke til kommentar

Det er då meir klasse over låtene i Scrubs. :D

 

Byrja på sesong 1 her om dagen, My Old Lady er verkeleg ein glitrande episode, spesielt slutten med Halleluja som bakgrunnsmusikk.

 

Når firsom nevner Blu-ray kjem eg på at eg har sett SD-versjonen av dei første fire episodane. :ohmy:

Har skaffa meg dei fire i HD no, resten blir likeså. Har eg først ein 46" må eg for pokker mate den med skikkeleg materiale.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Det er då meir klasse over låtene i Scrubs. :D

 

Ja, ikke sant? Den dagen jeg hører Linkin Park i en Scrubs episode (eller hvilken som helst annen ekkel amerikansk punk) er dagen jeg slutter å se serien.

Noe av det beste med serien er folkas evne til å velge fantastiske, men ikke så veldig kjente låter, som virkelig passer til det de prøver å formidle.

 

Ang. hvor mange ganger jeg har sett episodene ... Har mista tellingen for LENGST. Men har sett såpass mye at jeg omtrent kan alle vitsene og episodenes handling utenat. Gjør det litt kjedeligere å se Scrubs nå, men jeg tenker at det skal bli dritmorsomt å se det igjen hvis jeg får en liten pause.

 

Til dere som digger Scrubs, det er store sjanser for at dere også liker den kritikerroste og prisvinnende komiserien Arrested Development. Jeg føler den har mye til felles med Scrubs humoristiske side i hvertfall; underfundig og "clever" er stikkordene, slettes ikke alle som får med seg poengene, og serien krever litt tilvenningstid, men når du først er "Arrested" så er det ingen vei tilbake ;) Seriøst, gi det en sjangs! Har ikke ledd så mye siden første gangen jeg så Scrubs sesong 1-6!

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

:lol: Ahahaha, fabelaktig, episode 6 er utvilsomt den beste episoden så langt i sesong 8, overgår heile sesong sju og. Introen var genial, dei er verkeleg på rett spor igjen. Janitor er brilliant og eg er veldig glad for måten dei har utvikla Bob i denne sesongen, det blir artig å sjå han vidare frå ei anna side enn CoM.

 

Første episoden var bra den og, men meir alvorsprega enn nr. 6.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...