Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2


Anbefalte innlegg

Heihei

 

På grunn av forespørsler om bytting av navn på vår kjære scrubstråd, har jeg nå lagd en ny en... Skal prøve å oppdatere den en del :D

 

Leter du et sted å diskutere alles favorittserie, snakke om episodene, eller bare dele meninger om personene i serien, så er Scrubstråden vol. 2 tråden for deg.. :thumbup:

 

Post linker til klipp fra Scrubs her, og jeg vil legge dem til på forsiden...

 

Her er noen bare for å starte (de i fet skrift er nye..):

 

Sasha, J.D's scooter

JD, africa

The Janitor og Cox vs. JD

(fant ikke noen bedre versjon..)

Cox vs. The Janitor

Ted

Sanford and son

Janitor penis

JD flirting in an elevator

JD kung fu fightning

JD og Keith

Turk Breaks His Arm

Brain Surgery

Cox rants again

 

Samlinger:

 

Hooch

99 red balloons

 

Andre linker:

 

Kjøp av Scrubs:

 

Engelske versjoner

Norske versjoner

 

Scrubs episode guide

 

Filmer av Zach Braff:

 

The ex

The last Kiss

Garden state

My summer as a girl

 

Oppdaterer etterhvert, og for all del, post Scrubs klipp jeg kan legge til i lista..

 

Enjoy.. :thumbup:

 

Dr-Cox

Endret av Dr-Cox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

flott med ny tråd. Den andre begynte å bli temmelig lang. :p apropos bytting, hva med å bytte avataren din Dr-Cox? Noen vil kanskje tro at J.D. og Coxy har byttet plass :p (ment som spøk selvsagt, du gjør som du vil)

 

Åh hvorfor må de legge en uke mellom episodene? Trodde neste episode var i dag, men er visst neste uke. Legger ut oversikten for episodene for resten av sesong 6:

 

My long goodbye - E15 - 5. april

 

My words of wisdom - E16 - 19. april

 

My conventional wisdom - E17 - 26. april

 

Their Story - E18 - 3. mai

 

My cold shower - E19 - 10. mai

 

TBA - E20 - 10. mai

 

TBA - E21 - 17. mai

 

Kilde: Wikipedia

TBA = To Be Announced (ikke alt er bestemt, oppdateres etterhvert)

Endret av myst84
Lenke til kommentar

Bra du ble med myst.. har ikke tid nå, men bytter avartaret senere.. :yes:

 

Er vel ikke tvil om hvem som dør i neste episode nå, eller hva? "My long goodbye" blir sikkert en trist episode...

 

Hvilken av hovedkarakterene ville dere hatt ut av serien? syns det er bra at det ble Laverne, aldri likt henne.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Er dette ein tråd for dei som følger med på serien sendt i amerika? Eg ser på TV2 og har lite interesse av å sjå kva som skjer i sesong 6.

8263304[/snapback]

 

Slapp av, trenger ikke bare snakke om sesong 6 her... :p Diskuter hva du vil Zeph... Hva syns du om sesong 1? Bare noen få episoder der som faktisk er veldig morsomme.. men tar jo litt tid å bygge opp karakterene i serien da, noe de trengte nesten en hel sesong til...

Endret av Dr-Cox
Lenke til kommentar

Selvfølgelig, men eg stussa litt over at det vart nevnt at nokon skulle dø.

 

Sesong 1 synest eg så langt har vært ganske bra, humoren har ikkje kome heilt i gang, men det har sine høgdepunkter. Som vanleg er det Cox og janitor som leverer sakene gang på gang, eg ler kvar gang janitor er med, mannen er rett og slett genial.

Lenke til kommentar

Selvsagt Cox, du blir ikke kvitt meg så lett :p

 

Ja, like greit at det ble henne, ho hadde ikke så stor rolle likevel.

 

Nei nei, her kan alle snakke om alt! Jeg bare ville lage en oversikt over de episodene som var igjen, til alles opplysning.

 

Sesong 1 var bra faktisk, vi ble godt kjent med karakterene.

 

Her er noe annet: Hvem kunne dere tenke å jobbe med hvis man fikk sjansen til å jobbe der for en dag?

 

Mitt valg er JD selvsagt, vi har så mye felles. Episoden i går på TV2 f.eks, følte med ham, vært i samme situasjoner før. (jada, ordnet også for meg til slutt)

Lenke til kommentar
Har komt halvveis i sesong 5 nå... Og må si at sesong 5 er ikke så dårlig som jeg trudde på forhånd. Vil dere anbefale meg å se sesong 6 etterpå ?

8263424[/snapback]

Seff bør du se sesong 6! Scrubs er jo trossalt en genial serie, og selv om sesong 6 ikke er så bra som resten, så er det et herlig tidsforbruk... ;)

 

Helt enig, liker sesong 5 veldig godt jeg, selv om jeg kanskje syns 3'ern er den beste...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...