Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 episoder ute nå. Veldig mye mushy-mushy greier i begge episodene, ikke fult så mye humor. Men cortney cox eier som sinnsyk cheif of medecine. Satser på at sesongen tar seg opp, og at det blir mer humor.

 

Sangen i slutten av ep02 er en av de mest passende sangene i Scrubs, ever. Death cab for cutie - i will follow you into the dark.

 

Alt i alt, helt greit. :)

Lenke til kommentar
Bare jeg som synes at disse to episodene sugde? Virker som de prøver å gjøre serien mer "voksen", og det blir bare helt idiotisk :nei: Jeg vil ikke ha et kjedelig dramashow, jeg vil ha SCRUBS!

Er litt enig, men jeg elsker at Scrubs er tilbake med nye episoder. Turk og JD er forsatt som små barn noen ganger og Ted er den samme selv om Dr. Kelso er borte. Courtney cox spiller den rollen hun gjør kjempebra!

Humoren blir nok bedre utover de neste episodene ;)

Lenke til kommentar

He will be back! det tviler jeg virkelig ikke på!

 

Da var Scrubs i gang igjen, med noe jeg syns var en verdig start på en ny sesong av en serie som kanskje har blitt dratt litt langt. Episodene var overraskende bra spør dere meg, jeg hadde forventet mindre. Courtney cox spiller dritbra! utrolig morsomt å se hvordan en vanlig, ny person reagerer på the Janitor, som hittil bare har fått lov til å gjøre nesten hva han vil :D Hun har den perfekte blandingen av humor og seriøsitet (hvis det er et ord), og passer utvilsomt inn i serien!

 

Syns også det er positivt at de endelig har bytta ut den utrolige barnslige sit-com-aktige rulleteksten de har hatt så langt med mer scrubs!

 

Sesong 8 er fortsatt ikke like bra som de tidligere sesongene (så langt), men det hadde jeg aldri forventa heller ;)

 

Scrubs is back!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...