Gå til innhold

Omtale av TrackMania United (PC)


Anbefalte innlegg

starforce er så effektiv at noen folk har visnok opplevd problemer med at dvd spilleren har daua og andre relaterte problemer med en skrivebeskyttelse som er litt for sikker for sitt eget beste.

 

personlig har jeg aldri hatt noen problemer med starforce spill, og vennegjengen min har heller ikke hatt noen problemer.

 

så jeg tror folk overdriver det litt. er sikkert noen som har hatt problemer, men det er en del som er litt sære og skriker ulv for mye.

 

my 0.02$ :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det denne Starforce gjør med maskinen?

8251922[/snapback]

Den versjonen jeg har av StarForce gjør at cd/dvd-spilleren spinner vannvittig hurtig og lenge ved start av spillet. Også lenge etter at spillet er loadet fortsetter cdleseren og spinne, og jeg vil tro det etterhvert blir ganske varmt der inne.. Etter en stund roer alt seg, og dette er vel alt jeg merker av Starforce. Jeg har altså ikke noen problemer med hverken maskin, spillet eller cd- og dvd-leserne mine..

 

Det skal nevnes at jeg ikke kan ta update av Sunrise, fordi da får jeg blåskjerm i XP ved programstart.. Nå aner ikke jeg hva updaten gjør med spillet (om det er spillet eller starforce eller en kombinasjon av disse, som blir oppdatert), men resultater er iallefall at kun original installasjon fra cd fungerer på min pc.. aner ikke hvorfor.

 

Såvidt jeg har fått med meg finnes det mange ulike utgaver/versjoner av Starforce, og det er flere spillselskaper som benytter systemet. Hittil har jeg ike sett en eneste piratkopi av TM Sunrise, så jeg tror systemt fungerer! I starten hadde de problemer med at enkelte cd-lesere ble ødelagte o.l., men jeg antar/håper de har fikset det problemet..

 

Uansett: Starforce og lignende programmer er egentlig ikke noe man ønsker å ha på maskinen sin. Egentlig er det nesten litt rart det lar seg installere på et system med streng brannmur og antivirus, med tanke på at programmet legger seg inn kjult, og prøver "å ta kontroll" over cd-spilleren. Men dette er kanskje et onde man må akseptere, om man ønsker et så genialt spill som TM er..?

Lenke til kommentar
Såvidt jeg har fått med meg finnes det mange ulike utgaver/versjoner av Starforce, og det er flere spillselskaper som benytter systemet. Hittil har jeg ike sett en eneste piratkopi av TM Sunrise, så jeg tror systemt fungerer! I starten hadde de problemer med at enkelte cd-lesere ble ødelagte o.l., men jeg antar/håper de har fikset det problemet..

 

Uansett: Starforce og lignende programmer er egentlig ikke noe man ønsker å ha på maskinen sin. Egentlig er det nesten litt rart det lar seg installere på et system med streng brannmur og antivirus, med tanke på at programmet legger seg inn kjult, og prøver "å ta kontroll" over cd-spilleren. Men dette er kanskje et onde man må akseptere, om man ønsker et så genialt spill som TM er..?

8254360[/snapback]

 

TM United er jo kommet i piratversjon forlengst, så vrker ikke som det fungerer så alt for bra. Personlig er det ikke et onde jeg aksepterer å få maskinen infisert med starforce.

 

Men jeg kjenner folk som har det, og de får det ikke til å fungere på Vista, sjekket for moro skyld på forumet til TU, og virker som mange der også har problemer. De som har RTM-versjonen får det til å funke med å oppgrade starforce såvidt jeg har skjønt. Men de som har kjøpt Vista som retail (trodde egentlig ikke det var noen forskjell på RTM og retail?), har problemer. Hadde vært litt interessant å vite litt mer om dette.

 

AtW

Lenke til kommentar

Stunt Car Racer er jo genial, og jeg ser på TM som en direkte forlenging av konseptet.

 

Akk, den som hadde tid til å spille... Huset skal pusses opp, babyen skal ha mat og jobben krever sitt.... Tok meg ti minutter til TMU, og det fikk jammen adrenalinet i gang.

 

TM er genialt!

 

All work and no play makes Jack a dull boy...

Lenke til kommentar
Beklager,men jeg kan ikke se hvorfor dette spillet fortjener en 9er.Spillet er midt på treet.En 7er hadde vært mer fortjent.Blir meget for kjedelig

8256461[/snapback]

 

:hmm: Ikke enig! Du skal være solid lite glad i arkade bilspill for å si at dette er et dårlig spill. En av tingene som er best er jo at det er så variert og morsomt i lengden!

Lenke til kommentar
Beklager,men jeg kan ikke se hvorfor dette spillet fortjener en 9er.Spillet er midt på treet.En 7er hadde vært mer fortjent.Blir meget for kjedelig

8256461[/snapback]

 

Vel vel,alle har ikke samme smak. Det er greit noen ikke liker det, men ikke tramp det ned i støvlene fordi du ikke likte det. Andre folk liker det, så jeg vil si det fortjener en 9'er.

 

Jeg kjører trackmania united på Vista, men dog online versjon. Intet problem, dog jeg hadde dårlig fps en stund, men det var pga dårlig drivere fra Nvidia. Litt bedre nå med nyeste beta drivere.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke kjørt dette spillet på vista, jeg kjøpte det på nett for et par mnd siden men når jeg skal starte detg kommer det bare opp at det er et kompatiblitetsproblem med starforce, dvs at det er starforcebeskyttelse på den som ble sluppet på nettet.....JEG HATER STARFORCE!

Lenke til kommentar
du kan fortsatt kjøpe det på nett da, via den offisielle hjemmesiden

http://www.tm-united.com/index_en.php

 

men det blir dyrere da, enn å kjøpe det via enkelte norske nettbutikker fant jeg ut, men det er kanskje en grei pris å betale for slippe cd-versjonen av starforce  :)

8253959[/snapback]

 

Noen som har prøvd å laste ned Track Mania fra denne siden og vet at det er til å stole på?

 

Hvis jeg kan få Track Mania uten Starforce, bestiller jeg med en gang. :yes:

Lenke til kommentar
du kan fortsatt kjøpe det på nett da, via den offisielle hjemmesiden

http://www.tm-united.com/index_en.php

 

men det blir dyrere da, enn å kjøpe det via enkelte norske nettbutikker fant jeg ut, men det er kanskje en grei pris å betale for slippe cd-versjonen av starforce  :)

8253959[/snapback]

 

Noen som har prøvd å laste ned Track Mania fra denne siden og vet at det er til å stole på?

Flere i Gamer.no, inkludert meg selv, har kjøpt spillet via denne linken uten problemer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...