TSP Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Creative Assembly har opplevd det før, at informasjon om nye nytt har kommet ut før det er meningen. Denne gangen er det snakk om informasjon fra det tyske gamestar (som hos noen er kommet for tidlig) hvor detaljer rundt tilleggspakken "Kingdoms" til Medieval 2: Total War avsløres. 24. Mars kunne noen heldige personer konstantere at Gamestar hadde funnet veien til postkassen deres som vanlig. De samme personene kunne og konstantere at det var mye interessant informasjon rundt den kommende tilleggspakken til Medieval 2, tilleggspakken har fått navnet Kingdoms, et navn som passer, for her er det mange kampanjer å velge mellom, med ulike herredømmer i hver av dem. I Medieval 2 Kingdoms blir det 4 kampanjer å velge mellom skriver Gamestar. Disse blir "Britain", "Crusade", "New World" og "East Europe". De har lenge vært spekulert i hva tilleggspakken vil ta for seg, vikingtiden, videre ekspansjon i Amerika og andre ting, nå ser det altså ut som det blir opp til hver enkelt å velge. Kampanjen som heter "Britain" vil logisk nok dreie seg om de britiske øyer, det blir vikingertid for her er Norge med! I kampanjen "Britain" er det mulig å kjempe med og mot følgende land: England, Wales, Scotland, Norway, Ireland. Og det vil nå være historiske personer som du kan hjelpe til suksess, disse personene har og sine egne spesielle egenskaper, for eksempel har vi Emperor Manuel of Byzanz som kan skape kaos i fiendens rekker og få dem til å sloss med hverandre. Det skrives at tilleggspakken er 70% ferdig og at foreløpelig utgivelsesdato er en gang i 2 kvartal dette året. Mer om tilleggspakken kan leses her: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=89663 Creative Assembly har lovet å komme med mer informasjon i løpet av uken.
Articfare Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Dette er gode nyheter en tirsdag morgen. Håper den kommer ut i år og ikke blir forsinket til neste år, som BI ble. Men det er bra at man kan være mayaene og apachene enn kun aztecerne. Men jeg HÅPER de forandrer bottene til å bruke hjernen istedenfor ræva når de kjemåer og lærer seg å flanke.
Barista Bob Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Trolig ingen som husker det, men dette er akuratt sånn jeg så for meg at Expansion skulle se ut. Gleder meg!
Gunfreak Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 greit å vite, selv om jeg ble lei M2 før jeg kom helt inn i det
edds Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Drit nå i ekspansjoner! Gi meg Rome 2 eller Shogun 2!
MediaFreak Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Jeg trodde ikke at dette spillet kunne bli bedre, men det kan det visst!
Articfare Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Jeg trodde ikke at dette spillet kunne bli bedre, men det kan det visst! 8258611[/snapback] Jeg trodde ikke Total war serien kunne bli dårligere, men det kunne den visst.
Shicca Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Merdé, åssen skal en stakkar få tid til dette også da... Men, får håpe ekspansjonspakka er bra da
Mr. Fiskum Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 GLEDER MEG! Blir konge å spille sin egen nasjon da!
Frohman Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 GLEDER MEG! Blir konge å spille sin egen nasjon da! 8266279[/snapback] Hooray!
TSP Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Skrevet 31. mars 2007 Ja, den kom i går. Hadde tenkt å informere her, men tenkte jeg skulle tipse gamer.no i stedet. Men siden de ikke har kommet med noe ennå, gjør det vel ikke noe å informere om det. Traileren ligger ute på Creative Assembly sine egne sider i tillegg Jeg vil anbefale å laste ned derfra: http://www.totalwar.com/asset_library/Vide...Trailer_Low.wmv
Herr Brun Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 sattar: Hæ? Det er ikke en mod,men en expansion pack.
Dark Archon Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 HM tror jeg heller venter på MTR , vi får se
wewwen Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Åh, herregud som jeg gleder meg! jeg måtte fyre opp medival 2 igjenn når jeg hørt nyheten.
edds Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Gleder meg mer til M2:TR. R:TR var en fantastisk forbedring fra vanilla R:TW, så jeg krysser fingrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå