Gå til innhold

Guitar Hero til X360!


MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

EDIT: Fattern er forøvrig godt i gang med spillet. Ufattelig morro å se min kjære far på 51 sitte og..ehm...rocke til Iron Maiden!

 

 

 

 

Mulig jeg er blind men hvor pokker er Iron Maiden? spilte den da på pl2 men finnern ikke her.

8333446[/snapback]

 

Iron Maiden er ikke på Playstation 2, det er en av ti eksklusive låter på 360-versjonen.

Lenke til kommentar

Fy fa** nå har jeg spillt i sikkert 3 timer på sangen "Institutionalized" en av sangene på "Face-Melters" på medium. Jeg har klart 5 stjerner på ALLE sangene utenom denne, men denne pokkers sangen, som foressten høres helt forerdelig ut, klarer jeg rett og slett ikke få høyere enn 96% regner med att 97% eller bedre er nok til 5 stjerner.

 

Fikk foressten 100% på Jordan idag, på medium vel og merke :)

Lenke til kommentar
Fy fa** nå har jeg spillt i sikkert 3 timer på sangen "Institutionalized" en av sangene på "Face-Melters" på medium. Jeg har klart 5 stjerner på ALLE sangene utenom denne, men denne pokkers sangen, som foressten høres helt forerdelig ut, klarer jeg rett og slett ikke få høyere enn 96% regner med att 97% eller bedre er nok til 5 stjerner.

 

Fikk foressten 100% på Jordan idag, på medium vel og merke :)

8362736[/snapback]

 

Jeg sliter med akkurat det samme selv! Fy faen, den sangen kunne de spart seg. Det er den styggeste og dårligst synkoperte sangen jeg har hørt.

Grunnen til at jeg sliter på den er mangelen på rytmisk sammenheng mellom gitar og resten av makkverket. Det passer jo ikke sammen overhodet. Sangen blir liksom bare en eneste stor, uoversiktlig grøt. Uff! Denne sangen er den enester jeg ikke tåler av gh2 sangene. :mad:

 

Og jeg som hadde tenkt å prøve å få 5 stjerner på alle sangene på hard også! aargh :nei: Jeg blir dårlig av tanken på å måtte spill denne sangen på en enda høyere vanskelighesgrad :no:

 

PS. Et lite tips.

Sånn jeg har forstått det kommer stjerner bare an på hva score du får. Du kan med andre ord få 100% av notene, men likevel bare få 3 stjerner. Du må bruke star power osv og få lange gode multipliers for å få 5*

 

Holdt vel på en time med denne sangen, fikk 4 stjerner og kanskje 93% elns. 130 000 poeng er vel rek.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Noen som har noen tips om hvordan man skal klare Woman på Hard? Klarer meg greit det første partiet, men når man kommer til delen hvor man må hammer-on'e og pull-off'e så krampa tar deg er det så vidt jeg henger med, og soloen litt uti faller jeg helt ut på. Kommer ikke lenger enn 74%. Er det bare jeg som er dårlig? Eller er denne sangen mye vanskeligere enn de andre? (Det skal forøvrig nevnes at jeg klarer de andre sangene på de to første "nivåene" på Expert også, det er soloen i Woman som tar knekken på meg...)

Lenke til kommentar

Til Tjohei:

Tror også jeg slet litt med den. Når jeg spiller på hard nytter det ikke bare å spille en sang flere ganger for å mestre den. Jeg pleier å gå på practice og øve inn soloer og teknisk/rytmisk vanskelige riff o.l.

 

Det hjelper alltid for meg. (Har ikke klart alle på hard, mangler faktisk akkurat 10)

 

Spørsmål til alle:

Er det bare meg eller er hard tilnærmet like vanskelig som expert? Jeg har ikke merket så stor forskjell enda. Men f.eks Sweet child o' mine klarer jeg like bra på expert som hard.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...