Gå til innhold

Guitar Hero til X360!


MagnusW

Anbefalte innlegg

Deetta var slitsomt! skulle slappe av i dag jeg, men Gh forandret planene.. :p  Har akkuratt rusha meg gjennom alle bortsett fra Hangar 18 og freebird på expert.. på touren selvfølgelig..

 

Nå kjennes det som om handa skal dette av vært øyeblikk.. og, har egentlig ikke store energien til å angripe hangar 18.. :p dumt det ikke er noen timesoversikt på 360, som det er på wii.. for, lurer veeldig mye på hvor mye jeg egentlig har spilt idag.. :p

 

Men, whammyen har vært litt småvrang idag.. men, har stort sett fungert rimelig bra.. :) Eneste sangen jeg har måtte prøve flere ganger er faktisk instutiated.. det er jeg rimelig fornøyd med.. :) har fått meg 140 achievments poeng idag også.. :p får se om jeg angriper hangar 18 og gir den ett skikkelig forsøk etterpå.. :)

 

Er ikke jeg som sa det over der, men samma det..

8378515[/snapback]

 

har ikke angript expert så veldi mye, men vet at de sangene der er nermest umulig for mjin del:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smak og behag antar jeg.. Syns X-ploreren tok litt tid å bli vant til, men ettersom knappestørrelsen og halsen er mindre syns jeg det går bedre å skifte grep og flytte håndposisjon kjapt.

Ellers virker X360 mye mer nøye på tidsvinduet for HO/PO, så en del greier man fikk til på PS2 krever mer finpuss for å få til.

 

Det er mine erfaringer i alle fall.

Lenke til kommentar
Har patchen kommet? En kammerat kjøpt spillet i går og fikk bare tak i det serienummeret man helst ikke skulle ha. Synes wammyen var litt dårlig da jeg prøvde, men kanskje bare jeg som er n00b.

8384046[/snapback]

 

Problemet har ikke vert at wammyen har vert litt dårlig, men at den bare har blitt registrert ca 20% av gangene man bruker den. Patchen kom i natt, og etter den blir whammyen registrert hver gang. Glad jeg ikke åpnet opp gitaren og prøvde en DYI-fiks

Lenke til kommentar

den siste gruppa med sanger på hard er dritvanskelig! kjøpte på onsdag og etter det har jeg fått fem stjerner på alle sangene på touren på easy, og tatt alle sangene på medium, jobber med å få fem stjerner på alle. er på den siste gruppa med sanger på hard. men noen som vet hvordan stjerner regnes ut? har igjen 3 sanger på medium for å ha 5 stjerner på alle, men "Psychobilly freakout" er så vanskelig :(

 

og hvor laster jeg ned patchen?

 

 

kjempemorsomt spill, satt til halv 3 på natta på torsdag. var trøtt og jævli hele fredag på skolen, men var verdt det. i dag har jeg,pappa og stemora mi spilt siden klokka 11 i dag tidlig :D bare en liten pause for middag, ellers har det gått i non-stop.

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
den siste gruppa med sanger på hard er dritvanskelig! kjøpte på onsdag og etter det har jeg fått fem stjerner på alle sangene på touren på easy, og tatt alle sangene på medium, jobber med å få fem stjerner på alle. er på den siste gruppa med sanger på hard. men noen som vet hvordan stjerner regnes ut? har igjen 3 sanger på medium for å ha 5 stjerner på alle, men "Psychobilly freakout" er så vanskelig :( 

 

og hvor laster jeg ned patchen?

 

 

kjempemorsomt spill, satt til halv 3 på natta på torsdag. var trøtt og jævli hele fredag på skolen, men var verdt det.  i dag har jeg,pappa og stemora mi spilt siden klokka 11 i dag tidlig :D  bare en liten pause for middag, ellers har det gått i non-stop.

8384152[/snapback]

 

stjerner regnes rett og slett ut ifra poeng. det er en poenggrense for fire sterjner, og en for fem stjerner. Disse kan du få en pekepinn på på scorehero.com.

 

det går altså kun på poeng, og ikke på prosent eller noe annet lureri...

Lenke til kommentar

Hvor mange gitarer må man egentlig kjøpe for å få achievementen "Buy all guitars"? Ser at det er mange som har fått denne achievementen men som ikke har fått fem stjerner på Expert og unlocka den siste gitaren. Er det slik at det er nok å kjøpe alle de "vanlige" gitarene?

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

når jeg endelig fant rytmen på de raske delene av "psychobilly freakout" var

5-stjerner i boks. på medium mangler jeg nå 2 sanger for å ha alle 5-stjerner :)

 

har bare Freebird igjen på Hard i Career nå. selv om jeg ble ute når jeg nådde 90% av sangen første gang jeg prøvde på Hard, synes jeg den er lettere enn de andre "Face-melters"-sangene....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...