Gå til innhold

Guitar Hero til X360!


MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Fordi vi heller vil spille det på Xbox 360 (enten fordi vi foretrekker den, eller ikke har PS2).

- Fordi Xbox 360-versjonen har noen nye sanger.

- Fordi Xbox 360-versjonen får nedlastbart innhold.

8296998[/snapback]

 

Også fordi det er bra hammerons og pullofs som i GH2 til PS2.. :) Frister mer å kjøpe det, med tanke på at man kan laste ned GH1 sanger etterhvert.. HO og PO fungerer ikke i GH1 på PS2... :thumbdown:

 

-det er også bedre co-op.. :)

 

Må nok kjøpe det til 360 når bror tar sin Ps2 versjon og stikker her.. :yes:

Lenke til kommentar
Og så kjøpte du ikke?  :ohmy:

8295479[/snapback]

Jeg har ikke så veldig lyst på Guitar Hero 2... Ikke enda i alle fall.

 

Pris?

8295490[/snapback]

Det så jeg dessverre ikke :ermm:

Sikkert det samme som andre steder. Tenk CDON.com-pris :)

8297697[/snapback]

 

At spaceworld selger GH2 til 699,- er i mine øyne like sannsynlig som at jeg våkner opp en søndagsmorra med Blomster-Finn i armkroken.

Fraværende med andre ord :)

Lenke til kommentar

En liten oppdatering på Guitar Hero 2 status i Oslo området;

 

Expertbutikkenefår det først inn på lørdag eller mandag (sjekket Expert Holmen og Expert Sandvika, samt snakket med "hovedkontoret"). Pris blir 799,-.

 

Elkjøp Sandvika, Storo og Lørenskog har på lager. Elkjøp Skøyen har IKKE på lager. Storo avdelingen har 100 på lager. MEN! Iflg. fyren fra hovedkontoret kom de ikke til å selge spillet før 7. april (mulig man får alikevel, hvis man tropper opp i butikken).

Pris blir 799,-.

 

Spaceworld Bryn Senteret har fått spillet og selger det for 999,-

Spaceworld Tveita Senteret har fått spillet og selger det for 899,-

Spaceworld CC Vest har fått spillet og selger det for 899,-

 

Game i Oslo Sentrum (gamle "Spiderman"), har ikke fått inn spillet ennå. De forventer spillet imorgen med pris 699,- eller 799,- (regn med det siste!).

 

EB Games på Byporten har spillet på lager, men "har ikke lov å selge det før imorgen". Jeg terget selgeren kraftig opp da jeg nevnte at Spaceworld butikkene nå selger spillet - "da får jeg heller gå til Spaceworld da", sa jeg :cool: . Pris hos EB Games blir 799,-.

 

Som dere ser har jeg kun tatt en liten ringerunde rundt til de butikkene som falt meg inn i farta. Prisene innkluderer standardpakken med 1 stk gitarkontroller og spillet.

Alle sjapper indikerte at de hadde en god del pakker på lager, uten å spesifisere nøyaktig antall naturligvis.

 

- Jeg er allerede på vei ut døra og opp til Spaceworld. Kun 100 kr ekstra for å få det en dag tidligere, det kan jeg leve med! (899,- kontra 799,-).

 

Håper min lille research kan være til hjelp for andre gitarsugne Xbox360 eiere i Oslo området !

 

Edit; Da var spillet i hus!

Endret av Digitize
Lenke til kommentar

Takk for oppdatering, Digitize.

Edit; Da var spillet i hus!

8298366[/snapback]

Men den var under beltestedet synes jeg... :p

 

Fikk samme mail fra cdon jeg også. Spillet er forsinket men vil sendes idag. Er jeg litt heldig da, får jeg det på lørdag. Hvis posten er oppe, da... :hmm:

Lenke til kommentar

Digitize: Takk for flott oversikt!

999,- på Spaceworld Bryn er så latterlig at jeg har lyst til å reise en tur opp for å le litt opp i trynet på de.

Uansett hvor skuffa jeg er over CDON så tror jeg bare at jeg lar det være.

Etter å ha vunnet VM i pengeforbruk, med en patetisk saldo som førstepremie, så tror jeg ikke de ekstra 200 kronene er verdt det.

Lenke til kommentar
Fikk samme mail fra cdon jeg også. Spillet er forsinket men vil sendes idag. Er jeg litt heldig da, får jeg det på lørdag. Hvis posten er oppe, da... :hmm:

8298625[/snapback]

Har de sendt spillet nå da?

 

På min ordrestatus står det fortsatt "ikke sendt"... :hrm:

Lenke til kommentar

Da er det i hus her også.

 

Fikk tak på Strømmen Storsenter på platekompaniet.

 

Til dere andre som har, har dere opplevd at vibratorspaken er ustabil? Hos meg funker den bare nå og da..... Kjipt å få nok Star Power på de harde sangene da:(

 

Edit: Viser seg at man må presse vibratorspaken litt opp for å "aktivere" den hos meg, så den funker å ihvertfall. Bare litt uvandt ta PS2 versjonen hvor det bare vare å vibbe.

Endret av just
Lenke til kommentar
Nokon som kan oppdatere tilgjengeligheten og priser i Bergen?  :p

8300445[/snapback]

 

Jeg har ringt til spaceworld bystasjonen og expert i gågaten. Ingen av de visste når de fikk inn spillet :(

 

Jeg vil også ha beskjed om noen finner ut noe mer angående GH I Bergen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...