Gå til innhold

Guitar Hero til X360!


MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Føler at denne tråden begynner å skli fryktelig offtopic. Skal vel handle om Guitar Hero 2 til Xbox 360, ikke om fantastiske koreanere. Det kan man vel strengt tatt ta opp i en annen tråd.

8422265[/snapback]

 

Beklager så meget. Svaret du viser til er herved slettet....

Lenke til kommentar
Jeg klarer fint pulloffs på noen sanger, men på andre får jeg det ikke til idet hele tatt. Woman er en av dem jeg ikke får til pulloffs på, men på Hoochie Koo går det helt fint. Ser ikke helt hvorfor jeg ikke klarer det på begge... :dontgetit:

8427790[/snapback]

 

Er ikke så veldig vanskelig, bare øv det inn.

Lenke til kommentar

Har skjønt litt mer av det nå. Man må liksom ligge litt i forkant når man tar pulloffs (sikkert hammerons også). Og det er ikke viktig at begge knappene er trykket ned i overgangen. Man kan godt slippe den ene før man trykker ned den andre. F.eks. går pulloffs fra rød til grønn helt greit med bare pekefingern.

Lenke til kommentar

Krise: Jeg har muligens en defekt gitar. Skulle spille noen låter før jeg hoppet i senga, men når jeg koblet til gitaren fikk jeg null reaksjon. Eller, to av lysa rundt guide-knappen på gitaren blinket såvidt. XBoxen registrerer den heller ikke. Drog kabelen inn og ut, skrudde XBoxen av og på, uten hell. Var temmelig frustrert.

 

Jeg bare håper at kompisen min - som jeg kjøpte gitar samtidig med - har tatt vare på kvitteringen, som jeg ba han om. Om alt går etter planen, har jeg forhåpentligvis en fungerende gitar i morgen kveld.

Lenke til kommentar

Dette var opprinnelig en tråd hvor en person spurte når Guitar Hero II til Xbox 360 kom i salg. Nå er det i salg, så om man har andre spørsmål om spillet ber vi dere om å ta det i egne tråder. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...