Gå til innhold

Guitar Hero til X360!


MagnusW

Anbefalte innlegg

Nokon som kan oppdatere tilgjengeligheten og priser i Bergen?  :p

8300445[/snapback]

 

Jeg har ringt til spaceworld bystasjonen og expert i gågaten. Ingen av de visste når de fikk inn spillet :(

 

Jeg vil også ha beskjed om noen finner ut noe mer angående GH I Bergen...

8300535[/snapback]

 

 

nibon.png

 

:) Plukket opp to eksemplar på dvd-galleriet (eller play?) på galleriet i sentrum

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

899.... men det var ikke aktuelt å vente for å spare en hundrings :)

 

EDIT: Var litt skeptisk til den nye gitaren etter å ha lest på det offisielle GH-forumet om at den var så liten osv osv, men den var faktisk utrolig god. Mye bedre enn SG-gitaren spør du meg :)

Endret av Kremfjes
Lenke til kommentar
Fikk samme mail fra cdon jeg også. Spillet er forsinket men vil sendes idag. Er jeg litt heldig da, får jeg det på lørdag. Hvis posten er oppe, da... :hmm:

8298625[/snapback]

Har de sendt spillet nå da?

 

På min ordrestatus står det fortsatt "ikke sendt"... :hrm:

8299791[/snapback]

Nope. Ikke sendt enda. Så jeg avbestilte jeg. Fikk mail fra min lokale Elkjøp om at de har den inne til 799,- så da blir det en liten kjøretur i morra formiddag istedet. :w00t: Så kan cdon ta seg en bolle. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Til dere andre som har, har dere opplevd at vibratorspaken er ustabil? Hos meg funker den bare nå og da..... Kjipt å få nok Star Power på de harde sangene da:(

 

Edit: Viser seg at man må presse vibratorspaken litt opp for å "aktivere" den hos meg, så den funker å ihvertfall. Bare litt uvandt ta PS2 versjonen hvor det bare vare å vibbe.

8300476[/snapback]

 

Jeg har ingen problemer med dette. Jeg synes gitaren funker likt som min SG og trådløse TAC til Playstation 2.

 

Rock on !

Lenke til kommentar
Digitize: Takk for flott oversikt!

999,- på Spaceworld Bryn er så latterlig at jeg har lyst til å reise en tur opp for å le litt opp i trynet på de.

Uansett hvor skuffa jeg er over CDON så tror jeg bare at jeg lar det være.

Etter å ha vunnet VM i pengeforbruk, med en patetisk saldo som førstepremie, så tror jeg ikke de ekstra 200 kronene er verdt det.

8298807[/snapback]

 

Jaggu måtte ikke jeg spise sitt bastante utsagn klokken 18 i kveld, der jeg stod på Elkjøp Carl Berner og betalte 799,- for Guitar Hero.

Sendte en mail til CDON og presiserte at de har å avbestille ordren min grunnet for sen leveranse og ingen varsling om at de ikke hadde fått noe inn.

 

Ufattelig morro spill, selv om det tar sin tid å komme inn i spillinga.

Sitter på medium nå og skjønner allerede at den vanskeligste graden kommer til å ødelegge både fingre og hjerne.

Litt for soft soundtrack for mitt vedkommende, men man kan alltids håpe på en nedlastbar metal-pakke.

Jobber meg mot et mål: Lamb of God sin låt :)

 

Ekstra gitar er alt man trenger nå. Og en kasse med pils samt en god flaske whiskey. Rock on!

Lenke til kommentar
Da var den i hus her også.  :)

 

Morro morro! De hadde fått den inn hos Spaceworld gågata i Trondheim.

8302594[/snapback]

 

Så enig så enig. Hvis det er flere som har problemer og det viser seg å være feil på enkelte gitarer skal ihvertfall jeg ha en ny en gratis!:)

Lenke til kommentar
Argh.. Vurderer innkjøp, men strengt tatt har jeg det jo til PS2 m/2 kontrollere. Men nye låter! Og bare èn gitar.. ~1600 for 2 spill med 2 kontrollere. 1600/10 nye låter = 160 kroner per nye låt.

 

Descisions, desicisons.. :hmm:

8305270[/snapback]

 

Kommer nok løse gitarer om ikke lenge :)

 

Jeg er forøvrig svært fornøyd etter de første timene med spilling. Lurte med meg konsollen på jobb, så i dag blir det mer gitarspilling enn rallykjøring på undertegnede.

Som nevnt ikke mange trådene ovenfor så er jeg ikke superhappy over utvalget av sanger, men mange av de antatt kjedeligere sangene er faktisk ganske artige å spille.

Lenke til kommentar
Argh.. Vurderer innkjøp, men strengt tatt har jeg det jo til PS2 m/2 kontrollere. Men nye låter! Og bare èn gitar.. ~1600 for 2 spill med 2 kontrollere. 1600/10 nye låter = 160 kroner per nye låt.

 

Descisions, desicisons.. :hmm:

8305270[/snapback]

 

Hei,

 

Jeg har guitar hero 1 og 2 til PS2 - med 2 gitarer. Alikevel kjøpte jeg meg også Guitar Hero 2 til Xbox360 igår. Det er utrolig fett å kunne poste highscores online og samtidig får achievments for det du klarer. Du for 10 nye låter (bla. the Trooper fra Iron Maiden!!). Nedlastbare låter vil bli tilgjengelig etterhvert med masse av låtene fra Guitar Hero 1 (kanskje ikke like spennende for oss, men helt nye låter vil også komme).

Spillet både ser og låter bedre på Xbox360, det ser knallbra ut på min 40" lcd hd tv.

 

Red Octane utelukker ikke online multiplayer og co-op etterhvert, regner med at dette er 99% sikkert at kommer.

 

Se forøvrig dette innslaget på YouTube hvor Bryan Lam fra Red Octane prater litt om denne nye utgaven av Guitar Hero 2;

http://youtube.com/watch?v=uvAtvtcjqkI

Lenke til kommentar

Jeg har et ekstra eksemplar liggende på PCutstyr (Rolvsøyveien, nær Lisleby (Fredrikstad)) til 839,-. Det kan en av dere få hente ut om dere vil. Send meg i så fall en pm, så ordner vi det. Betaling skjer ved utlevering, så det er ikke noe problem. Det kan hentes nå med det samme.

Lenke til kommentar
Jaggu måtte ikke jeg spise sitt bastante utsagn klokken 18 i kveld, der jeg stod på Elkjøp Carl Berner og betalte 799,- for Guitar Hero.

 

 

Damn, da er det utsolgt fort. Var på carlberner kl 1200 i dag og det var ingen GH2 å se:/

 

edit. heh, tok en tur til på elkjop carlberner - ikke release før på lørdag. Kverulerte en stund så hun ringte leverandør, og de bekreftet release først på lørdag :/

Endret av Malakai
Lenke til kommentar

Nå står det "varene pakkes" på ordrestatusen min, og det har det gjort i flere timer (helt siden jeg sto opp i alle fall). Begynner å bli rimelig drittlei av CDON.com nå... Kjipt å se mange andre med sine solskinnshistorier om GH2 mens jeg sitter her og sannsynligvis må vente en uke til :p

 

Har dog vært på Elkjøp og Expert for å se om de hadde fått inn spillet. På Expert Steinkjer sa de at de ikke hadde fått det inn ennå, men at de ventet det inn til uka (skal visst ha kampanje på det). Ekspeditøren husket imidlertid ikke prisen.

På Elkjøp Steinkjer hadde de ikke GH2 verken i går eller i dag. Siden jeg ikke akkurat har allverdens med god erfaring fra de som jobber der, gadd jeg ikke å spørre om når de får det inn... :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...