Gå til innhold

Guitar Hero til X360!


MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Cdon.com melder 4 april. Passer dårlig å komme ut på en lørdag egentlig (7.april) Så jeg satser også at det kommer onsdag 4. april før påske :)

Lenke til kommentar

Det ser dessverre ikke ut til at det kommer i begynnelsen av april her i landet likevel. Utgivelsesdatoen vår er nå endret til "april 2007", EB Games antydet 27. april, men jeg vet ikke hvor spikret den datoen er.

 

Noen som kan undersøke når det kommer i Sverige (ja, jeg vet de fleste lister 06.04 der som her, men kan jo hende det kommer litt senere der også nå)?

Lenke til kommentar
I sverrige er vel butikkene også åpne på langfredag.

Er det ikke da vi har råne-volvo-dag og man får se "friske" nordmenn på Tv2-nyhetene om kvelden?

8233136[/snapback]

Nei, det er på skjærtorsdag. Ikke sikker på om det er åpent på langfredag. Uansett ikke sikkert spillet kommer ut der, det er jo utsatt lenger enn "bare til over påske" her i landet. Kan tenkes ta forsinkelsen gjelder andre nordiske/europeiske land også.

Lenke til kommentar
Det blir enten framskyndet et par dager eller så bilr det forsinket. Mest trolig blir det forsinket!

8236400[/snapback]

De kommentarene er verdiløse med mindre du har det fra sikre kilder. Vi vet at spillet er utsatt i Norge (ikke akkurat hvor lenge riktignok), spørsmålet er om det samme gjelder Sverige. Datoen til nettbutikker er dessverre ingen sikker kilde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...