Gå til innhold

Guitar Hero til X360!


MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekk ut

Må vær den sykeste soloen i en GH sang jeg har sett....

 

De med moddet PS2 kan jo kose seg med f.eks Master of puppets

 

Det hadde vert noe det.... :blush:

 

edit: Finnes den One sangen i GH2?

8319045[/snapback]

 

Det er mye jobb å bytte ut sanger.. :( Har byttet ut noen, men tar litt for lang tid desverre.. og, er ikke alltid man får de like synkronisert med musikken heller.. One finnes ikke nei.. custom det også..

Lenke til kommentar

Hmmm..... jeg har en utgave av spillet med produksjonsnummer 95055, men har ikke lagt merke til noen problemer med vibbarmen.

 

Hvilke problemer er det folk har hatt med den? Ustabil eller er det slik at den så og si ikke fungerer? Må kjøre litt intensiv vibbarm testing for å være sikker, vil ikke ha en defekt guitar :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ja, sjekka min pakke nå og jeg hadde 95055 på ekska, og vippen funker ikke som den skal, virker som om den ikke er plassert riktig eller no. Må presse den bakover før man kan vibbe med den, og det ække så kult. Får ta den med til butikken og høre hva de har å si til uka.

Lenke til kommentar

Redoctane, folkene bak spillet, har imidlertidig funnet ut at det dreier seg om en produksjonsfeil som "bare" berører to spesifikke leveranser av gitarer. For å sjekke om du har en defekt Whammy-bar trenger du den svære eska gitaren kom i, lete fram til serienummeret, og sjekke om du har enten 95065 eller 95055 (se bildet under).

 

 

Er det noen som har funnet et skriv om dette?

 

Hadde vært greit å ha med en print av dette fra Redoctane så slipper en å stå å krangle med dei bak kassen i 2 timer...

Lenke til kommentar
Ja, sjekka min pakke nå og jeg hadde 95055 på ekska, og vippen funker ikke som den skal, virker som om den ikke er plassert riktig eller no. Må presse den bakover før man kan vibbe med den, og det ække så kult. Får ta den med til butikken og høre hva de har å si til uka.

8327489[/snapback]

jepp, har akkurat samme problem og samme nummer. Blir nok en tur til butikken for meg og.

Lenke til kommentar
Redoctane, folkene bak spillet, har imidlertidig funnet ut at det dreier seg om en produksjonsfeil som "bare" berører to spesifikke leveranser av gitarer. For å sjekke om du har en defekt Whammy-bar trenger du den svære eska gitaren kom i, lete fram til serienummeret, og sjekke om du har enten 95065 eller 95055 (se bildet under).

 

 

Er det noen som har funnet et skriv om dette?

 

Hadde vært greit å ha med en print av dette fra Redoctane så slipper en å stå å krangle med dei bak kassen i 2 timer...

8327671[/snapback]

 

 

Kotaku reader Ken got an official response from a customer service rep who provides details on the problem.

 

We have isolated this issue to two model numbers that can be found on the guitar's packaging. The numbers are 95065 and 95055. We are asking that customers who puchased their items from a retailer perform an exchange with that respective store (for a model number other than the defective two listed above). Customer's who purchased through our online story can complete an rma request for their defective item and we will exchange it for a fully function guitar controller. We do apologize for the inconvenience and will [resolve] these matters.

 

http://kotaku.com/gaming/red-octane/red-oc...tars-250451.php

Endret av glenulv
Lenke til kommentar

Fant en en "test" på forumet til Red octane :

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I did this on Windows XP, but it will most likely work on other version's of windows.

 

Install

1:Make sure your connected to the interweb.

2: Plug the X-plorer into one of your PC's USB ports. The hardware wizard will pop up.

3: Opt to download the driver from Windows update, during the installation wizard. It might take over a minute to find the driver.

 

Verify

4::Go to "Startmenu>Control Panel>Game Controllers. You should see the X-plorer listed there.

5: Double click on the X-plorer controller or click properties.

 

Here you can test all the button's, wammy bar, and star power. Tilt the X-plorer up and down. You should see the Y-rotation move up and down. Push in on the wammy bar. You should see the X-rotation, move all the way down, and then back up, when you release.

 

Optional

6: If all it working, and you have a decent pc, then download this. It's a GH clonefor the pc.

http://louhi.kempele.fi/~skyostil/uv/fretsonfire/

 

Something wrong?

Here is a quote from redoctan.

 

We have isolated this issue to two model numbers that can be found on

the guitar's packaging. The numbers are 95065 and 95055. We are asking

that customers who puchased their items from a retailer perform an

exchange with that respective store (for a model number other than the

defective two listed above). Customer's who purchased through our

online story can complete an rma request for their defective item and

we will exchange it for a fully function guitar controller. We do

apologize for the inconvenience and will [resolve] these matters.

 

Here is the warranty information and return/replacement page from Redoctan.

http://www.redoctanegames.com/warranty/userwarranty.aspx

 

 

Jeg testet min, og selv om jeg har en guitar av typen 95055 så virket det som den var ok. Har heller ikke opplevd noe mens jeg spiller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...