Gå til innhold

Hva syns du om S.T.A.L.K.E.R? LES FØRSTE POST


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
for det første så forbanner jeg utviklerene for å gi ut en patch som gjør gamle savegames ubrukelige, og dermed har lurt meg til å betale for et spill som tydeligvis var langt fra ferdig, og for å ha kasta bort mange timer av familielivet mitt, som jeg må betale for på en eller annen måte for å blidgjøre kjerringa igjen, for så å begynne på nytt!  :nei:

 

8251688[/snapback]

 

ingen som tvinger deg til noe som helst da :p:lol: c^^,

Lenke til kommentar

Skal hjelpe noen soldater med å kvitte seg med noen bad ass banditter og nå er soldatene som jeg skulle hjelpe døde, det samme er bandittene. Det står videre at jeg skal snakke med en eller annen fyr, men på PDA`en er ingenting merket av. Er dette en bug i spillet? Fokuserer egentlig på hovedstorryen men sysnes at sidemissions er like good.

post-43894-1175025226_thumb.jpg

post-43894-1175025235_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Skal hjelpe noen soldater med å kvitte seg med noen bad ass banditter og nå er soldatene som jeg skulle hjelpe døde, det samme er bandittene. Det står videre at jeg skal snakke med en eller annen fyr, men på PDA`en er ingenting merket av. Er dette en bug i spillet? Fokuserer egentlig på hovedstorryen men sysnes at sidemissions er like good.

8252483[/snapback]

 

Bruk spoilertags plix!

 

Når det gjelder der du sitter fast..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Trodde jeg hadde samme problemet lenge, men fant en halvdød duty gutt, så jeg reviva han med medkit, også ble liksom han lederen. Tror hvertfall det var det som skjedde. :p
Lenke til kommentar

Er det noen her som spiller med "dynamic lightning" på? Spillet lagger som bare faen med det på, så jeg må spille med static lightning. Litt kjedelig å spille når det visuelt ser ut som ett spill på høyde med Half-life 1.

 

Specs;

 

Core2duo E6600 @ 2,7ghz

1GB 900mhz PC6400 RAM

Radeon X1950XT 256MB

MSI P965 Platinum

Lenke til kommentar

Må si jeg ble veldig hyggelig overrasket over dette spillet. Jeg så ikke engang frem til det! Stemningen er helt unik, og det er lenge siden jeg har vært borti et så stemningsfullt spill. Den nye patchen gjorde spillet raskere generellt for min del, på vista. Ingen kræsj, bugs eller artifacts, hittil.

Lenke til kommentar
Er det noen her som spiller med "dynamic lightning" på? Spillet lagger som bare faen med det på, så jeg må spille med static lightning. Litt kjedelig å spille når det visuelt ser ut som ett spill på høyde med Half-life 1.

8254030[/snapback]

Litt enig. Testa med static lightning og det ser helt for jævlig ut, i hvert fall hvis du til vanlig spiller med full dynamic. Nå sliter ikke pc'n så altfor mye så klarer heldigvis å spille med full settings. Men å sammenligne det med HL1 hvor pixlene er store som fy, blir litt søkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...